Olen täysin kokematon naisten suhteen. Kysy jos haluat!
Saa kysyä jos haluat tietää jotain minusta. Jos joku kysyy, että "Miksi haluaisin tietää sinusta jotain?" Niin siihen kysymykseen saat vastauksen vain itseltäsi.
Kommentit (153)
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:51"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:19"]
Kuinka vanha olet? Oletko edes suudellut naista? Mikä on ollut esteenä, ettet ole saanut/halunnut naista tai seurustellut? Kärsitkö asiasta?
[/quote]
Olen vasta 22. En ole suudellut enkä edes pitänyt kädestä. Epäsosiaalisuuteni ja se etten koe olevani riittävä naisille. Kärsin joskus, mutta en oikeastaan enää.
Ap
[/quote]
harjoitus tekee metsurin.
yritä vaikka hankkia joku harrastus missä väkisin törmää muihin ihmisiin.
mene vaikkapa tanssikurssille. siellä on pakko koskea johonkin.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:17"]
Tiedän myös tämän. Kuten aiemmin kerroin niin minua ei huvita enää alkaa opetella seurustelemista, yhdessä elämistä tai naisten lähestymistä. Siinä menee niin perkeleesti aikaa, että olen jo lähemmäs 30 tai ylikin kun viimein opin nuo taidot. En osaa edes suudella, enkä usko että oppisin sitä ikinä. Suuteleminen on niin kummallisen näköistä toimintaa etten kovin pitkälle naisen kanssa pääse jos suutelemaan joudun.
Ap
[/quote]
Kun vaan oikea ihminen osuu kohdalle, luulen, että halu opetella naisen kanssa olemista löytyy tosi nopeasti :) Tahdon sanoa, että anna itsellesi mahdollisuus, älä lukittaudu liian tiukasti joihinkin asioihin, joita tällä hetkellä pidät totuuksina.
Tuntuu, että pidät seurustelun opettelemista hieman kuin jonkin teknisen taidon opetteluna. Kannattaa muistaa, että vastapuoli on joku, joka myös pitää sinusta, ei vain jonkin taidon oppimisen välikappale. Ja te molemmat opitte siinä, et vain sinä.
Tsemppiä! Vaikutat järkevältä tyypiltä ja myös se on monien naisten mielestä tosi tärkeä ominaisuus!
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 22:01"]äää missä asut.. mun fantasia ois päästä "opettamaan" kokematonta jäbää... <3 ;)
[/quote]
Sano vaan suoraan missä asut itse, niin eiköhän löydy vaikka kuinka monta kokematonta jätkää.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 10:16"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:34"]En oikein itsekään ymmärrä miksi minua tyrkytetään seurustelemaan. Enköhän itse tosiaan parhaiten tiedä, koska olen siihen valmis jos olen edes ikinä valmis. Itsekin toivoisin sellaista kokematonta ja ujoa naista jonka kanssa olisin samalla viivalla, ja voisimme rauhassa opetella niitä parisuhteeseen liittyviä juttuja.
Siksi, että jos olisit sujut sinkkuutesi kanssa, et tekisi siitä keskustelualoitteita nettiin. Ikäisiäsi kokemattomia naisia tulee pian markkinoille, mutta ei se tee pahaa, jos vähän treenaat ensin. Ihan normaaleilla sosiaalisilla tavoilla pääsee alkuun. Juttele naisille jostain, josta olet itse kiinnostunut. Vaikka se ei kiinnostaisi naisia, innostumisessa on jotain viehättävää. Niin minäkin onnistuin (monen epäonnistumisen jälkeen tietenkin, mutta se on miehen osa).
Tähän joku kuitenkin laittaa, että kokenut nainen olisi parempi opettaja. Kyllä, mutta kauanko se kokenut nainen jaksaa katsella sitä väpeltämistä kun itse jo osaa. Kannattaa edelleen muistaa se, että minun kokemukseni on ihan nolla. Jotkut varmasti jaksaa, mutta sitten ei paljoa naurata jos se ensimmäinen naiseni olisikin sellainen, joka jaksaisi viikon ja sitten häipyisi.
Se olisi ikävä kokemus. Mutta juuri kukaan ei onnistu löytämään elämänkumppanin ilman epäonnistumisia ja sydansuruja. Se riski on vain otettava.
Naisen kokemuksella ei ole väliä, kun oikea sattuu kohdalle. Eläinkin oppii naimaan. Naiset ovat yksilöitä. Miehen kokemuksella on lähinnä merkitystä miehen oman itsetunnon pönkittäjänä. Joka naisen kanssa pitää opetella uudelleen se eläimellinen puoli ja siinä on pinttyneistä käsityksistä vain haittaa.
itse seurustelin noin 10 x ennen avioliittoa. ja se oli tärkeää. opin paljon. vaikka sydänsuruja oli aina kun seurustelu päättyi.
tekemällä oppii.
älä vaadi itseltäsi mitään liikoja. et ole koskaan tässäkään asiassa täydellinen.
sama kuin musiikin opiskelu. ei sitä opi, jos ei koske soittimeen.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 00:24"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 23:50"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 23:25"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 23:16"]
no tämän keskustelun perusteella en kyllä lähtisi treffeille kanssasi mutta se ei johdu kokemuksen puutteestasi tai muista mainitsemistasi "puutteista" vaan apaattisuudestasi ja itsesi vähättelystä. asennemuutosta kehiin!
[/quote]
Kyllä minä varmaan treffeille pääsisin, mutta siellä ne ongelmat alkavat. En ole kiinnostava ja elämäni on mitä on, ei se mielestäni ole itseni vähättelyä jos kerron miten asiat on.
Ap
[/quote]
niin, nimenomaan ne ongelmat alkaisivat siitä kun alat valittaa. jos menisit treffeille mutta itsesäälin sijaan puhuisitte jostain muusta? varmasti sinussa on myös hyviä piirteitä ja sinulla on mielenkiinnon kohteita joista voit puhua ja muista olla kiinnostunut myös treffikumppanista äläkä vain puhu itsestäsi. ehkä ei tulisi ongelmia. tai jos tämä yksi treffikumppani torjuisi niin ei siitä tarvi masentua, on lisää naisia.
[/quote]
No en minä siellä itseäni alkaisi surkutella, mutta ne ongelmat tulisivat siinä, että en ole mikään sosiaalinen tapaus ja olen melko ujo. Hirveän helppoa sieltä huudella, mutta ihan eri asia on olla siellä treffeillä paskat housussa ja sopertaa, että asun mamman kanssa ja olen työtön, eikä tietenkään edes kyetä ottamaan siihen naiseen katsekontaktia. Yritä siinä sitten antaa ensimmäisillä treffeillä niin hyvä kuva, että nainen haluaisi nähdä uudelleenkin. Nuo on juuri niitä asioita joiden kanssa minun pitäisi tehdä niitä töitä, mutta kun se pohja on niin huono, että siinä menisi ihan älyttömän kauan, että minusta tulisi edes kohtuullisen normaali tapaus.
Ap
[/quote]
hanki ihan mitä vain harrastuksia itsellesi missä törmäät ihmisiin, niin opit sosiaalista käyttäytymistä väkisinkin
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 16:09"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:51"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:19"]
Kuinka vanha olet? Oletko edes suudellut naista? Mikä on ollut esteenä, ettet ole saanut/halunnut naista tai seurustellut? Kärsitkö asiasta?
[/quote]
Olen vasta 22. En ole suudellut enkä edes pitänyt kädestä. Epäsosiaalisuuteni ja se etten koe olevani riittävä naisille. Kärsin joskus, mutta en oikeastaan enää.
Ap
[/quote]
harjoitus tekee metsurin.
yritä vaikka hankkia joku harrastus missä väkisin törmää muihin ihmisiin.
mene vaikkapa tanssikurssille. siellä on pakko koskea johonkin.
[/quote]
Kyllä minä olenkin aloittanut harrastuksen jossa joutuu olemaan edes vähän sosiaalinen. Hankalintahan oli se kun joutui itse kysymään, että vieläkö mahtuu porukkaan. Minä kun en osaa tyrkyttää itseäni ollenkaan, sekin on yksi syy miksi en osaa/uskalla lähestyä naisia, eikä minulla ole oikeita kavereitakaan. Tyttöjä tuossa harrastuksessa ei juurikaan näe, mutta kunhan nyt oppii edes jotain sosiaalisia taitoja niin ihan hyvä. Kuten olen monta kertaa todennut niin minulla on aika helvetillinen työ vielä edessä ennen kuin minua voi pitää edes jotenkin normaalina tapauksena, mutta jatkuvasti minä etenen pienin askelin kohti sitä normaaliutta.
Ap
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:57"]
Mä en nyt ole ihan varma näistä sun kirjoituksista päätellen että haluaisitko suhteen naiseen vai et?
Sun kannattaisi se nyt ihan ensin miettiä. Jos et, niin good for you. Olet saavuttanut sen jo.
Mutta jos haluat naissuhteen, niin älä hyvä ihminen psyykkaa itseäsi siihen, että sinussa ei ole mitään mikä kiinnostaisi naisia. Ensimmäiseksi muuta asennettasi. Opettele ensialkuun edes pitämään itsestäsi. Sä olet todellakin VASTA 22v. Sulla on mahdollisuudet vaikka mihin!
Mieti mitkä asiat pitäisi muuttua, jotta omasta mielestäsi saisit naisen. Ja sitten yksi kerrallaan teet asialle jotakin. Sinulla itselläsi on avain onnistumiseen.
[/quote]
Sanotaan näin, että en etsi naista, mutta en myöskään sulje seurustelua täysin pois. Jos joskus joku mukava nainen tahtoisi tutustua minuun voihan sitä aina kokeilla, mutta jos niin ei tapahdu niin sekin on minulle ihan ok. Kuten aiemmin sanoin niin en ole kykenevä seksiin joten se rajaa hieman niitä naisia pois. En tahdo tuhlata kenenkään naisen aikaa itseeni joten jos päätyisin seurustelemaan niin molempien pitäisi hyväksyä toisensa. Tällä hetkellä en tahdo seurustella, mutta ehkä sitten kun saan elämäni vähän parempaan kuntoon.
Ap
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 22:01"]
äää missä asut.. mun fantasia ois päästä "opettamaan" kokematonta jäbää... <3 ;)
[/quote]
Mene pois.
Ap
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 22:03"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:17"]
Tiedän myös tämän. Kuten aiemmin kerroin niin minua ei huvita enää alkaa opetella seurustelemista, yhdessä elämistä tai naisten lähestymistä. Siinä menee niin perkeleesti aikaa, että olen jo lähemmäs 30 tai ylikin kun viimein opin nuo taidot. En osaa edes suudella, enkä usko että oppisin sitä ikinä. Suuteleminen on niin kummallisen näköistä toimintaa etten kovin pitkälle naisen kanssa pääse jos suutelemaan joudun.
Ap
[/quote]
Kun vaan oikea ihminen osuu kohdalle, luulen, että halu opetella naisen kanssa olemista löytyy tosi nopeasti :) Tahdon sanoa, että anna itsellesi mahdollisuus, älä lukittaudu liian tiukasti joihinkin asioihin, joita tällä hetkellä pidät totuuksina.
Tuntuu, että pidät seurustelun opettelemista hieman kuin jonkin teknisen taidon opetteluna. Kannattaa muistaa, että vastapuoli on joku, joka myös pitää sinusta, ei vain jonkin taidon oppimisen välikappale. Ja te molemmat opitte siinä, et vain sinä.
Tsemppiä! Vaikutat järkevältä tyypiltä ja myös se on monien naisten mielestä tosi tärkeä ominaisuus!
