Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen täysin kokematon naisten suhteen. Kysy jos haluat!

Vierailija
23.03.2015 |

Saa kysyä jos haluat tietää jotain minusta. Jos joku kysyy, että "Miksi haluaisin tietää sinusta jotain?" Niin siihen kysymykseen saat vastauksen vain itseltäsi.

Kommentit (153)

Vierailija
141/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti selain kaatu ku olin lähettämässä äsken pidempää viestiä. Itse olen vähän kuin AP. Pari vuotta nuorempi ja ajokortti tosi on, sekä ihan ok-näkönen.

Oma syyni yksin olemiseen on kaiken pohdinnan jälkeen se, etten saa mitään aikaiseksi enkä ole tämän seurauksena kiinnostava. En osaa olla oma-aloitteinen ja vaikutan monissa asioissa laiskalta. Itsevarmuus on kuitenkin ihan hyvä.

Vierailija
142/153 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:42"]

Oliko lapsuutesi (perheesi) hyvä vai onko se vaikuttanut tämän ongelman syntymiseen? Onko sinua kiusattu?

[/quote]

Lapsuuteni on ollut ihan hyvä lukuunottamatta kiusaamista ja syrjimistä koulussa. Tiedän ihan tarkkaan itsekin, että epävarmuuteni johtuu siitä, että minulla on aina ollut melko vähän oikeita ystäviä, ja minua on vähätelty älyllisesti ja ulkonäöllisesti koko teini-ikä. Tai no oli minulla muutama kaveri naapurissa kun olin ihan juniori, mutta koulusta en ole ikinä kunnon kavereita saanut ja jos johonkin porukkaan pääsinkin niin he vähättelivät minua jatkuvasti. Jossain vaiheessa aloin sitten itsekin vähätellä itseni.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/153 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 14:04"]

Öööh, mitä vittua. :D 22 vee ja jo nyt kirves kaivossa!! Luulin otsikon perusteella että olisit edes 30. -- Itse olen nuori nainen joka vasta 22-vuotiaana seurusteli ja sekstaili. Jos sua on kerran oikeesti lähestynytkin pari naista, niin et sä kovin huono voo olla. Mistä toi huono itsetunto tulee? Ja siis.... "En viitsi panostaa ja nähdä vaivaa ja blaa blaa" Luuletko että muut miehet pääsee jotenkin helpommalla???? Ei kukaan saa naisia ihan vaan panostamatta yhtään. Joku puoli vuotta salilla tekee jo ihmeitä. Joku kansalaisopiston impro-kurssi tai muu jossa saa vähän rohkeutta ja tutustuu ihmisiin. Hmmm, en nyt näe että noiden asioiden eteen tarvis ihan hirveesti nähdä vaivaa. Ja YLEENSÄ ihmiset tekee niitä asioita (sali, urheilu, sosiaaliset harrastukset) ITSENSÄ tähden. Ei miellyttääkseen joka ikistä vastaan tulevaa. -- Jos sua ei tällaset harrastukset nappaa itsesi tähden, eikä edes naisen saannin tähden, niin ei voi sit mitään. Jos olet tietokonenörtti, niin kyllä kai jossai tapahtumissa ja muissa käy naisiakin? Tää elämä nyt on vaan kolhujen kestämistä ja itsensä ylittämistä. Sitä paremmalta elämä tuntuu mitä enemmän itsensä ylittää. :) -- Älä nyt vaan jä nuori mies neljän seinän sisään vain koska et "osaa" puhua naisille! Voi olla ettei nekään osaa puhua sulle kun sulla on jo nyt noin negatiivinen asenne. -- Mulla on kaveripiirissä nörttejä. Todella hauskoja ja mukavia tyyppejä (miehiä), mutta aluksi ovat olleet äärettömäm nihkeitä, jopa vaikuttanu siltä että he eivät pidä minusta alkuunkaan. Monen tutustumis kerran jälkeen (yhteisiä kavereita) näistä on paljastunut yllättäen supliikkeja jäbiä. Kannattaa siis miettiä minkälaista kuvaa itsestään antaa! Itsekin olisin nää tyypit jättänyt omaan arvoonsa ajat sitten, jos ei olisi tullut hengattua enemmän olosuhteiden pakosta. Ja olen iloinen että tutustuin heihin, mutta yleensä elämässä ei ole aikaa lämmetä vasta neljännellä tapaamisella.

[/quote]

Ei minua ole lähestynyt kuin yksi nainen. Se toinen on aika epävarma kun kuulin vasta myöhemmin, että joku tyttö oli ollut minusta kiinnostunut, mutta ei minulle ikinä kerrottu sitä kuka se oli ollut.

Tiedän useammankin ikäiseni miehen joiden ei tarvinnut itse tehdä yhtään mitään saadakseen naisen. Jotkut taas saa naisen melkein jokaisella yrittämällä. Eli joillekin miehille se on helppoa.

Kuten sanoin aiemmin niin olen aloittanut harrastamaan ja kehittämään itseäni, mutta en todellakaan muiden kuin itseni vuoksi. Elämä helpottuisi kummasti kun oppisi vähän sosiaalisemmaksi.

Olen aika samanlainen kuin nuo nörttikaverisi. Alkuun olen aika nihkeän oloinen, koska jännitä ja pelkään suunnilleen kaikkea sosiaalisissa tilanteissa. Julkisilla paikoilla välttelen ihmisten katseita niin taidokkaasti kuin osaan ja ilmeeni on varmaan kuin sarjamurhajalla. En uskalla katsoa ketään kohti, koska ajattelen, että se on väärin katsoa jotain, ja että se tulkitaan jonkinlaiseksi kiinnostumiseksi jos katsoo toista kohti. Tuo katseen välttely taitaa olla kyllä monen muunkin suomalaisen ongelma.

Ap

Vierailija
144/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 22:27"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 22:01"]

äää missä asut.. mun fantasia ois päästä "opettamaan" kokematonta jäbää... <3 ;)

[/quote]

Mene pois.

Ap

[/quote]

miks oot noin tyly ;( olin tosissani

Vierailija
145/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 22:31"]

Tyhmä minä kuulemma olen. Naisten suusta kuultua.

Ap

[/quote]

Luulenpa että nuo naiset ovat itse tyhmiä kun noin sanovat toiselle.

Vierailija
146/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 22:53"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 22:27"]

äää missä asut.. mun fantasia ois päästä "opettamaan" kokematonta jäbää... <3 ;)

[/quote]

Mene pois.

Ap

[/quote]

[/quote]

Koska ei kiinnosta alkaa "opetettavaksi" ja sain käsityksen, että tarkoitat seksiä johon en vittu pysty! Luultavasti olet joku Erkki-Petteri 15v.

Ap

Vierailija
147/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko pyörätuolissa? Miksi et pysty seksiin?

Vierailija
148/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pelkästä tapailemisesta ja treffeillä käymisestäkin muuten voi saada itseluottamusta siihen naisten kanssa olemiseen...

Vierailija
149/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 22:53"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 22:27"]

[/quote]

Mene pois.

Ap

[/quote]
[/quote]
On täällä muitakin kokemattomia. Missä asut? Tuun jo vaikka tänä iltana jos asut samassa kaupungissa.

Vierailija
150/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 23:05"]

Ja pelkästä tapailemisesta ja treffeillä käymisestäkin muuten voi saada itseluottamusta siihen naisten kanssa olemiseen...

[/quote]

Tiedän, mutta en uskalla lähteä treffeille, koska asun mamman kanssa ja olen työtön. Ei anna naiselle kovin hyvää kuvaa ja luultavasti ne treffit päättyvät vain siihen, että itseluottamukseni romahtaa täysin.

Ap

Vierailija
151/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aseksuaali?

Vierailija
152/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tämän keskustelun perusteella en kyllä lähtisi treffeille kanssasi mutta se ei johdu kokemuksen puutteestasi tai muista mainitsemistasi "puutteista" vaan apaattisuudestasi ja itsesi vähättelystä. asennemuutosta kehiin!

Vierailija
153/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 23:16"]

no tämän keskustelun perusteella en kyllä lähtisi treffeille kanssasi mutta se ei johdu kokemuksen puutteestasi tai muista mainitsemistasi "puutteista" vaan apaattisuudestasi ja itsesi vähättelystä. asennemuutosta kehiin!

[/quote]

Kyllä minä varmaan treffeille pääsisin, mutta siellä ne ongelmat alkavat. En ole kiinnostava ja elämäni on mitä on, ei se mielestäni ole itseni vähättelyä jos kerron miten asiat on.

Ap