Miten Phil Collins onnistui laulamaan ja rummuttamaan samaan aikaan?
Tyhmä kysymys joka tuli mieleen IG:n työntämästä videosta. Rumpalin duuni on niin fyysistä että hiki virtaa ja hengästyy, ja tää laulaa samalla upealla äänellä. 😳 Joskus treenattiin koulussa rumpujen soittamista ja tuo tuntuu käsittämättömältä.
Kommentit (59)
Remu lauloi myös ja The Bandin rumpali. Karen Carpenter oli alunperin rumpali. Toki melko harvinaista.
Ensinnäkään Phil Collins ei ole mikään kovin erikoinen laulaja ja rummutus on aika simppeliä.
Vierailija kirjoitti:
Entä Remu Aaltonen?
Hurriganesin biisit on niin yksinkertaisia että joku amatöörikin osaa ne soittaa ja laulaa samalla
harjottelemalla ja harjottelemalla...
Onhan näitä soittajia jotka ei ns. halua päästä helpolla
Laulavilla basisteilla sama. Esim Les Claypool, Sting, Geddy Lee
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkään Phil Collins ei ole mikään kovin erikoinen laulaja ja rummutus on aika simppeliä.
Phil Collins on jazz rumpali. Eli hän on hyvin osaaava
Vierailija kirjoitti:
Minusta hyvä ääni ja osaa laulaa ( ilman autotunea : D ). Ja Genesis oli muinoin kyllä ihan progebändi, ettei ihan simppeliä. Hyvä rumpali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä Remu Aaltonen?
Hurriganesin biisit on niin yksinkertaisia että joku amatöörikin osaa ne soittaa ja laulaa samalla
Entäpä energialataus, mikä siihen pitää olla? Ei ole amatöörin hommaa!
Kopioimalla esikuvaansa Remua, Remu Aaltosta.
Vierailija kirjoitti:
Entä Remu Aaltonen?
Ketoon beibi ketoon.... Mikä lie diettibiisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Phil Collins on jazz rumpali. Eli hän on hyvin osaaava
Suurimman osan urastaan taisi soittaa vain progea, rokkia ja poppia.
Olen nähnyt saman videopätkän ja onhan se komean näköistä ja kuuloista. Se ei kuitenkaan minua yllätä. Enemmän yllättää se miten hän on tuolla ulkonäöllä voinut saada niin kauniin tyttären.
Treenamalla. Kaikki saa kokeilla, ei ole helppoa.
t. kitaristi, joka laulaa
Vierailija kirjoitti:
Loistava rumpalihan se on!
Entäs Don Henley? The Eaglesin rumpali-vokalisti.
Videolla Chris Martin laulaa, soittaa kitaraa ja rumpua yhtä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt saman videopätkän ja onhan se komean näköistä ja kuuloista. Se ei kuitenkaan minua yllätä. Enemmän yllättää se miten hän on tuolla ulkonäöllä voinut saada niin kauniin tyttären.
Kuka tytär on. Ei jaksaisi googlata.
Vierailija kirjoitti:
Joskus treenattiin koulussa rumpujen soittamista ja tuo tuntuu käsittämättömältä.
Sitä pitää treenata enemmän ja paljon. Ei maratonillekaan kannata lähteä "joskus treenanneena".
Peter Gabriel oli alunperin rumpali mutta kun Collins tuli kuvioihin Gabrielin piti alkaa vokalistiksi :)
Ei onnistunutkaan