Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen täysin kokematon naisten suhteen. Kysy jos haluat!

Vierailija
23.03.2015 |

Saa kysyä jos haluat tietää jotain minusta. Jos joku kysyy, että "Miksi haluaisin tietää sinusta jotain?" Niin siihen kysymykseen saat vastauksen vain itseltäsi.

Kommentit (153)

Vierailija
1/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko yrittää tehdä asialle jotain?

Vierailija
2/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha olet? Oletko edes suudellut naista? Mikä on ollut esteenä, ettet ole saanut/halunnut naista tai seurustellut? Kärsitkö asiasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et valitettavasti ole yksin asian kanssa. Meitä on Suomessa satojatuhansia.

Vierailija
4/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap miksi et vastaa?

Vierailija
5/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:18"]

Aiotko yrittää tehdä asialle jotain?

[/quote]

Tuskin.

Ap

Vierailija
6/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:19"]

Kuinka vanha olet? Oletko edes suudellut naista? Mikä on ollut esteenä, ettet ole saanut/halunnut naista tai seurustellut? Kärsitkö asiasta?

[/quote]

Olen vasta 22. En ole suudellut enkä edes pitänyt kädestä. Epäsosiaalisuuteni ja se etten koe olevani riittävä naisille. Kärsin joskus, mutta en oikeastaan enää.

Ap

Vierailija
7/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:22"]

Et valitettavasti ole yksin asian kanssa. Meitä on Suomessa satojatuhansia.

[/quote]

Tiedän etten ole yksin, se ehkä onkin se asia joka jollain tavoin lohduttaa silloin kun tuntuu ikävältä.

Ap

Vierailija
8/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassukka, voi pientä =)

Vierailija
9/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:49"]

No ap miksi et vastaa?

[/quote]

Koska touhusin hetken aikaa muuta.

Ap

Vierailija
10/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö lähipiirisi asiasta? Miten he suhtautuvat?

Vierailija
11/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:52"]

Lassukka, voi pientä =)

[/quote]

Sinä taidat haluta sellaisen lassukan kun niin monessa ketjussa miehiä kutsut lassukoiksi. Miltä tuntuu kun on pakkomielle lassukoihin?

Ap

Vierailija
12/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on pitkään tehny mieli "kokeilla" kokematonta miestä kun oon ite ollu aina se kokemattomampi :D

N23

Vierailija
13/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:54"]

Tietääkö lähipiirisi asiasta? Miten he suhtautuvat?

[/quote]

Tietävät. Äitini jaksaa edelleen unelmoida, että löydän vaimon ja lapsia vaikka olen hänelle sen sata kertaa sanonut ettei sellaista tule tapahtumaan. Eräs miespuolinen sukulaiseni yritti joskus humalassa parittaa minua väkisin eräälle tytölle kun olin 18v, kun en innostunut hänen touhuistaan niin hän totesi, että minun pitäisi olla enemmän tyttöjen kanssa, mutta sen jälkeen ei juuri asiasta olla puhuttu. Jotkut kaverit aikanaan sanoivat vain, että en tule koskaan naista saamaan, siinä he olivatkin aika oikeassa. Muut ovat antaneet asian olla, ja olenkin siitä heille kiitollinen

Ap

Vierailija
14/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:57"]

Mun on pitkään tehny mieli "kokeilla" kokematonta miestä kun oon ite ollu aina se kokemattomampi :D

N23

[/quote]

Fantasia toki tuokin, mutta todellisuus on varmaan vähän erilaista kun se kokematon mies räpeltää suunnilleen kaikessa mahdollisessa.

Ap

Vierailija
15/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

I know that feel bro. Oon vasta 16 mutta pahoin pelkään kokevani saman kohtalon. Siksi haluankin kysyä, onko sulla antaa mitään vinkkiä tms. mitä olisit tehnyt toisin

Vierailija
16/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 18:01"]

N23

[/quote]

Fantasia toki tuokin, mutta todellisuus on varmaan vähän erilaista kun se kokematon mies räpeltää suunnilleen kaikessa mahdollisessa.

