Sisko johon olen laittanut välit poikki toi joululahjoja.
Jätti kuistille paketit kassissa. Miten saada sisko hakemaan kassi pois. En ole pyytänyt enkä halua häneltä mitään muutakuin että jättää rauhaan.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sun auta ku ottaa yhteyttä siskoon ja vaatia viemään lahjat pois, jos mikään muu ratkaisu ei kelpaa! Poliisia ei tämmöisellä kuormiteta. Jos lähestymiskieltoa ei ole, ei ole laitonta tuoda lahjoja. Poliisit ei ole sisarusriitojen ratkojia eikä roskakuskeja.
Olen hakenut lähestymiskieltoa siskolleni en ole saanut vaikka vainoaa esim nyt toi tuon kassillisen jätteitä.
Lähestymiskieltoa ei noin hepposin perustein saada
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sun auta ku ottaa yhteyttä siskoon ja vaatia viemään lahjat pois, jos mikään muu ratkaisu ei kelpaa! Poliisia ei tämmöisellä kuormiteta. Jos lähestymiskieltoa ei ole, ei ole laitonta tuoda lahjoja. Poliisit ei ole sisarusriitojen ratkojia eikä roskakuskeja.
Olen hakenut lähestymiskieltoa siskolleni en ole saanut vaikka vainoaa esim nyt toi tuon kassillisen jätteitä.
Ei siskosta tai lahjoista sulle vaaraa aiheudu. Eikä lähestymiskieltoja määrätä periaatteella "mut kun mä haluun".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovintoon en suostu. Voiko esim poliisi pakottaa siskon hakemaan tuon kassin pois. En halua sitä, en sen sisältöä enkä mitään muuta kuin olla rauhassa isoltasiskoltani.
Jestas sentään. Tuskin se mitään pernaruttoa on paketteihin tunkenut, eli katsot mitä on ja lahjoitat sitten vähävaraisten joulukeräykseen.
En halua ruveta tuota jäte ongelmaa hoitamaan. Mielestäni siskoni pitää ne pois hakea.
Käy viemässä ne takasin, säkkiin lisäks vaikka kiviä ja palautat esimerkiks ikkunasta.
Siskoni on hirviö joka piinaa meitä. Poliisi ei siis tule mitään vainon lopettamiseksi. Ja elämme muka oikeusvaltiossa.
Vierailija kirjoitti:
Siskoni on hirviö joka piinaa meitä. Poliisi ei siis tule mitään vainon lopettamiseksi. Ja elämme muka oikeusvaltiossa.
Yleensä niitä kutsutaan harhoiksi mutta toki monet kutsuu siskoksi, naapuriksi jne.
Vierailija kirjoitti:
Niin, siis sinä olet mielenvikainen hirviö. Ja sisko yrittäisi sinulle edes vähän joulumieltä, kun muuten sekoilet harhoissasi koko vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovintoon en suostu. Voiko esim poliisi pakottaa siskon hakemaan tuon kassin pois. En halua sitä, en sen sisältöä enkä mitään muuta kuin olla rauhassa isoltasiskoltani.
Elämä on paljon mukavampaa kun ei kanna katkeruutta.
Elämä olisi helppoa jos omat sisarukset ei loukkaisi minua.
Kaikki kai me enemmän tai vähemmän k-päitä ollaan. Mutta on niitä hyviäkin hetkiä. Ehkä saatte riitanne sovituksi?
Aika naiveja kommentteja täällä. Kyllä sisaruksetkin osaavat tehdä rikoksia, mutta tämä on ilmeisesti vähän ymmärretty asia vielä. Nykyään ymmärretään parisuhdeväkivaltaa paljon paremmin kun aikaisemmin, mutta ei vielä sisarusväkivaltaa, joka on usein henkistä. Olen myös pistänyt poikki isosiskon kanssa. Kuten mieheni sanoi: ei sitä yhdestä teosta tajua kuinka paha hän on, täytyy nähdä tekojen sarja, niin huomaa julmuuden. Välien poikkipistämiseen on lisäksi isosiskon käytöksen seuranneita läheisten ystävien täysi tuki. He ovat sanoneet, että yritin liian kauan sinnitellä julman isosiskon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä niitä kutsutaan harhoiksi mutta toki monet kutsuu siskoksi, naapuriksi jne.
Jos näet harhoja niin hankkiudu hoitoon. Jos sinulla käon vaikeuksia ymmärtää että minulla on sisko joka on hirviö jota ei saada kuriin jatkuvasta minuun kohdistuvasta ilkivallasta niin voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, siis sinä olet mielenvikainen hirviö. Ja sisko yrittäisi sinulle edes vähän joulumieltä, kun muuten sekoilet harhoissasi koko vuoden.
Minulla ei ole harhoja.
Vihaan joulua se on kristittyjen juhla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos näet harhoja niin hankkiudu hoitoon. Jos sinulla käon vaikeuksia ymmärtää että minulla on sisko joka on hirviö jota ei saada kuriin jatkuvasta minuun kohdistuvasta ilkivallasta niin voi voi.
Ei siinä ole mitään voivottelemista. En usko että tunnen sinuakaan saati siskoasi joten miten voisin ymmärtää asian ja miksi minun se pitäisi ymmärtää?
Kotirauhan rikkominen koskee myös sisaruksia:
"1 §
Kotirauhan rikkominen
Joka oikeudettomasti
1) tunkeutuu taikka menee salaa tai toista harhauttaen kotirauhan suojaamaan paikkaan taikka kätkeytyy tai jää sellaiseen paikkaan taikka"
Jos tuollainen jatkuu, voit ruveta kyselemään oikeusaputoimistolta mikä on tehtävissä.
Laitat Tori.fi:lle ilmoituksen että nyt haluan antaa lahjapaketit vähävaraiselle ja ne voi hakea. Paketti sisältää miehen ja naisen lahjan. Ylläty iloisesti.
Mikä on syy ettette ole väleissä? Se pitää olla hyvin painava syy, koska muutenhan ei järkeä. Itse välttelen siskoa kun pitää suojella itseä ja välittää itsestä sen verran. Se meinaan pilasi mm.nuoruuden itsetuntoni tarkoituksella. Olin silloin liian kiltti. Sanoi mm. että muista että saat kavereita jos et ole oma itsesi. Voin harkita jos muuttuu ihmisenä, mitä ei ole vielä tapahtunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole harhoja.
Vihaan joulua se on kristittyjen juhla.
On ihan tavallista että viha ilmenee harhoina.
Vierailija kirjoitti:
Kotirauhan rikkominen koskee myös sisaruksia:
"1 §
Kotirauhan rikkominen
Joka oikeudettomasti
1) tunkeutuu taikka menee salaa tai toista harhauttaen kotirauhan suojaamaan paikkaan taikka kätkeytyy tai jää sellaiseen paikkaan taikka"
Jos tuollainen jatkuu, voit ruveta kyselemään oikeusaputoimistolta mikä on tehtävissä.
En asioi oikeusaputoimiston kanssa koska auttavat varattomia.
Onko tää siitä "Elämäni Porvoossa" sarjasta?
Kakkaa lahjojen päälle, ja toimita ne siskosi oven eteen.
Isosisko voi olla helpostikin dominoiva suhteessaan pikkusiskoon. Oppinut sen jo lapsuudessa ja jatkaa vielä aikuisena. Isosisko ei välttämättä ymmärrä tai hyväksy, että pikkusiskonkin rajoja pitää kunnioittaa.
Palauta ne siskosi oven taakse tai onko teillä yhteistä sukulaista elossa joka voisi ne palauttaa. Ei sukulaisten kanssa ole mikään pakko olla missään tekemisissä ja "naimisissa" jos ei toimeen tule. Minä tiedän kuinka kamalaa se pakko vääntäminen on sukulaisten kanssa kun ei tule muuta kuin mielipahaa koko ajan ja kamalaa kilpailua niin että mielenterveys menee. Mun tapaamiseni aina peruttiin ja sain sitten aikaa jostain rippeistä kun ei tärkeimmät ihmiset sattuneet tarvitsemaan jostain ihmeen ja kumman syystä. toinen on vaan niin vahva ja vaativa että kaikki muut jää jälkeen.
Minä en ole ikinä lähettänyt pariskunnille joulukorttia joka on vain toiselle kohdennettu elikkä jättäisin sitten lähettämättä jos en voisi kummallekkin hyvää joulua toivottaa. Kaikki tiesi että asuimme yhdessä niin meille tuli joulu kortteja vain toiselle kohdennettuna. Minä lähetin ne takaisin ja siihen loppui niiden tuleminen. Tuollaista piilovittuilua en ymmärrä ettei hyväksytä puolisoa.
Laita tien viereen ja varusta kasa lapulla "SAA OTTAA".
Normaali-ihmisen tuohtumuksen voisikin ymmärtää, mutta ap on Silppu ja sisko sekä lahjat ovat kuvitteellisia.