Voiko suhdetta pelastaa jos mies on pettänyt 3 kertaa?
Ensimmäisen kerran 2016. Meillä oli rajuja riitoja silloin. Saimme lapsen 2017, jolloin mies petti taas, koska olin liian keskittynyt vauvaan. Nyt jäi kiinni pettämisestä 2023, kertoi itse tästä ja oli aidosti katuva.
N26
Kommentit (36)
ilmeisesti hyvin toimii jatkakaa samaan malliin.
Jos mies on ollut rehellinen pettämisestä, hän tosiaan välittää sinusta ja mielestäni suhdetta voi jatkaa.
Mies34
-5/5. Noin huonoa provoa ei ole ollut aikoihin
Kukapa sitä nyt ei kerrasta uskois. Tai kahdesta. Tai kolmesta. Tai
Muistahan käydä sukupuolitautitesteissä. Ja lapsi myös. Taudit tarttuvat synnytyksessäkin.
Olit liian keskittynyt vauvaan. Just. Noin ei pitäisi sanoa edes läpällä.
Mutta 1/5.
Mitäs tällä kertaa teit, kun miehen piti lähteä vieraisiin?
Jep mutta entä jos nyt vaikkapa syöt liikaa voileipiä tai sisustat liian keltaisella värillä tai jotain muuta, miksi miehen on vain pakko käydä vieraissa. Johan se, että hoidit yhteistä lastannem riitti syyksi,
Jäänyt kiinni kolme kertaa tai myöntänyt kolme kertaa = pettänyt ties kuinka monta kertaa.
Se on jo tapa, mutta sinähän se päätät elämästäsi.
Ajattele kuitenkin ensin lapsiasi - millaisen perhemallin annatte heille.
Voi, ehkä.
Mies pettää eri tavalla kun nainen. Naiselle seksiin liittyy melkein aina tunteet, kun taas miehelle seksi satunnaisen kanssa on (melkein aina) masturbointia jonkun keholla. Tunteetonta nussimista.
Riippuu miehestä ja teidän suhteesta.
Ja montako kertaa pettänyt joista ei ole jäänyt kiinni?
Mitä suhdetta olet pelastamassa? Ei teillä ole suhdetta.
Voi, jos hyväksyt, että pettää yhä uudestaan ja haluat sellaisessa suhteessa elää.
Sä voisit kokeilla jo toista miestä, kun ensin eroaa tuosta. Ehkei mies muutu munkiksi, vaikka vannoo.
No mitäs itse luulisit? *silmienpyörittelyä*