Ap

[/quote]

En sanoisi fantasiaksi, lähinnä sellainen pieni uteliaisuus. Enkä usko että se säheltäminen olisi erityisen häiritsevää jos asiat etenevät hiljalleen omalla painollaan. Muutenkaan tyylinäni ei ole harrastaa seksiä ensimmäisten 15min sisään

Vierailija
17/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullakin AP on mahiksia saada naisia, mutta valtavasti pitää tehä töitä asian eteen. Pitää hankkia itsevarmuutta, mutta sekin onnistuu vasta kun oot saavuttanut jotain ja olet jotain. Pitää oppia rakastamaan itseään, ja sen jälkeen pitäisi oppia naisten psykologiaa vuorovaikutustaitoja.

Vierailija
18/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 18:05"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 18:01"]

N23

[/quote]

Ap

[/quote]

En sanoisi fantasiaksi, lähinnä sellainen pieni uteliaisuus. Enkä usko että se säheltäminen olisi erityisen häiritsevää jos asiat etenevät hiljalleen omalla painollaan. Muutenkaan tyylinäni ei ole harrastaa seksiä ensimmäisten 15min sisään
[/quote]

No niin, vaihtakaahan yhteystietoja!

Vierailija
19/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 18:03"]

I know that feel bro. Oon vasta 16 mutta pahoin pelkään kokevani saman kohtalon. Siksi haluankin kysyä, onko sulla antaa mitään vinkkiä tms. mitä olisit tehnyt toisin

[/quote]

Olin varmaan saman ikäinen kun tajusin, että en tule pärjäämään tyttöjen kanssa. Olen tietoinen, että ainakin pari tyttöä on joskus ollut minusta kiinnostunut, toinen teki aloitteenkin, mutta annoin pakit kun ajattelin että nyt niitä tyttöjä alkaa tulla ovista ja ikkunoista ja voin valita parhaat. Vähemmän yllättäen niin ei kuitenkaan käynyt.

En ole oikea ihminen neuvomaan kun kokemukseni on mitä on, mutta suosittelen vain, että hyväksyt sen, että sinulla ei ole välttämättä mahdollisuutta saada sitä tyttöä jonka haluat. Se ei kuitenkaan ole huono asia, että et saa sitä yhtä tiettyä tyttöä, koska sekään ei ole täydellinen. Olen huomannut, että hieman ujommat ja vaatimattomamman näköiset tytöt ovat kaikkein mukavimpia ja huumorintajuisimpia. He myös osaavat arvostaa vaikka pojalla ei olisi täydellinen kroppa tai ei olisikaan koulun suosituin. Kauniimmilla tytöillä taas on hirveä himo olla huomion keskipisteenä ja kaikki kusipäät yrittää niitä jatkuvasti vaikka niillä olisikin poikaystävä. Jos on epäsosiaalinen ja ujo niin siitä pitäisi vaan päästä eroon, mutta se nyt on helpommin sanottu kuin tehty. Kuten sanoin niin ei minua kannata kuunnella, mutta jälkikäteen ajateltuna olisin tehnyt noin.

Ap

Vierailija
20/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 18:16"]

Sullakin AP on mahiksia saada naisia, mutta valtavasti pitää tehä töitä asian eteen. Pitää hankkia itsevarmuutta, mutta sekin onnistuu vasta kun oot saavuttanut jotain ja olet jotain. Pitää oppia rakastamaan itseään, ja sen jälkeen pitäisi oppia naisten psykologiaa vuorovaikutustaitoja.

[/quote]

Jätän väliin tuollaisen pelleilyn. Kun en kerran pärjää naisten kanssa nyt niin en jaksa nähdä sitä hirveää vaivaa sen asian eteen, koska siinä menisi kuitenkin vuosia ennen kuin olisin edes jollain tavalla naisille kelpaava. 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan