Satuhäät 23.3.2015
"Tämän iltainen pari, nurmijärveläiset Juuso Grönberg ja Linda Harikainen ovat varsinainen salamapariskunta. Linda ja Juuso tapasivat työpaikalla S-Marketissa ja noin vuoden päästä ensi tapaamisesta työpaikan pikkujouluissa lempi leimahtaa. Parin kuukauden päästä Linda olikin jo raskaana! Helppoa parilla ei ollut, mutta nyt on aika sanoa tahdon. Häitä vietetään rantateemalla ja ahkera somettaja Linda päättää myös tehdä asian heti viralliseksi häävieraiden lisäksi verkossa hellyyttävän selfien muodossa."
- telkku.com
Voi olla ihan kovaakin menoa tiedossa. Pari viime jaksoa on olleet tappavan tylsää katsottavaa, mutta salamarakkaus ja työpaikan pikkujoulut kuulostaa hyvältä!
Kommentit (126)
Joskus sitä miettii miten noin ruma nainen saa ok näköisen miehen
Luka ja Jennika lasten nimet :D:D:D:D:D:
Mä en vaan pysty katsomaan. Mulla tulee aina ihan hirvee myötähäpeä!!! Toivois että joka kerta tulis joku pommi ja tuhoaisi kaiken. Ainahan nää kaikki osallistujat on jostain maaseudulta ja niitten epätoivoinen yritys että ne huomattais edes kerran elämässän.
2 kk yhdessä ja hups - raskaana. Nää on aina näitä... Ei se että on lapsia mutta nekin on saanu yleensä alkunsa max. 6kk ensitapaamisesta. Nojoo, mikäs minä olen muita arvostelemaan, mutta tähän ohjelmaan on valikoitunut kyllä löyhärömpsäisimmät morsiot ( eikä ne sulhaset ole parempia, en sillä )
Onpas täällä taas ilkeää kirjottelua...
Ruma nainen ei voi muuta sanoa !!
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:23"]
Luka ja Jennika lasten nimet :D:D:D:D:D:
[/quote]
Onkohan c:llä... Lopputeksteistä selviää!
Toi tuubitoppi on hyvin mielenkiintoinen.
Minulle tulee morsiamesta mieleen se ToosaTV:n sossuäitien tumma muija. Ihan saman näköinen ja sama puhetyyyli :)
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:21"]
Luulin Tota jätkää nuoremmaksi ja morsianta vanhemmaksi!
[/quote]
morsian on vanhempi, kuin sulhanen
Tais saada lapsella pidettyä miehen.
Onpas ilkeää kirjoittelua! Mukavannäköisiä ihmisiä molemmat.
Suloinen pellavapää tää pikkutyttö :)
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 01:01"]
Nillä ei sitten ruokaa häissä tarjjolla. Kakkua, kahvia, karkkia ja kait myös alkoholia.
[/quote]
Joillakin on häissä vain kahvitarjoilu. Oon ollu vieraana sellaisissa häissä.
Onhan toi nainen nätti! Odotin suohirviötä.
millaisia äitejä te haukkujat olette
Rahavaikeuksiin tehtiin vielä yksi lapsi lisää:)