Miehenä tinderissä nyt viidettä päivää. Tulos: 2 matchia, joista toinen asui Virossa ja poisti jo minut parin viestin jälkeen. Toinen ei ole vastannut aloitusviestiini
Asun Helsingissä, ja täällä kuuleman mukaan pitäisi olla naisia enemmistö
Olen 35-vuotias, 185cm, 95kg (Treenaan aktiivisesti ja lihasmassaa löytyy), älykäs, huumorintajuinen, empaattinen ja mukava. Introverttiyteen taipuvainen. En ole komeudeltani mikään 10, mutta sellainen vahva 8 kuitenkin.
En polta tupakkaa enkä juo alkoholia kuin harvoin ja vähän. Lapsia ei vielä ole.
Mitähän tässä oikein pitäisi tehdä?
Kommentit (381)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän syy selviä ku lukee tätä ketjua. Naiset on perseestä.
Sotten kuitenkin jahtaat naisia Tindetissä ja valitat täälöä. Apua. Vaihda miehiin tai aloita selibaatti tai jatka * nkkaamista handuusi, kuten tähänkin asti.
Aivan skitsoa. Sama kuin minä ajattelisin, että maksalaatikko on perseestä ja silti seisoisin maksalaatikkohyllyn edessä paikallisessa K-marketissa aamusta iltaan katselemassa niitä paketteja.
Vierailija kirjoitti:
Jännähän tämä Tinder on. Itsekin koin ennen kokeilua, että olen tavallinen, mukava, keskivertomies.
Nyt en enää usko näin. Kyllä tuo kokeilu karusti osoitti paikkani hierarkiassa. Ja se on siellä mistä ei nykyaikana pariuduta. Ei pelkästään se, että ulkonäkö ei riitä saamaan tykkäyksiä saati matcheja, vaan se, että jos muutaman matchin satun saamaan niin sitten sen jälkeen ei todellakaan riitä. Ei riitä sosiaalisuus, keskustelutaidot, kiinnostavuus, koulutus, tulotaso tai oikeastaan mikään. Olen kai kokemuksieni perusteella se kuuluisa "ihan kiva", mutta eihän sen kaltaisen kanssa tulevaisuutta suunnitella.
No, onneksi tuli käytyä. Nyt tiedän, että parempi keskittyä muihin juttuihin elämässä.
Tervetuloa joukkoon! Miksi luulet, että naiset ovat kaikonneet sieltä palvelusta kuin pieru saharasta? Siksi että se toimii meille niin loistavasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännähän tämä Tinder on. Itsekin koin ennen kokeilua, että olen tavallinen, mukava, keskivertomies.
Nyt en enää usko näin. Kyllä tuo kokeilu karusti osoitti paikkani hierarkiassa. Ja se on siellä mistä ei nykyaikana pariuduta. Ei pelkästään se, että ulkonäkö ei riitä saamaan tykkäyksiä saati matcheja, vaan se, että jos muutaman matchin satun saamaan niin sitten sen jälkeen ei todellakaan riitä. Ei riitä sosiaalisuus, keskustelutaidot, kiinnostavuus, koulutus, tulotaso tai oikeastaan mikään. Olen kai kokemuksieni perusteella se kuuluisa "ihan kiva", mutta eihän sen kaltaisen kanssa tulevaisuutta suunnitella.
No, onneksi tuli käytyä. Nyt tiedän, että parempi keskittyä muihin juttuihin elämässä.
Tervetuloa joukkoon! Miksi luulet, että naiset ovat kaikonneet sieltä palvelusta kuin pieru saharasta? Siksi että se toimii meille niin loistavasti?
Mihin joukkoon mä nyt tulin? Ja miksi minun huonot kokemukseni vaikuttaisivat naisten käytökseen?
Siis ymmäränkö nyt oikein? APn ja jonkun komppaajamiehen ongelma pn se, että he haluaisivat säädä mätsejä/ pllua/ seuraa/ käyttöesineen itselleen Tinderistä joka on tafon 9- 10 nainen, mutta ongelma pn se , etyä a) Suomessa ei ole tuon tadon naisia ja b) He eivät saa mätsejä, pllua,seuraa,käyttöesinetyä noista koska ovat itse tadoa 8 ja koska naiset ovat kranttuja?
Ratkaisu ongelmaan: laajenba Tinderä sinke mystiseen Itä- Euroopoaan/ menkää sinne livenä- siellähän on niitä 9-10 tason kaunottaria oilvin pimein tyrkyttämässä itseään teille? Turhaan te täällä valitatte, kun Suomalaiset naiset on teille liian rumia ja liian kranttuja. Lisäksi , turhaan asiasta täällä valitatte. Tämän palstan naiset ovat suurimmaksi osaksi parisuhteessa, ap:lleliian vanhojaja eivät käytä Tinderiä, joten eivät ole edes kohderyhmää, joille osoittaa tämä narina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sotten kuitenkin jahtaat naisia Tindetissä ja valitat täälöä. Apua. Vaihda miehiin tai aloita selibaatti tai jatka * nkkaamista handuusi, kuten tähänkin asti.
Aivan skitsoa. Sama kuin minä ajattelisin, että maksalaatikko on perseestä ja silti seisoisin maksalaatikkohyllyn edessä paikallisessa K-marketissa aamusta iltaan katselemassa niitä paketteja.
Eikä vain katsoisi vaan haisevana ja pelottavana mölisisi siinä syyttömille ohikulkijoille aggressiivisesti miten perseestä maksalaatikko on...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä vain katsoisi vaan haisevana ja pelottavana mölisisi siinä syyttömille ohikulkijoille aggressiivisesti miten perseestä maksalaatikko on...
No tämäpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnetusti tinderin käyttäjistä 80% on miehiä. Sovelluksen tarkoitus on tuottaa omistajalleen rahaa. Onhan näitä muitakin palveluja olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Kun viimeksi olin sinkku, olin 40+/40++ ikäinen ylipainoinen, meikkaamaton, maantienvärinen pottunokka (n). Ei tarvinnut kauaa edes nettideittejä selailla huomatakseni, että minun kaltaisilleni ei ole siellä kysyntää.
Aloinko valittaa siitä, että miehet eivät tykkää juuri minun kaltaisistani naisista? Että heidän kannattaisi laittaa viesti tai flirtti tai vastata omiin aloitteisiini, koska muuten eivät pääse tutustumaan loistavaan persoonaani (uskallan väittää, että olen varsin mukava, sosiaalinen, hauska ja laajalti tykätty tyyppi). Ei tullut mieleenkään. Poistuin sovelluksista ja tein elämästäni mahdollisimman hyvää. Laiskasti kävin joskus baareissa mutta muuten en keskittynyt elämänkumppanin etsimiseen. Muutaman vuoden kuluttua ystävä, tai pikemminkin tuttava koska emme me läheisiä ystäviä koskaan ole olleet, vinkkasi tuntevansa miehen, jonka kanssa minulla voisi olla paljon yhteistä. Tapasimme ja siitä se lähti.
Eli kannattaa todellakin keskittyä muihin asioihin ja ennen kaikkea nauttimaan elämästä ja tutustumaan uusiin ihmisiin. Sieltä voi löytyä sellainen, jota et olisi koskaan tavannut jossain sovelluksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin joukkoon mä nyt tulin? Ja miksi minun huonot kokemukseni vaikuttaisivat naisten käytökseen?
🤦♀️
Ymmärtävä lukutaito on ihan tutkimustenkin mukaan nykymiehillä hyvin heikko, ja palstakommentoijat todistavat tämän faktan päivittäin…
https://www.businessofapps.com/data/tinder-statistics/
Tinder gender demographics US:
AgePercentage of users
Female24
Male75
Note: This covers US users
Source: App Ape
Gender demographics UK:
AgePercentage of users
Female9
Male89
Vierailija kirjoitti:
Ihanko totta? Miksi ylipäätään menit sinne? En ymmärrä. Kaikki miehet täällå valittavat, jos Tinder7 on kerta noin pska oaikka, ja kaikki jotka täällä valittavat ovat oikeasti vähintään tason 8 miehiä, ja vaikka kaikki naiset siellä alle 7 tas8a, niinnämä 8 miehet eivät saa edes mätsejä näiltä alle 7 tason naisilta.
P. S. Tunnen monta naista ja miestä, jotka ovat tavallisia, ja jotka ovat läytäneet elämänkumppaninsaTinderistä. Ja jokaista naista kohti, joka on oariutunut Tinderissä, on yleensä myös mies, joka onpariutunut. Eli tunnen tuplasti enemmän miehiä, jotka ovat kumpoanin Tinderistä löytäneet.
Fun/Interesting Facts About Tinder
Tinder has 66 million users, of which 78,1% are men, and 21,9% are women. 30% of its users are married.
Tinder registered over 60 billion matches. Over 1.6 billion left and right swipes are registered on Tinder every day, and more than 30 million matches are made each day on the app.
Tinder has over 6.03 million paid subscribers and it made $1.2 billion in 2020. They donated $100,000 for a dream wedding of an LGBTQ couple.
Besides the fact that Tinder is available in 190 countries, it is also available in 40+ different languages. It is the most popular dating app in the USA.
95% of Tinder users meet their matches within a week.
Mondays, 6-9 pm is the time you can get most matches on Tinder.
85% of couples that met through Tinder say “I love you” within the first year of dating.
The highest number of swipes – 3 billion – to be recorded on Tinder was on March 28th, 2020, and over 20% of Tinder users swipe right on brands.
In 2019 Cheddar estimated Tinder to be worth $10 billion.
Tinder has 37 options for gender identification and 9 options for sexual orientation.
46% of the time men swipe right, meanwhile women swipe right 14% of the time
This explains a lot the fact that men are less ‘successful’ on Tinder when compared to women.
According to New York Times, 46% of the time men swipe right, meanwhile women swipe right 14% of the time.
Women tend to be more selective, hence get more matches and eventually dates because of Tinder.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤦♀️
Ymmärtävä lukutaito on ihan tutkimustenkin mukaan nykymiehillä hyvin heikko, ja palstakommentoijat todistavat tämän faktan päivittäin…
Jos nämä viestivät treffipalstoillakin tähän malliin, niin en ihmettele ettei onni ole suosinut.
Vierailija kirjoitti:
This explains a lot the fact that men are less ‘successful’ on Tinder when compared to women.
According to New York Times, 46% of the time men swipe right, meanwhile women swipe right 14% of the time.
Women tend to be more selective, hence get more matches and eventually dates because of Tinder.
Laitatko vielä lähteen? Ei sillä, että epäilisin noita lukuja.
Kannattaa vielä muistaa, että osa naisista etsii toisia naisia, kun taas homomiesten osuus on todennäköisesti pienempi, heillä kun on grindr.
Suomi on niin pieni maa, että naisia etsivät naiset käyttävät pääsääntöisesti Tinderiä, ja meille se toimiikin.
Miehille ”saatavilla” olevia naisia on käyttäjistä siis tuota prosenttilukuakin vähemmän.
N
Olen 38v nainen. Olin Tinderissa 33-35v, useita kertoja pitkiä taukoja käytössä.
Tykkäsin vain tolkullisista miehistä joilla oli teksti itsestään. Seksiseuraa en etsinyt ja poistin tyypin jos mukavalla tekstillä olikin vain huijattu ja viesteissä tuli heti ensimmäiseksi jotain ”saisko tulla yökylään”-juttuja.
Kävin varmaan noin 20 treffeillä. Tiukan seulan ansiosta mitään ihan hirveää katastrofia ei mahtunut mukaan.
Lopulta se löytyi: oma rakas puoliso. Eli ihan samaa skeidaa siellä mt-ongelmaisten seksihullujen ja päihdeongelmaisten viidakossa se on naisillekin, ja sitten on vielä paljon niitä ”ihan ok”-tyyppejä joiden kanssa ei vaan kemiat kohtaa. Mutta erittäin pitkällä pinnalla se kultakimpalekin voi lopulta löytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitatko vielä lähteen? Ei sillä, että epäilisin noita lukuja.
Kannattaa vielä muistaa, että osa naisista etsii toisia naisia, kun taas homomiesten osuus on todennäköisesti pienempi, heillä kun on grindr.
