Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NÄKIJÄ,

Vierailija
14.09.2006 |

minua on askarruttanut jo vuosia se, että äitini kävi monta vuotta sitten

ihka oikealla selvännäkijällä ja ei ole kertonut minulle kaikkea, mitä mies kertoi minusta. Sen on paljastanut, että matkustan valtameren yli, eli kaiken järjen mukaan Jenkkeihin.

Mutta miksi???

Jos täällä oikeesti on joku, joka NÄKEE,

niin kertoisitko.

Olen 27v nainen, naimisissa, kaksi lasta, 2v ja 6v. Punaiset hiukset, siniset silmät ja kovin levoton mieli.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus kun parisuhteitakin katson toisille, niin siinäkin alkaa olla jo raja lähellä saako niin tehdä vai ei.

minä en sinulle muuttoa näe. mutta sanon silti. näkijät näkee vain ne asiat, jotka annetaan nähdä. muutto voi sinulle silti tapahtua, mutta jostain syystä minun ei anneta sitä nyt nähdä. tai sitten. tuo toinen ennustaja on nähnyt sen, mutta tilanteesi on omasta tahdostasi muuttunut nyt niin, ettei muuttoa tule.

näkijän sanat eivät koskaan (tai ainakin harvemmin) ole sata prosenttisia. ihmisille on annettu vapaa tahto, jota he noudattavat.

voimia sinulle elämääsi. keskity nykyhetkeen :)

Vierailija
2/4 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini ei ole muuta suostunut kertomaan, olen sen tulkinnut niin, että liittynee parisuhteeseen tms. Päättynee tms. On vain sanonut, että sanoo, jos piti paikkansa...

Muuttoa ei ollut tuokaan näkijä ennustanut, vaan matkan valtameren yli. Ikinä en ole Jenkeissä käynyt.

Nyt on (ei tämän takia) jo jonkin aikaa ollut kova tarve päästä sinne, New Yorkiin. Syytä en tiedä.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

josko joku näkisi tästä valtameren yli tapahtuvasta matkasta minulle lisää?

Vierailija
4/4 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastatkaa nyt joku näkevä, muaki alkoi tää kiinnostaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi