Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

perhepiirisi skandaalit?

Vierailija
22.03.2015 |

Mitkä ovat perhepiirisi skandaalit? Ei tarvitse olla supermehukkaita kuin Kauniissa ja rohkeissa, vaan sellaisia joista omassa perhe/tuttavapiirissä kohistaan. Sukulaiseni voivat minut tunnistaa, mutta luotan ettei kukaan tunnusta käyvänsä täällä :D. Okei, tässä meidän:
*
- 22 v. Serkkuni odottaa vauvaa 55 v miehelle. Miehen lapset ovat jo melkein 30, eli lasten uusi äitipuoli on hheitä nuorempi . Nuorin lapsista seurusteli aiemmin siskoni kanssa, ja olemmekin nauraneet että suhteen kestäessä serkusta olisi voinut tulla siskolleni myös anoppi. Mies ei muuten ole edes rikas eikä komea, joten miestä erityisesti tuntematta kukaan ei ymmärrä miksi serkku otti omia vanhempiaan vanhemman mmiehen!
*
Eräs sukulainen paljasti lapsilleen ennen kuolemaansa, ettei aviomies ole yhden lapsen isä. Tämän lapsen isä oli naisen oma serkku. Jostain syystä lapsista tämä oli hauska juttu , ja melkein ylpeilevät tällä. Aviomies ei saanut ikinä tietää.
*
Oman pikku skandaalin aiheutti eräs läpimätä yrityspomo, joka on jatkuvasti oikeudessa milloin työturvallisuusrikkomuksista, milloin irtisanomisista. Hävettää olla sukua, niin törkeästi hän työntekijöitään kohtelee. Yksikään sukulainen ei hänelle suostu työskentelemään, miehen oma poikakin irtisanoutui vuodessa- ja häntä sentään mmies kohteli muita paremmin!
*

Kommentit (153)

Vierailija
141/153 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa oleva ystäväni elää idyllistä perhe-elämää, mutta hänen aviomiehensä ei ole nuorimman lapsen isä vaan lapsi on ystäväni pomon. Aviomies ei tiedä tätä.

Vierailija
142/153 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/153 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätini oli samanaikaisesti kihloissa kahden miehen kanssa ja teki lapsen kolmannelle. Nykyään täti elää naisen kanssa.

Vierailija
144/153 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 08:34"]Naimisissa oleva ystäväni elää idyllistä perhe-elämää, mutta hänen aviomiehensä ei ole nuorimman lapsen isä vaan lapsi on ystäväni pomon. Aviomies ei tiedä tätä.
[/quote]
Muistakaa miehet isyystestit, voit kasvattaa käenpoikaa talossasi.

Vierailija
145/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on saanut minut moninkertaisen rikollisen kanssa, joka ollut vuosia vankilassa. 

Vierailija
146/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:27"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 16:02"]Isäni kertoi pari vuotta sitten näin: minä olen halunut aina vain kaksi lasta, sinä tulit maailman koska minä olen juonut ja mennyt sitten sänkyyn äitisi kanssa. Äitini jäi heti raskaaksi. Isä suositteli äitiäni aborttiin jonka hän teki, mutta tässä vaiheessa he eivät tieneet että meitä oli KAKSI vauva. Jos meitä ei olisi kaksi niin hän ISÄ olisi abortoinut minua. Ajattelen aika useasti miten/miksi isä ei halunut minua. [/quote] Mahdotonta abortoida kaksosista vain toinen. Huono.

[/quote]

Voi abortoida vain toisen, toimenpide tunnetaan nimellä osakeskeytys.

Vierailija
147/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulainen osallisena paloittelu murhassa.

Vierailija
148/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini vanhin sisar tuhosi äitinsä(mummo) päiväkirjat tämän kuoltua suojellakseen muita sisaruksia. Epäilemme että Ukki ei ollut hänen isänsä, mutta sodan jälkeen kilttinä miehenä piti ja kasvatti omanaan.
Tätä tukee tietyt kasvonpiirtet ja perinnölliset lääketieteelliset seikat.
Kutsuin isosiskopuoleni valmistujaisiini, ilman että kukaan muu tiesi että tiedän sisarestani.

Vierailija
149/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun skandaalini on kovin tylsä näihin verrattuna mutta sain sukulaiset sekaisin kun ilmoitin, etten halua opiskella opettajaksi tai muuksi humanistiksi vaan minusta tulee insinööri. Aika monien suhtautuminen minuun muuttui kuin katkaisijasta kääntäen: Olen kuulemma kylmä ja kova, en ymmärrä humaaneja arvoja jne. Aika hassua, ettei kukaan ollut kertaakaan aiemmin tullut sanoneeksi minulle miten kamalan julma ihminen olen vaan pikemminkin päinvastoin.

Vierailija
150/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:37"]

Siitä on tehty elokuva. Enempää en kerro, keksikää itse.

[/quote]

Arvaan kyllä, mutta jätän sen tänne kirjoittamatta.

Vierailija
151/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni on naimisissa ja isä. Puolison lisäksi hänellä on tyttöystävä jonka olemassaolo on vaimolle ok. Vaimollakin on lupa duunailla muita ja pitää poikaystäviä, mutta en tiedä hänen menemisistään sen enempiä. Tyttöystävän lisäksi hänellä on rakastajatar, joka ei halua tyttöystäväksi, mutta seksi kyllä kelpaa.

Vanhempani tai sukulaiset eivät tiedä tästä mitään.

Vierailija
152/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:27"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 16:02"]Isäni kertoi pari vuotta sitten näin: minä olen halunut aina vain kaksi lasta, sinä tulit maailman koska minä olen juonut ja mennyt sitten sänkyyn äitisi kanssa. Äitini jäi heti raskaaksi. Isä suositteli äitiäni aborttiin jonka hän teki, mutta tässä vaiheessa he eivät tieneet että meitä oli KAKSI vauva. Jos meitä ei olisi kaksi niin hän ISÄ olisi abortoinut minua.
Ajattelen aika useasti miten/miksi isä ei halunut minua.
[/quote]

Mahdotonta abortoida kaksosista vain toinen. Huono.
[/quote] Ööö? Eikä ole! Lääkkeellinen keskeytys saattaa keskeyttää vain toisen.

Vierailija
153/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 00:48"]
- Yksi sukulaistyttö teki itsemurhan joitain vuosia sitten ja tästä oli netissä vilkasta keskustelua.
[/quote]

Oliks tää se Päivi?