Suomi on niin pieni maa, että naisia etsivät naiset käyttävät pääsääntöisesti Tinderiä, ja meille se toimiikin.
Miehille ”saatavilla” olevia naisia on käyttäjistä siis tuota prosenttilukuakin vähemmän.
N<3N
Vierailija kirjoitti:
Olen 38v nainen. Olin Tinderissa 33-35v, useita kertoja pitkiä taukoja käytössä.
Tykkäsin vain tolkullisista miehistä joilla oli teksti itsestään. Seksiseuraa en etsinyt ja poistin tyypin jos mukavalla tekstillä olikin vain huijattu ja viesteissä tuli heti ensimmäiseksi jotain ”saisko tulla yökylään”-juttuja.
Kävin varmaan noin 20 treffeillä. Tiukan seulan ansiosta mitään ihan hirveää katastrofia ei mahtunut mukaan.
Lopulta se löytyi: oma rakas puoliso. Eli ihan samaa skeidaa siellä mt-ongelmaisten seksihullujen ja päihdeongelmaisten viidakossa se on naisillekin, ja sitten on vielä paljon niitä ”ihan ok”-tyyppejä joiden kanssa ei vaan kemiat kohtaa. Mutta erittäin pitkällä pinnalla se kultakimpalekin voi lopulta löytyä.
Tällä mentaliteetilla minäkin lähdin aikanaan pariutumaan. En Tinderin kautta vaan käymällä ahkerasti opiskelijabileissä ja lähtemällä mukaan kaikenlaiseen. Olin yllättynyt kun mies löytyi jo kolmessa vuodessa. Ja täällä itketään kun on viisi päivää oltu Tinderissä. En sano että sen tarvii olla kolme vuotta, mutta jos nyt joku välimuoto edes. Mutta kun minulla on oikeus nättiin naiseen HETI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun viimeksi olin sinkku, olin 40+/40++ ikäinen ylipainoinen, meikkaamaton, maantienvärinen pottunokka (n). Ei tarvinnut kauaa edes nettideittejä selailla huomatakseni, että minun kaltaisilleni ei ole siellä kysyntää.
Aloinko valittaa siitä, että miehet eivät tykkää juuri minun kaltaisistani naisista? Että heidän kannattaisi laittaa viesti tai flirtti tai vastata omiin aloitteisiini, koska muuten eivät pääse tutustumaan loistavaan persoonaani (uskallan väittää, että olen varsin mukava, sosiaalinen, hauska ja laajalti tykätty tyyppi). Ei tullut mieleenkään. Poistuin sovelluksista ja tein elämästäni mahdollisimman hyvää. Laiskasti kävin joskus baareissa mutta muuten en keskittynyt elämänkumppanin etsimiseen. Muutaman vuoden kuluttua ystävä, tai pikemminkin tuttava koska emme me läheisiä ystäviä koskaan ole olleet, vinkkasi tuntevansa miehen, jonka kanssa minulla voisi olla paljon yhteistä. Tapasimme ja siitä se lähti.
Eli kannattaa todellakin keskittyä muihin asioihin ja ennen kaikkea nauttimaan elämästä ja tutustumaan uusiin ihmisiin. Sieltä voi löytyä sellainen, jota et olisi koskaan tavannut jossain sovelluksessa.
Ihan hyvä viesti, mutta mistä kohtaa viestiäni löysit sitä valittamista? En minä valita. Miksi valittaisin siitä millainen todellisuus on? Tietenkin olen pettynyt, koska olin perinteisesti kuvitellut, että jossain vaiheessa elämääni löytäisin parisuhteen ja ehkä perustaisin perheen. En minä häpeä myöntää, että tieto siitä, että todennäköisesti tulen olemaan jatkossa yksin on joskus raskasta käsitellä. Asia ei toki suremalla parane, mutta kai se on ihan luonnollinen reaktio? Muutoksen jos haluan tilanteeseen niin se pitää mun ihan itse tehdä muuttamalla itseäni kiinnostavammaksi ja paremmaksi kumppaniehdokkaaksi.