[/quote]
Tyhmä minä kuulemma olen. Naisten suusta kuultua.
Ap
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 16:35"]
Mikset mene huoriin? D:
[/quote]
Tähän vastasin jo aiemmin.
"En halua naiselta pelkkää seksiä ilman oikeaa halua minua kohtaan. En myöskään ole kykeneväinen seksiin."
Mielestäni ihan hyvät syyt jättää yhden illan jutut ja maksulliset naiset väliin.
Ap
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 16:47"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 16:35"]
Mikset mene huoriin? D:
[/quote]
Tähän vastasin jo aiemmin.
"En halua naiselta pelkkää seksiä ilman oikeaa halua minua kohtaan. En myöskään ole kykeneväinen seksiin."
Mielestäni ihan hyvät syyt jättää yhden illan jutut ja maksulliset naiset väliin.
Ap
[/quote]
Luultavasti tuo kykenemättömyytesi seksiin olisi isompi este parisuhteelle kuin mikään ajokortittomuus, kokemattomuus jne.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 18:33"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 18:21"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 18:05"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 18:01"] [quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:57"] Mun on pitkään tehny mieli "kokeilla" kokematonta miestä kun oon ite ollu aina se kokemattomampi :D N23 [/quote] Fantasia toki tuokin, mutta todellisuus on varmaan vähän erilaista kun se kokematon mies räpeltää suunnilleen kaikessa mahdollisessa. Ap [/quote] En sanoisi fantasiaksi, lähinnä sellainen pieni uteliaisuus. Enkä usko että se säheltäminen olisi erityisen häiritsevää jos asiat etenevät hiljalleen omalla painollaan. Muutenkaan tyylinäni ei ole harrastaa seksiä ensimmäisten 15min sisään [/quote] No niin, vaihtakaahan yhteystietoja!
[/quote]
Jätän suosiolla väliin.
Ap
[/quote]
Ei tasan ole sinua varten tämä
Tiesitkö, että sinulla on erittäin huono itsetunto. Pelkkä huono itsetunto ja saamattomuus (masennus?) karkottavat sinulta ystävät. Onko sinulla ylipäätään ystäviä, kasvokkain tai nettiyhteisöissä? Tämä on aika turha ketju kun asenteesi on niin masentunut.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 22:01"]
äää missä asut.. mun fantasia ois päästä "opettamaan" kokematonta jäbää... <3 ;)
[/quote]
vielä vähempi tämä. mitä vittua.
Mitä hyvää elämässäsi on? Mitkä ovat hyvät luonteenpiirteesi? Mistä kohtaa vartaloa olet tyytyväinen itseesi? Missä aineissa koulussa olit hyvä? Mitä harrastusta osaat?
Ketään ei kiinnosta toi sun surkuttelusi!!!!
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 23:25"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 23:16"]
no tämän keskustelun perusteella en kyllä lähtisi treffeille kanssasi mutta se ei johdu kokemuksen puutteestasi tai muista mainitsemistasi "puutteista" vaan apaattisuudestasi ja itsesi vähättelystä. asennemuutosta kehiin!
[/quote]
Kyllä minä varmaan treffeille pääsisin, mutta siellä ne ongelmat alkavat. En ole kiinnostava ja elämäni on mitä on, ei se mielestäni ole itseni vähättelyä jos kerron miten asiat on.
Ap
[/quote]
niin, nimenomaan ne ongelmat alkaisivat siitä kun alat valittaa. jos menisit treffeille mutta itsesäälin sijaan puhuisitte jostain muusta? varmasti sinussa on myös hyviä piirteitä ja sinulla on mielenkiinnon kohteita joista voit puhua ja muista olla kiinnostunut myös treffikumppanista äläkä vain puhu itsestäsi. ehkä ei tulisi ongelmia. tai jos tämä yksi treffikumppani torjuisi niin ei siitä tarvi masentua, on lisää naisia.
No vastaa nyt mikset kykene seksiin?