Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrankin positiivinen kokemus cytotecillä käynnistämisestä

Vierailija
23.03.2015 |

Sain ensimmäisen tabletin klo 11:00 ja 11:20 alkoi supistukset. 14:15 meni lapsivedet ja vauva syntyi illalla varttia vaille kahdeksan. Huh, kun googletin keskusteluja niin olin jo aivan varma, että siinä menee joku kolme päivää joko ilman mitään supistuksia tai sitten koko ajan kivuliaita supistuksia ilman, että edes kohdunsuulla tapahtuu mitään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni peräti 12 tuntia cytotecin laitosta. Supistukset alkoivat tuntua joltain vasta kuuden tunnin päästä. Sitten olikin aika kivulias loppuilta ja -yö ja avautuminen tapahtui vauhdilla. Tyytyväinen olen minäkin että synnytys meni niin nopeasti ohi. Eipä siinä, aamupalalla synnärillä yksi nainen kertoi että käynnistystä tehtiin viisi päivää. Mun mielestä aika järkyttävää, eikö olisi jo kannattanut leikata kun äitikin oli jo ihan rättiväsynyt.

Vierailija
2/3 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon vauvasta ja hyvästä kokemuksesta. Itsekin vuosi sitten googlasin paniikissa käynnistysjuttuja ja löytyi vain kauhutarinoita. Hyvä että kerroit positiivisenkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiennyt edes, että pitäisi suhtautua jotenkin negatiivisesti. 4 vuotta sitten käynnistys iltapäivällä ja saman vuorokauden puolella syntyi tyttö. Sen verran nopsaan kävi kaikki, ettei isä ehtinyt koko synnytykseen. Minä kyllä viihdyin oikein hyvin itseksenikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi