Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä tätä parikymppisten vauvabuumia parin seurusteluvuoden jälkeen

Vierailija
23.03.2015 |

Pari vanhaa lukiokaveria on raskaana. Seurusteltu miehen kanssa pari vuotta jos sitäkään, koulut kesken. Raskaudet ihan suunniteltuja.
Tilanne on mielestäni ihan eri jos oltaisi oltu pidempään yhdessä ja mahdollisesti vaikka naimisissa. Ja tietty koulut käytynä.
Enkä tarkoita, että lapset pitäisi tehdä 35-vuotiaana hedelmöityshoidoilla, mutta kai tuosta välistä joku sopivampi aika löytyisi. Itsekin olen ollut avomieheni kanssa nyt pari vuotta yhdessä ja mielestäni tässä on vielä tietyllä tapaa sellainen ensihuumavaihe menossa, ei todellakaan lasten aika.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein asia jonka opetan lapsilleni on, että hankkivat lapset nuorena eivätkä odota yli kolmekymppiseksi kuten minä.

Nuorena jaksaa eri tavalla, ja sitten alle 40-vuotiaana alkaa olla omaa aikaa jo hyvin kun lapset ovat kasvaneet.

Vierailija
62/62 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lähimmässä kaveripiirissä ei ole kyllä tällaista tapahtunut. Alamme lähennellä kolmeakymppiä, mutta kenelläkään ei ole lapsia. Muutamat vanhat koulu- ja opiskelukaverit ovat kyllä lisääntyneet nuorena ja aika lyhyissäkin parisuhteissa. Kukaan ei kyllä tietääkseni ole eronnut.

Itse koen, että lapsen saaminen olisi kauhistus vielä tässäkin iässä, valmistumisen jälkeen, naimisissa ja omistusasunnossa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme