Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitin paaston

Vierailija
23.03.2015 |

Vittu kun pitää aina ahmia. Tiedän, että kun en syö kynnys ahmimiseen laskee. Huoh.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on mennyt. 3 kuppia kahvia rasvattomalla maidolla ja pepsi maxia. T. Ap

Vierailija
2/10 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis myös taas kiusaus... Olen ahmimishäiriöinen ja ravitsemusterapeutti on ehdottomasti kieltänyt minulta paastot, nutrauksen ja tiukat dieetit. Olinkin jo pari kuukautta mennyt hyvin terveellisellä ruokavaliolla ja ahmimatta. Mutta nyt on ollut jo puolitoista viikkoa jatkunut ahmimisrepsahdus, jolle en oikein keksi muuta keinoa lopettaa kuin täyskatko paastolla. Näin silti, vaikka tiedän että ravitsemusterapeutin mukaan se pitää vaan yllä ahmimiskierrettä ja paaston jälkeen tulen taas ahmimaan. Mutta en kestä sitä, että olen taas lihonut useita kiloja tämän ahmimisjaksoni aikana :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulhollinen rasvatonta jugurttia meni.... Päätä särkee. Huoh. T. Ap

Vierailija
4/10 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiedät, että ahmiminen lisääntyy paaston myötä, niin miksi paastoat?

Vierailija
5/10 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 18:02"]Hyvin on mennyt. 3 kuppia kahvia rasvattomalla maidolla ja pepsi maxia. T. Ap
[/quote]

Kumpikaan ei kuulu paastoon

Vierailija
6/10 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 18:57"]

Jos tiedät, että ahmiminen lisääntyy paaston myötä, niin miksi paastoat?

[/quote] Kontrollin tunne palautuu edes hetkeksi. Pisimmillään oon paastonnut yli viikonkin. Miksen enää onnistu? T. Ap

Vierailija
7/10 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 18:59"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 18:02"]Hyvin on mennyt. 3 kuppia kahvia rasvattomalla maidolla ja pepsi maxia. T. Ap [/quote] Kumpikaan ei kuulu paastoon

[/quote] Nestepaastoon kuuluu. Ei tarvii pelkkää vettä kiskoa. T. Ap

Vierailija
8/10 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:00"]

Mulla olis myös taas kiusaus... Olen ahmimishäiriöinen ja ravitsemusterapeutti on ehdottomasti kieltänyt minulta paastot, nutrauksen ja tiukat dieetit. Olinkin jo pari kuukautta mennyt hyvin terveellisellä ruokavaliolla ja ahmimatta. Mutta nyt on ollut jo puolitoista viikkoa jatkunut ahmimisrepsahdus, jolle en oikein keksi muuta keinoa lopettaa kuin täyskatko paastolla. Näin silti, vaikka tiedän että ravitsemusterapeutin mukaan se pitää vaan yllä ahmimiskierrettä ja paaston jälkeen tulen taas ahmimaan. Mutta en kestä sitä, että olen taas lihonut useita kiloja tämän ahmimisjaksoni aikana :(

[/quote] Mulla sama homma. :( Tsemppiä. T. Ap

Vierailija
9/10 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki apua

Vierailija
10/10 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu edes nestepaastoon nuo ap:n paastojuomat. En yhtään ihmettele, että tuo suistaa ahmimaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi