Olen täysin kokematon naisten suhteen. Kysy jos haluat!
Saa kysyä jos haluat tietää jotain minusta. Jos joku kysyy, että "Miksi haluaisin tietää sinusta jotain?" Niin siihen kysymykseen saat vastauksen vain itseltäsi.
Kommentit (153)
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:12"]Olen 26-vuotias nainen, enkä kyllä pidä mitenkään outona, ettet ole vielä harrastanut seksiä. Minusta olet kyllä aika nuori. Luulen, että olet itse tehnyt asiasta isomman numeron kuin mitä se muille on. Seksin perusasiat kyllä oppii hyvin äkkiä.. Ja vaikka olisit ehtinyt 15 vuotta harjotella, niin se ei todellakaan ole tae, ettei homma olisi silti räpeltämistä
[/quote]
No mitä mieltä olet vaikka 26-vuotiaasta miehestä, joka ei ole harrastanut seksiä?
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 19:03"]Äh, mä olen saman ikäinen ja samassa tilanteessa, suurin ongelma tässä on se että olen nainen itsekin. :D En oikein usko että tulen koskaan seurustelemaan ja mistään homobaarista en lähde ketään metsästämään, ei ole mun juttu. Suurimman osan ajasta olen ihan tyytyväinen, mutta näin kevään ja kesän lähestyessä alkaa kummasti välillä vähän jurppia... Ja vuosi vuodelta enemmän, mikä hiukan hirvittää.
Tsemppiä, ja toivottavasti ollaan molemmat väärässä!
[/quote]
Ei oo totta, toinen samanmoinen! Minä kanssa teidän ikäinen ja aivan tumpelo introvertti naisten kanssa, vaikka nainen itsekin :D en ole päässyt edes kädestä pitämään toista naista ja alkaa vähitellen jurppia! Toivottavasti musta ei tule naispuolista lassukkaa :D tsemppiä meille kaikille!
huoh. monet saman ikäset on samassa tilanteessa, ei se oo outoa jos et ite siitä tee outoa. tai varmasti joidenkin mielestä on mutta löytyy myös monia joita ei haittaa, ei sitä seksiä nyt niin hankala ole oppia että olisi pakko alkaa nuorena "harjoitella"
et vastannut mitä tarkoitat sillä että et ole kykeneväinen seksiin
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:48"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:12"]Olen 26-vuotias nainen, enkä kyllä pidä mitenkään outona, ettet ole vielä harrastanut seksiä. Minusta olet kyllä aika nuori. Luulen, että olet itse tehnyt asiasta isomman numeron kuin mitä se muille on. Seksin perusasiat kyllä oppii hyvin äkkiä.. Ja vaikka olisit ehtinyt 15 vuotta harjotella, niin se ei todellakaan ole tae, ettei homma olisi silti räpeltämistä
[/quote]
No mitä mieltä olet vaikka 26-vuotiaasta miehestä, joka ei ole harrastanut seksiä?
[/quote]
en ole tuo vastaaja, mutta onhan 26-vuotiakin vielä aika nuori. Tosin, kohta, ennen sitä kolmeakymppiä täytyis alkaa todissaan yrittämään, eikä odotella että kohtalo hoitais homman.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 08:51"]
MIKSI. ET. VOI. HARRASTAA. SEKSIÄ? Seksi on kuitenki hyvä, terveellinen sekä liikunnallinen harrastus :)
[/quote]
Ap. on varmaan se sama tyyppi, joka on aiemminkin kertonut täällä, ettei voi harrastaa seksiä, koska hänellä on kireä esinahka joka tekee seksistä kivuliasta. Ja leikkaus on kuulemma myös poissuljettu vaihtoehto, koska sattuu. Merkillinen päähänpinttymä, todellinen ongelma lienee jossain muualla...
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:03"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:48"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:12"]Olen 26-vuotias nainen, enkä kyllä pidä mitenkään outona, ettet ole vielä harrastanut seksiä. Minusta olet kyllä aika nuori. Luulen, että olet itse tehnyt asiasta isomman numeron kuin mitä se muille on. Seksin perusasiat kyllä oppii hyvin äkkiä.. Ja vaikka olisit ehtinyt 15 vuotta harjotella, niin se ei todellakaan ole tae, ettei homma olisi silti räpeltämistä
[/quote]
[/quote]
en ole tuo vastaaja, mutta onhan 26-vuotiakin vielä aika nuori. Tosin, kohta, ennen sitä kolmeakymppiä täytyis alkaa todissaan yrittämään, eikä odotella että kohtalo hoitais homman.
[/quote]
No entä jos on ollut vaikka 2 vuotta kovaa yrittämistä. Rasvaako köyden vai ottaako yhteyttä ammattilaiseen? Naapurini puolesta kyselen.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:00"]
huoh. monet saman ikäset on samassa tilanteessa, ei se oo outoa jos et ite siitä tee outoa. tai varmasti joidenkin mielestä on mutta löytyy myös monia joita ei haittaa, ei sitä seksiä nyt niin hankala ole oppia että olisi pakko alkaa nuorena "harjoitella"
[/quote]
Tiedän myös tämän. Kuten aiemmin kerroin niin minua ei huvita enää alkaa opetella seurustelemista, yhdessä elämistä tai naisten lähestymistä. Siinä menee niin perkeleesti aikaa, että olen jo lähemmäs 30 tai ylikin kun viimein opin nuo taidot. En osaa edes suudella, enkä usko että oppisin sitä ikinä. Suuteleminen on niin kummallisen näköistä toimintaa etten kovin pitkälle naisen kanssa pääse jos suutelemaan joudun.
Ap
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:03"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:48"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:12"]Olen 26-vuotias nainen, enkä kyllä pidä mitenkään outona, ettet ole vielä harrastanut seksiä. Minusta olet kyllä aika nuori. Luulen, että olet itse tehnyt asiasta isomman numeron kuin mitä se muille on. Seksin perusasiat kyllä oppii hyvin äkkiä.. Ja vaikka olisit ehtinyt 15 vuotta harjotella, niin se ei todellakaan ole tae, ettei homma olisi silti räpeltämistä
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No entä jos on ollut vaikka 2 vuotta kovaa yrittämistä. Rasvaako köyden vai ottaako yhteyttä ammattilaiseen? Naapurini puolesta kyselen.
[/quote]
Rasvaa köysi, olet naisten mielestä jätettä.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:35"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:10"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 19:56"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 19:49"]
millaisia muita, naisiin liittymättömiä, tavoitteita ja toiveita sulla on? opiskeluun, töihin tai omaan asuntoon liittyen esimerkiksi? kun naisten kanssa olet luovuttanut, oletko muidenkin asioiden kanssa?
[/quote]
Mulle riittää, että saisi oman asunnon ja töitä. En ole mikään kunnianhimoinen tyyppi ja sekin tuntuisi olevan naisille tärkeää. Sitä piirrettä itsessäni en aio, enkä varmaan edes pysty muuttamaan.
Ap
[/quote]
Taas yksi mies tulee kertomaan mitä asioita naiset kaipaavat mieheltä, vaikka naisista ei ole kerta kaikkiaan mitään kokemusta.
[/quote]
En ole faktana tuota sanonutkaan, mutta ei tarvitse kuin mennä jonnekin nettitreffi-sivustoille tai tänne, niin saa lukea kuinka kunnianhimo on miehellä tärkeää. Sitä en sitten tiedä, että miten tärkeää se lopulta on. Kuten ehkä huomaat kun luet viestini uudelleen niin siellä lukee "tuntuisi olevan naisille tärkeää" ei "on naisille ehdottoman tärkeää"
Ap
[/quote]
Kuten saatat huomata jos luet minun viestini uudelleen, sanoin että et voi mitenkään tietää millaisia naiset oikeasti ovat sopivaa miestä etsiessään, kun sinulla ei ole asiasta kokemusta. Eikä siis ole järkeä tulla julistamaan että et halua muuttua sellaiseksi kuin naiset tuntuvat haluavan, kun et mitenkään voi tietää mitä naiset haluavat. Ja olen myös vilkaissut naisten nettideitti-ilmoituksia joskus, eikä siellä ollut ainuttakaan ilmoitusta jossa sanottaisiin kunnianhimosta mitään. Tavoitteellisuudesta, joskus. Nuo ovat eri asioita.
Olisin kysynyt, mutta mielenkiinto meni tuon dramaattisen apaattisuutesi vuoksi ("en ikinä löydä ketään, aah!"), vaikka olet vasta 22 eli melkein kakara.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 18:33"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 18:21"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 18:05"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 18:01"] [quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:57"] Mun on pitkään tehny mieli "kokeilla" kokematonta miestä kun oon ite ollu aina se kokemattomampi :D N23 [/quote] Fantasia toki tuokin, mutta todellisuus on varmaan vähän erilaista kun se kokematon mies räpeltää suunnilleen kaikessa mahdollisessa. Ap [/quote] En sanoisi fantasiaksi, lähinnä sellainen pieni uteliaisuus. Enkä usko että se säheltäminen olisi erityisen häiritsevää jos asiat etenevät hiljalleen omalla painollaan. Muutenkaan tyylinäni ei ole harrastaa seksiä ensimmäisten 15min sisään [/quote] No niin, vaihtakaahan yhteystietoja!
[/quote]
Jätän suosiolla väliin.
Ap
[/quote]
Eikös hukkuvan pitäisi tarttua oljenkorteenkin? Sori piruilu, mutta ei kannata jättää yhdenkään potentiaalisen tilaisuuden mennä ohi suun.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:22"]
millaisia muita, naisiin liittymättömiä, tavoitteita ja toiveita sulla on? opiskeluun, töihin tai omaan asuntoon liittyen esimerkiksi? kun naisten kanssa olet luovuttanut, oletko muidenkin asioiden kanssa?
[/quote]
Mulle riittää, että saisi oman asunnon ja töitä. En ole mikään kunnianhimoinen tyyppi ja sekin tuntuisi olevan naisille tärkeää. Sitä piirrettä itsessäni en aio, enkä varmaan edes pysty muuttamaan.
Ap
[/quote]
Taas yksi mies tulee kertomaan mitä asioita naiset kaipaavat mieheltä, vaikka naisista ei ole kerta kaikkiaan mitään kokemusta.
[/quote]
En ole faktana tuota sanonutkaan, mutta ei tarvitse kuin mennä jonnekin nettitreffi-sivustoille tai tänne, niin saa lukea kuinka kunnianhimo on miehellä tärkeää. Sitä en sitten tiedä, että miten tärkeää se lopulta on. Kuten ehkä huomaat kun luet viestini uudelleen niin siellä lukee "tuntuisi olevan naisille tärkeää" ei "on naisille ehdottoman tärkeää"
Ap
[/quote]
Kuten saatat huomata jos luet minun viestini uudelleen, sanoin että et voi mitenkään tietää millaisia naiset oikeasti ovat sopivaa miestä etsiessään, kun sinulla ei ole asiasta kokemusta. Eikä siis ole järkeä tulla julistamaan että et halua muuttua sellaiseksi kuin naiset tuntuvat haluavan, kun et mitenkään voi tietää mitä naiset haluavat. Ja olen myös vilkaissut naisten nettideitti-ilmoituksia joskus, eikä siellä ollut ainuttakaan ilmoitusta jossa sanottaisiin kunnianhimosta mitään. Tavoitteellisuudesta, joskus. Nuo ovat eri asioita.
[/quote]
Perustan väitteeni siihen mitä olen nähnyt ja kokenut netissä. Sen verran minulla on kokemusta naisista, että olen muutamien kanssa keskustellut netissä ja heidän jutuistaan olen saanut sen käsityksen, että en ole kovinkaan haluttu noiden mainitsemieni asioiden vuoksi. Voin toki olla väärässäkin, mutta omasta mielestäni minussa on enemmän noita huonoja puolia mitkä pitäisi karsia pois kuin niitä hyviä puolia jotka naisia kiinnostaisivat.
Ap
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:25"]
Olisin kysynyt, mutta mielenkiinto meni tuon dramaattisen apaattisuutesi vuoksi ("en ikinä löydä ketään, aah!"), vaikka olet vasta 22 eli melkein kakara.
-Mies 29v-
[/quote]
En muistaakseni ole sanonut, että en löydä ketään, vaan että en saisi pidettyä ketään naista suhteessa kovin pitkään. Olen vasta 22, mutta minulla ei ole mitään niistä työkaluista jotka auttaisivat naisen saannissa. Jos alkaisin kehittää itseäni ja etsiä niitä työkaluja niin siinä menee vuosia ja sitten olenkin jo 30 ja mahdollisuuksia naisiin olisi varmaan vielä vähemmän kuin nyt.
Ap
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:31"]
[/quote]
Ap
[/quote]
[/quote]
Ap
[/quote]
[/quote]
Perustan väitteeni siihen mitä olen nähnyt ja kokenut netissä. Sen verran minulla on kokemusta naisista, että olen muutamien kanssa keskustellut netissä ja heidän jutuistaan olen saanut sen käsityksen, että en ole kovinkaan haluttu noiden mainitsemieni asioiden vuoksi. Voin toki olla väärässäkin, mutta omasta mielestäni minussa on enemmän noita huonoja puolia mitkä pitäisi karsia pois kuin niitä hyviä puolia jotka naisia kiinnostaisivat.
Ap
[/quote]
Tässä ei nyt ollut puhe noista kaikista mainitsemistasi asioista, vaan yhdestä ainoasta asiasta. Eli siitä että väität naisten pitävän kunnianhimoa tärkeänä ominaisuutena miehessä. Eikä tuo väite perustu mihinkään.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:25"]
-Mies 29v-
[/quote]
En muistaakseni ole sanonut, että en löydä ketään, vaan että en saisi pidettyä ketään naista suhteessa kovin pitkään. Olen vasta 22, mutta minulla ei ole mitään niistä työkaluista jotka auttaisivat naisen saannissa. Jos alkaisin kehittää itseäni ja etsiä niitä työkaluja niin siinä menee vuosia ja sitten olenkin jo 30 ja mahdollisuuksia naisiin olisi varmaan vielä vähemmän kuin nyt.
Ap
[/quote]
No kannattanee kuitenkin aloittaa jo nyt. Eihän tuo 30v ole mikään ikäloppu. Silloin kuitenkin katuisit mikset aloittanut 22 veenä. Nelikymppisenä on vähemmän mahdollisuuksia kuin kolmikymppisenä, mutta eihän ne silloinkaan nollassa ;)
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:40"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:31"]
[/quote]
Ap
[/quote]
[/quote]
Ap
[/quote]
[/quote]
Ap
[/quote]
Tässä ei nyt ollut puhe noista kaikista mainitsemistasi asioista, vaan yhdestä ainoasta asiasta. Eli siitä että väität naisten pitävän kunnianhimoa tärkeänä ominaisuutena miehessä. Eikä tuo väite perustu mihinkään.
[/quote]
Tarkoitin kaikkia mainitsemiani asioita, myös sitä kunnianhimon puutetta. Ja jos yhtään osaat lukea niin vietissäni on, että olen keskustellut näistä asioista naisten kanssa netissä ja olen lukenut monestakin paikasta, että kunnianhimoa pitää olla miehellä. Väitteeni perustuu omiin kokemuksiini.
Ap
Mä en nyt ole ihan varma näistä sun kirjoituksista päätellen että haluaisitko suhteen naiseen vai et?
Sun kannattaisi se nyt ihan ensin miettiä. Jos et, niin good for you. Olet saavuttanut sen jo.
Mutta jos haluat naissuhteen, niin älä hyvä ihminen psyykkaa itseäsi siihen, että sinussa ei ole mitään mikä kiinnostaisi naisia. Ensimmäiseksi muuta asennettasi. Opettele ensialkuun edes pitämään itsestäsi. Sä olet todellakin VASTA 22v. Sulla on mahdollisuudet vaikka mihin!
Mieti mitkä asiat pitäisi muuttua, jotta omasta mielestäsi saisit naisen. Ja sitten yksi kerrallaan teet asialle jotakin. Sinulla itselläsi on avain onnistumiseen.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 10:16"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:34"]En oikein itsekään ymmärrä miksi minua tyrkytetään seurustelemaan. Enköhän itse tosiaan parhaiten tiedä, koska olen siihen valmis jos olen edes ikinä valmis. Itsekin toivoisin sellaista kokematonta ja ujoa naista jonka kanssa olisin samalla viivalla, ja voisimme rauhassa opetella niitä parisuhteeseen liittyviä juttuja.
Siksi, että jos olisit sujut sinkkuutesi kanssa, et tekisi siitä keskustelualoitteita nettiin. Ikäisiäsi kokemattomia naisia tulee pian markkinoille, mutta ei se tee pahaa, jos vähän treenaat ensin. Ihan normaaleilla sosiaalisilla tavoilla pääsee alkuun. Juttele naisille jostain, josta olet itse kiinnostunut. Vaikka se ei kiinnostaisi naisia, innostumisessa on jotain viehättävää. Niin minäkin onnistuin (monen epäonnistumisen jälkeen tietenkin, mutta se on miehen osa).
Tähän joku kuitenkin laittaa, että kokenut nainen olisi parempi opettaja. Kyllä, mutta kauanko se kokenut nainen jaksaa katsella sitä väpeltämistä kun itse jo osaa. Kannattaa edelleen muistaa se, että minun kokemukseni on ihan nolla. Jotkut varmasti jaksaa, mutta sitten ei paljoa naurata jos se ensimmäinen naiseni olisikin sellainen, joka jaksaisi viikon ja sitten häipyisi.
Se olisi ikävä kokemus. Mutta juuri kukaan ei onnistu löytämään elämänkumppanin ilman epäonnistumisia ja sydansuruja. Se riski on vain otettava.
Naisen kokemuksella ei ole väliä, kun oikea sattuu kohdalle. Eläinkin oppii naimaan. Naiset ovat yksilöitä. Miehen kokemuksella on lähinnä merkitystä miehen oman itsetunnon pönkittäjänä. Joka naisen kanssa pitää opetella uudelleen se eläimellinen puoli ja siinä on pinttyneistä käsityksistä vain haittaa.
Eihän sillä kokemattomuudella sinällään väliä olekaan jos se nainen vain sattuu olemaan sen verran kärsivällinen ja järjissään ettei heti eroa kun kokemattomuus tulee ilmi. Minä en vain haluaisi hyppiä monessa suhteessa kun en oikein muutenkaan sopeudu äkillisiin muutoksiin, unohtamatta toki sitä, että sosiaalisten tilanteiden pelosta johtuen olisi inhottavaa lähestyä uutta naista.
Eipä tässä auta kun pikkuhiljaa elää elämäänsä ja katsoa mitä tulevaisuus tuo kun/jos vähän rohkaistuu. Eihän sitä tiedä vaikka sieltä autokoulusta jo sattuisi joku kaltaiseni tyttö löytymään, tai lenkiltä tai mistä vain. Väkisin en ala naista etsimään ja jos sellainen mieleiseni nainen ei koskaan vastaan tulekaan niin eihän sille sitten mitään voi. On niitä muitakin miehiä kokemattomina kuollut
Ap
[/quote]
Ap
[/quote]
[/quote]
Ap