Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehenä tinderissä nyt viidettä päivää. Tulos: 2 matchia, joista toinen asui Virossa ja poisti jo minut parin viestin jälkeen. Toinen ei ole vastannut aloitusviestiini

Vierailija
14.12.2021 |

Asun Helsingissä, ja täällä kuuleman mukaan pitäisi olla naisia enemmistö

Olen 35-vuotias, 185cm, 95kg (Treenaan aktiivisesti ja lihasmassaa löytyy), älykäs, huumorintajuinen, empaattinen ja mukava. Introverttiyteen taipuvainen. En ole komeudeltani mikään 10, mutta sellainen vahva 8 kuitenkin.
En polta tupakkaa enkä juo alkoholia kuin harvoin ja vähän. Lapsia ei vielä ole.

Mitähän tässä oikein pitäisi tehdä?

Kommentit (381)

Vierailija
181/381 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole lukenut ketjua, mutta ap:llä on kyllä suhteettoman kovat odotukset, jos luulee löytävänsä Tinderistä jotain viidessä päivässä (olettaen, että kyse on suunnilleen tavismiehestä). Katsotaan vuoden päästä sitten, onko löytynyt mitään.

M32

Ootte te kyllä aika sissejä. MInä kestin niitä karja- ja seksimarkkinoita hädin tuskin viisi tuntia. Tulipa kokeiltua. 

Vierailija
182/381 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

35 ja ”lapsia ei vielä ole”. Ei jatkoon.

Sama, tää herättää fiiliksen että ei ole päässyt naisten kanssa lapsia tekemään vaikka olisi halunnut ehkä jo? Tunnen itse yhden tällaisen miehen ja olen häneen ihastunutkin tällä hetkellä ja siinä on ihan hyvä selitys ja syy miksi niitä lapsia ei 35v iässä ole. Pitkä suhde joka loppui juuri ennen kun olisi ollut naimisiinmenot ja lapset.

Silti tuo jotenki epäilyttää, ei voi mitään. Itellä 3 lasta, heidät halusin ja vähän alle kolmikymppisenä sain

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/381 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä siellä tinderissä on olla, jos se touhu on tuollaista? Tosielämässä kannattaa lähestyä naisia. Esimerkiksi itseäni ei ole kukaan mies koskaan lähestynyt tosielämässä, joten kilpakosijoita ei ole.

Vaikea tietää onko nainen vapaa vai varattu ja paikan pitäisi olla sellainen, jossa ei todennäköisesti tavata uudelleen jos nainen kieltäytyy. Alkaa hävettää jos tavataan uudelleen samassa paikassa esimerkiksi lähikaupassa.

Minua on muutaman kerran elämässäni lähestynyt joku. Yhden kanssa juteltu sitten myöhemminkin koska yhteisiä tuttuja, muiden naamoja en enää edes muista. Joten siitä vaan kokeilemaan.

Mikä on naisen päällimmäinen reaktio tuossa tilanteessa? Oletko yllättynyt miehen toiminnasta vai iloinen, että mieheltä löytyy rohkeutta tulla juttelemaan?

Vierailija
184/381 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä siellä tinderissä on olla, jos se touhu on tuollaista? Tosielämässä kannattaa lähestyä naisia. Esimerkiksi itseäni ei ole kukaan mies koskaan lähestynyt tosielämässä, joten kilpakosijoita ei ole.

Ei mies voi enää lähestyä naista, koska ei voi olla varma oletko juuri se jonka nainen haluaa häntä lähestyvän. Sillä onhan tullut selväksi tälläkin palstalla, että jos mies jonka nainen ei halua lähestyvän, tekee tämän virheen niin se on ahdistelua.

Vierailija
185/381 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas olen nainen ja  ollut Tinderissä jo jonkin aikaa, mutta en ole päässyt vielä yksillekään treffeille. Matcheja tulee suht koht paljon, mutta niistä ehkä n. 5 % laittaa viestiä. Itse laitan aina ensimmäisen viestin, jos match ns. tulee minulle. Näistä, joille laitan viestin, noin puolet ehkä vastaa, mutta keskustelu tyrehtyy hyvin nopeasti, kun miehet vastaavat yksitavuisesti tai muutamalla sanalla, eivätkä tee mitään jatkaakseen keskustelua. Ehkä en sitten ole tarpeeksi mielenkiintoinen? Mutta en jaksa myöskään koko ajan vain kysellä miehen harrastuksista ja mielenkiinnon kohteista, jos mies ei kysy minulta mitään.

Vinkkejä tähän?

Vierailija
186/381 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mies voi enää lähestyä naista, koska ei voi olla varma oletko juuri se jonka nainen haluaa häntä lähestyvän. Sillä onhan tullut selväksi tälläkin palstalla, että jos mies jonka nainen ei halua lähestyvän, tekee tämän virheen niin se on ahdistelua.

Tuo on ongelma vain sosiaalisesti rajoittuneille miehille. Neurotyypillinen mies kyllä ymmärtää, millaisessa tilanteessa ihmistä voi lähestyä ja osaa lukea hänen nonverbaalista viestintäänsä lukiessaan, miten toinen osapuoli reagoi lähestymiseen. Neuronormaali ei myöskään lähesty vain ja ainoastaan hyvännäköisiä naisia ja tokaise ensisanoikseen kysymystä "lähdetkö treffeille" vaan hän pystyy ottamaan yhtä helposti kontaktia mummoihin, pappoihin, teineihin tai niihin kivannäköisiin naisiin, joita kohtaa.

Eli sosiaalisten taitojen harjoittelua nyt vaan päivittäin, jos joskus haluat livenä naisia lähestyä.

Vierailija
187/381 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIkä tässä on logiikka? On sentään pitänyt huolen ettei pilaa kenenkään elämää ihan vaan huvikseen. Eli onko naisten mielestä parempi mies, joka on tehnyt pakkolapsen tai kaksi jonkun hullun kanssa, näistä lapsi raukoista välittämättä?

Vierailija
188/381 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panosta pliis kuviin. Normaalit hyvät ja selkeät kuvat ovat todella tärkeitä. Ei tartte olla mitään ekstreme-juttuja kuvissa tai mitään pelleilyjä. Ne saavat ainakin minut vetämään profiilin vasemmalle herkemmin. 

Vierailija
189/381 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea tietää onko nainen vapaa vai varattu ja paikan pitäisi olla sellainen, jossa ei todennäköisesti tavata uudelleen jos nainen kieltäytyy. Alkaa hävettää jos tavataan uudelleen samassa paikassa esimerkiksi lähikaupassa.

Minua on muutaman kerran elämässäni lähestynyt joku. Yhden kanssa juteltu sitten myöhemminkin koska yhteisiä tuttuja, muiden naamoja en enää edes muista. Joten siitä vaan kokeilemaan.

Mikä on naisen päällimmäinen reaktio tuossa tilanteessa? Oletko yllättynyt miehen toiminnasta vai iloinen, että mieheltä löytyy rohkeutta tulla juttelemaan?

Toisinaan tulee muutenkin keskusteltua tuntemattomien kanssa ja siksi varmaan olen ylipäätänsä pysähtynyt noissa tilanteissa kun tuli "puskista".

Miellyttäviä keskusteluja ollut, ei mitään lipevää iskemistä. Positiivinen mielikuva jäänyt niistä kohtaamisista.

Vierailija
190/381 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIkä tässä on logiikka? On sentään pitänyt huolen ettei pilaa kenenkään elämää ihan vaan huvikseen. Eli onko naisten mielestä parempi mies, joka on tehnyt pakkolapsen tai kaksi jonkun hullun kanssa, näistä lapsi raukoista välittämättä?

Eiköhän tuohon liity kysymys siitä, onko niitä lapsia tulevaisuudessa toiveissa. Itse olin 35-vuotiaana lapseni jo tehnyt ja siksi ei olisi tullut kysymykseenkään mies, jolla ne ovat vasta haaveissa.

Vierailija
191/381 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on aika hyvä saldo miehelle.

Vierailija
192/381 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei ole vieläkään tajunneet, että kuvissa merkkaa muutkin asiat kuin se ulkonäkö. Huonolaatiset hämärät kuvat, oudosta kuvakulmasta otettuina ja sisältäen alkoholia ja kuolleita elämiä, saa ohittamaan profiilin, vaikka itse Ridge Forrester olis.

Profiilitekstin kirjoitusvirheet antaa myös urpon vaikutelman.

Päähän sattuu, kun miesten kuvat on niin rumia, vaikka se mies ei olis ruma. Näkee, että eivät ole tottuneet katsomaan itseään. Naiset oppii sen taidon jo alle 10-vuotiaina. 

En minäkään ole "tottunut itseäni katsomaan", mitä se nyt kenellekin tarkoittaa. En ole oppinut mitään itse katsomisen taitoa koskaan. Missä tällaista opetellaan ja mitä se käytännössä tarkoittaa?

En pidä peilikuvastani, joten välttelen peilejä ja esim. välttelen katsomasta itseäni heijastuksesta jonkun liikkeen ikkunasta. Minusta ei ole enää olemassa muiden ottamia kuvia viimeisen 20-25 vuoden ajalta, en halua olla kuvissa. Olen todella kamalan näköinen kaikissa valokuvissa. 

Olen yhdessä nettideitti-palvelussa ja siellä on kaksi itse ottamaani kuvaa ja ei todellakaan ole mitenkään hyviä, mutta kun muita kuvia ei ole, niin on yriettävä niillä. Valitettavasti sovellus periaatteessa vaatisi kolme kuvaa, jotta näkyisin useammalle miehelle, mutta kun mielestäni on typerää laittaa kolme "selfietä", niin ei voi mitään. Toki olen jo huomannut ettei menestystä ole (en yhtään ihmettele, koska en ole kedon kaunein kukkanen, lähellekään), joten olen ajatellut poistaa sovelluksen. Ei tykkäyksiä/kontakteja. 

On meille naisillekin todella vaikeaa pariutuminen ja vielä kun on lähelle 50- vuotias, niin vielä vaikeampaa koko ajan.

Vierailija
193/381 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän syy selviä ku lukee tätä ketjua. Naiset on perseestä.

Vierailija
194/381 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei ole vieläkään tajunneet, että kuvissa merkkaa muutkin asiat kuin se ulkonäkö. Huonolaatiset hämärät kuvat, oudosta kuvakulmasta otettuina ja sisältäen alkoholia ja kuolleita elämiä, saa ohittamaan profiilin, vaikka itse Ridge Forrester olis.

Päähän sattuu, kun miesten kuvat on niin rumia, vaikka se mies ei olis ruma. Näkee, että eivät ole tottuneet katsomaan itseään. Naiset oppii sen taidon jo alle 10-vuotiaina. 

En minäkään ole "tottunut itseäni katsomaan", mitä se nyt kenellekin tarkoittaa. En ole oppinut mitään itse katsomisen taitoa koskaan. Missä tällaista opetellaan ja mitä se käytännössä tarkoittaa?

En pidä peilikuvastani, joten välttelen peilejä ja esim. välttelen katsomasta itseäni heijastuksesta jonkun liikkeen ikkunasta. Minusta ei ole enää olemassa muiden ottamia kuvia viimeisen 20-25 vuoden ajalta, en halua olla kuvissa. Olen todella kamalan näköinen kaikissa valokuvissa. 

Olen yhdessä nettideitti-palvelussa ja siellä on kaksi itse ottamaani kuvaa ja ei todellakaan ole mitenkään hyviä, mutta kun muita kuvia ei ole, niin on yriettävä niillä. Valitettavasti sovellus periaatteessa vaatisi kolme kuvaa, jotta näkyisin useammalle miehelle, mutta kun mielestäni on typerää laittaa kolme "selfietä", niin ei voi mitään. Toki olen jo huomannut ettei menestystä ole (en yhtään ihmettele, koska en ole kedon kaunein kukkanen, lähellekään), joten olen ajatellut poistaa sovelluksen. Ei tykkäyksiä/kontakteja. 

On meille naisillekin todella vaikeaa pariutuminen ja vielä kun on lähelle 50- vuotias, niin vielä vaikeampaa koko ajan.

Miten oletat, että kukaan kiinnostuisi sinusta, kun et tykkää edes itse itsestäsi?

Vierailija
195/381 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://i.imgur.com/L9Vu4Zo.png

Tässä OkCupidin dataa siitä kuinka naiset arvioivat miehiä. Naisten silmissä 80% miehistä on keskimääräistä rumempia, ja vain alle 1% komeita. ts. top 20% mies on naisten silmissä tavis, ja vasta top 1% miesmalli komea.

https://i.imgur.com/7TtGa0E.png

https://i.imgur.com/PXOWIMX.png

Tässä profiilitekstin vaikutuksesta. Eli sillä ei ole käytännössä ollenkaan merkitystä, ulkonäkö ratkaisee täysin.

Tuosta datasta ei voi kuitenkaan päätellä mitään siitä, miten naiset valintansa tekevät. Naiset voivat pitää miehiä 'ei niin viehättävinä' ja silti valita heidät kumppanikseen. Ymmärtääkseni tutkimusten valossa juuri miehet antavat erityistä arvoa naisten ulkonäölle valitessaan kumppania (esim. Eastwick & Smith (2018), "Sex-differentiated effects of physical attractiveness on romantic desire", Comprehensive Results in Social Psychology). Tässä myös voi olla eroa siinä pidetäänkö asteikkoa absoluuttisena vai relatiivisena. Jos naiset mieltävät asteikon absoluuttiseksi, eikö ole vain luonnollista, että suurin osa miehistä ei ole kaikkein komeimpia ja vain äärimmäisen pieni osa miehistä on äärimmäisen komeita?

Toisin sanoen pitäisi nähdä tarkemmin mistä data on, miten se on tuotettu ja mahdollisesti siitä tarjottu analyysi, jotta voisi sanoa tuon taivaallista siitä, onko näillä käppyröillä mitään merkitystä esittämälläsi tavalla. 

t. ei-niin-viehättävä-mutta-onnellisesti-parisuhteessa-elävä-mies

Mites nämä ei-viehättävät miehet koskaan saa tilaisuutta loistaa naisen silmissä muilla ominaisuuksilla, jos he eivät koskaan saa matcheja? Eli eivät pääse koskaan keskustelemaan naisen kanssa, saati treffeille

Mitä ne ominaisuudet olisivat, joista ei voi antaa mitään viitteitä tai kertoa profiilitekstissä, mutta joiden kautta kuitenkin voi loistaa livenä? No, henkilökemia toki, mutta sehän ei ole henkilökohtainen ominaisuus vaan tapauskohtainen ilmiö. On tietenkin totta, että joskus ei profiilista huomaa tai tajua, että toinen olisikin kiinnostava ihminen tai jopa itselle sopiva, mutta eihän kaikkia epäkiinnostavia voi lähteä haravoimaan sillä ajatuksella, että ehkä joku voisi olla tällainen. 

Vierailija
196/381 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://i.imgur.com/L9Vu4Zo.png

Tässä OkCupidin dataa siitä kuinka naiset arvioivat miehiä. Naisten silmissä 80% miehistä on keskimääräistä rumempia, ja vain alle 1% komeita. ts. top 20% mies on naisten silmissä tavis, ja vasta top 1% miesmalli komea.

https://i.imgur.com/7TtGa0E.png

https://i.imgur.com/PXOWIMX.png

Tässä profiilitekstin vaikutuksesta. Eli sillä ei ole käytännössä ollenkaan merkitystä, ulkonäkö ratkaisee täysin.

Tuosta datasta ei voi kuitenkaan päätellä mitään siitä, miten naiset valintansa tekevät. Naiset voivat pitää miehiä 'ei niin viehättävinä' ja silti valita heidät kumppanikseen. Ymmärtääkseni tutkimusten valossa juuri miehet antavat erityistä arvoa naisten ulkonäölle valitessaan kumppania (esim. Eastwick & Smith (2018), "Sex-differentiated effects of physical attractiveness on romantic desire", Comprehensive Results in Social Psychology). Tässä myös voi olla eroa siinä pidetäänkö asteikkoa absoluuttisena vai relatiivisena. Jos naiset mieltävät asteikon absoluuttiseksi, eikö ole vain luonnollista, että suurin osa miehistä ei ole kaikkein komeimpia ja vain äärimmäisen pieni osa miehistä on äärimmäisen komeita?

Toisin sanoen pitäisi nähdä tarkemmin mistä data on, miten se on tuotettu ja mahdollisesti siitä tarjottu analyysi, jotta voisi sanoa tuon taivaallista siitä, onko näillä käppyröillä mitään merkitystä esittämälläsi tavalla. 

t. ei-niin-viehättävä-mutta-onnellisesti-parisuhteessa-elävä-mies

Mites nämä ei-viehättävät miehet koskaan saa tilaisuutta loistaa naisen silmissä muilla ominaisuuksilla, jos he eivät koskaan saa matcheja? Eli eivät pääse koskaan keskustelemaan naisen kanssa, saati treffeille

Ei ne miehet millään pääse. Tuota eivät naiset ymmärrä. Tinderissä nonoonoo ja livenä naiset lâhtevät heti menemään. Kaikilla ysin ja kympin kaunottarilla on muurit korkealla. Somessakin he jatkuvasti varoittelevat miehiä lähestymästâ heitä missään.

Sen takia moni mies ryhtyy yrittäjäksi ja palkkaa lauman nuoria kaunottaria assistenteiksi. Sitten niitten on pakko tutustua heihin. Varsinkin ulkomailla näkee tuollaista kun menee jonkun juristin tai lääkärin vastaanotolle.

Hetkinen... edellisessä viestissä (johon vastasit) puhuttiin epäviehättävien miesten mahdollisuuksista, ja sinä komppaat toteamalla, että ysin ja kympin kaunottarilla on muurit pystyssä. Eli onko ongelma nyt se, että epäviehättävä mies haluaisi ysin tai kympin kaunottaren, eli tarkoittaako ongelma naisen saamisessa nyt siis sitä, että ei saa jotain kaunottaria? Mietin vain, että jos itsellänne on ulkonäkökriteerinä 9-10, niin millä logiikalla toivotte, että naisilla ei olisi ulkonäkökriteereitä ollenkaan, edes niillä kaunottarilla?

Vierailija
197/381 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten oletat, että kukaan kiinnostuisi sinusta, kun et tykkää edes itse itsestäsi?

Tykkään minä itsestäni, mutta en peilikuvastani/valokuvista, siinä on eroa. Näen itseni jotenkin vääristyneenä peilistä/valokuvasta, enkä siksi tykkää niistä. Kyllä useammat työkaverit (naiset) pitävät nättinä jne... mutta kun itse en näe sitä. Pidän itsestäni henkilönä, luonne, käytös, yms.

En tiedä mitä miehet näkevät, kun katsovat minua, koska ei ole koskaan tullut palautetta ulkonäöstä. Muuten tulen hyvin juttuun miesten ja naistenkin kanssa, eli ei ulosannissani ja luonteessani vikaa ole. Kun vaan saisi itsensä ujutettua jutteluun, niin miksi ei parisuhdekin voisi löytyä? Toki jos olen miesten mielestä vastenmielinen ulkonäöltä (mitä en tiedä), niin ymmärrän miksi eivät halua tutustua. 

Vierailija
198/381 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2/2

Omassa profiilissa tärkein on tietenkin profiilin pääkuva. Sen on parempi olla parasta, mitä kuvattavasta irti saa. Se mitä naisten kuviin tulee, yllättävän usein pysytyn arvioimaan, että kuvan naisesta saisi paljon paremmankin kuvan. Varmasti sama pätee miehiin. Sen profiilikuvan on parempi olla oikeasti hyvä. Kun taustastani johtuen tiedän jotain asiasta, uskallan väittää että objektiivisesti tason 5 ihmisestä saa hyvällä kuvalla tason 7 ja huonolla tason 3. Kannattaa katsoa netistä muotokuvausoppaita. Se kuva TEHDÄÄN (enkä tarkoita filttereitä tai muita manipulointeja), sitä ei oteta tosta noin vaan. Omaa profiilikuvaani varten otin 20-30 otosta, joista valitsin parhaan. Ja minä tiedän, mistä kulmista kuvattuna näytän parhaimmalta. Monelle muulle hyvän kuvan tekeminen vaatii varmasti enemmän aikaa. Tai sitten kannattaa kääntyä ammattilaisen puoleen.

Profiilikuvan lisäksi on hyvä muistaa, että olet tasan niin hyvännäköinen kuin huonoin kuvasi. Itse siirsin vasemmalle useampiakin naisia sen takia, että jossakin kuvassa nämä vain näyttivät huonolta, vaikka profiilikuva olisi ollut hyvä.

Edelleen, kuviin liittyen, varmistin, että jokaisessa kuvassa hymyilin tai olin vain tyytyväisen näköinen. Ilmeisesti tämä on jotain, jonka moni mies mokaa lisäämällä yrmeitä kuvia, joissa yrittää olla cool.

Esittelytekstin osalta mietin sitäkin pidempään. Loppujen lopuksi valitsin linjan, jonka mukaisesti sanoin aika suoraan, minkä tyyppistä naista haen. Loppujen lopuksi sen kannatti.

Profiilitekstini osalta oma etuni oli varmasti myös se, että eräs minua koskeva asia koettiin varmasti positiivisella tavalla kiinnostavaksi. Se ainakin takasi, että en varmasti hukkunut massaan. En kuitenkaan mene tuon asian yksityiskohtiin.

Tykkääjieni jakauma olikin sitten mielenkiintoinen. Sikäli kun tykkääjiä oli päivässä vaikkapa 20, näistä ehkä 2 oli objektiivisesti arvioiden tasolla 8-10. Tason 10 naisista kaikki minua tykänneet olivat kuitenkin jollain lailla pintaliitäjän oloisia, joten annoin noiden olla. Liian prinsessoja. Varmaan yleisimmät tykkääjäni olivat suunnilleen tasoa 5. Suomeksi. Aivan tavallisen oloisia naisia.

Edelleen, yllätys oli aluksi se, kuinka nopeasti useammat naiset tahtoivat tavata livenä. Yleensä parin viestin jälkeen.

Tason 10 naisia ei Suomessa ole olemassakaan ja 8 on äärimmäinen harvinaisuus. Varsinkin jos näet ne naiset miltä he oikeasti näyttävät, ei Tinder huijauskuvissaan.

Ja tason 8 miehiä sen sijaan on vauvapalsta täysi ❤️

Kuinka me

Kiitos tästä palstaklassikosta!

Vierailija
199/381 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kerran noin on, niin varmaankin fiksuina miehinä ymmärrätte sitten olla jahtaamatta naisia, eikö niin? Eli tämäkin ketju on ihan turhaa kitinää sellaisen perään, mitä ette edes halua.

Vierailija
200/381 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sotten kuitenkin jahtaat naisia Tindetissä ja valitat täälöä. Apua. Vaihda miehiin tai aloita selibaatti tai jatka * nkkaamista handuusi, kuten tähänkin asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan