perhepiirisi skandaalit?
Mitkä ovat perhepiirisi skandaalit? Ei tarvitse olla supermehukkaita kuin Kauniissa ja rohkeissa, vaan sellaisia joista omassa perhe/tuttavapiirissä kohistaan. Sukulaiseni voivat minut tunnistaa, mutta luotan ettei kukaan tunnusta käyvänsä täällä :D. Okei, tässä meidän:
*
- 22 v. Serkkuni odottaa vauvaa 55 v miehelle. Miehen lapset ovat jo melkein 30, eli lasten uusi äitipuoli on hheitä nuorempi . Nuorin lapsista seurusteli aiemmin siskoni kanssa, ja olemmekin nauraneet että suhteen kestäessä serkusta olisi voinut tulla siskolleni myös anoppi. Mies ei muuten ole edes rikas eikä komea, joten miestä erityisesti tuntematta kukaan ei ymmärrä miksi serkku otti omia vanhempiaan vanhemman mmiehen!
*
Eräs sukulainen paljasti lapsilleen ennen kuolemaansa, ettei aviomies ole yhden lapsen isä. Tämän lapsen isä oli naisen oma serkku. Jostain syystä lapsista tämä oli hauska juttu , ja melkein ylpeilevät tällä. Aviomies ei saanut ikinä tietää.
*
Oman pikku skandaalin aiheutti eräs läpimätä yrityspomo, joka on jatkuvasti oikeudessa milloin työturvallisuusrikkomuksista, milloin irtisanomisista. Hävettää olla sukua, niin törkeästi hän työntekijöitään kohtelee. Yksikään sukulainen ei hänelle suostu työskentelemään, miehen oma poikakin irtisanoutui vuodessa- ja häntä sentään mmies kohteli muita paremmin!
*
Kommentit (153)
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 19:27"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 15:10"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 00:15"] Sukulaisnainen teki lapsen jollekin perheenisälle. Äitinsä kertoi äidilleni, laittoi välit poikki odotusaikana jo. Ei olisi mitenkään uskonut tästä, hillitty ja koulutettu aikuinen ja jopa naimisissa oleva nainen. Erosi tietenkin miehestään ja kasvattaa lasta yksin mikäli olen ymmärtänyt oikein. [/quote]Siis kuka laittoi välit poikki ja keneen? Ja minkä ihmeen takia pitäs laittaa välejä poikki tuollasessa tapauskessa. vahinkoja sattuu ;) [/quote] Siis tämä tytärtään häpeävä äiti laittoi välit poikki omaan tyttäreensä. Huomasin itsekin, että olin epäselvä.
[/quote]
Ai, mä olin varma että et ollut selvä. Sori.
Mun mutsilla on neljä lasta kolmen eri miehen kanssa. Kukaan ei tiedä, että meitä olisi oikeasti 10 - en tiedä monenko miehen kanssa - ellei äiti olisi juonut ja tupakoinut raskauksiaan.
Veljeni on ollut pakkohoidossa suljetulla. Suku luulee, että kilpirauhasvaivoista sairaalassa. Eihän sillä mitään vikaa rauhasissa ole. Pää on vaan vähän pipi.
Toinen veli on koittanut itsemurhaa. Niin ja se on myös vähän molempiin sukupuoliin suuntautunut.
Sisko on ihan avoimesti lepakko. Siitäkös mummo riemastui.
Suku on hyvin vanhoillista ja oman perheen asiat on oman perheen asioita. Selän takana sitten supistaan. Kyllä niin tekisi mieleni joskus valaista onnellisesta lapsuudesta noille muillekin. Kun äijää lappas ja viina virtas.
Hauska ketju, mutta lyhyt otsikko pienellä oli jotenkin vvaikea huomata. Uskoisin tämän olevan suositumpi jos olisi jotenkin näkyvämpi
No mä olin yksi skandaali. Suvun ensimmäinen teiniäiti siis. :) Nykyään asiasta ei enää kohista. Samoin serkkuni, joka on paatunut narkomaani.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:36"]Tästä ei kohista, koska muut ei tiedä, mutta tiedän serkkuni myyvän itseään. Muut luulevat "pr-naiseksi", ja tekee hommaa opintojen ohella ansaiten useita tuhansia kuussa. Ja arvaatteko miksi? Serkku haluaa unelmiensa häät (sekä tietty kalliita vaatteita). Sulhanen ei tietenkään tiedä että ylelliset häät ensi kesänä on morsian rahoittanut seksillä. Leikin joskus ajatuksella, että vanhana mummona järkytän nuorta sukupolvea tuolla tiedolla.
[/quote]
Jos olet reilu ja empaattinen ihminen, kerrot tämän sille sulhas raukalle.
Itse varmaan aiheutin järkytyksen monelle sukulaiselle menemällä kihloihin 16-vuotiaana. No tuosta on nyt aikaa 15 vuotta ja naimisiinkin kyllä mentiin aikanaan (10 vuoden jälkeen).
Siskoni joutui suljetulle osastolle.
Sukulaiseni aviomies petti vaimoaa tämän synnyttäessä samaan aikaan sairaalassa ja vei naikkosen kotiinsakin paneksimaan kun lapsi oli pieni. Erohan siitä tuli kun asia paljastui vaimolle. Lapselle olen ajatellut kertoa totuuden isästään, kunhan on tarpeeksi vanha sen ymmärtämään.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 16:02"]Isäni kertoi pari vuotta sitten näin: minä olen halunut aina vain kaksi lasta, sinä tulit maailman koska minä olen juonut ja mennyt sitten sänkyyn äitisi kanssa. Äitini jäi heti raskaaksi. Isä suositteli äitiäni aborttiin jonka hän teki, mutta tässä vaiheessa he eivät tieneet että meitä oli KAKSI vauva. Jos meitä ei olisi kaksi niin hän ISÄ olisi abortoinut minua.
Ajattelen aika useasti miten/miksi isä ei halunut minua.
[/quote]
Mahdotonta abortoida kaksosista vain toinen. Huono.
Poikani kummisetä hirttäytyi ja tämän tietää ainoastaan lähipiiri. Muut luulevat hänen menehtyneen sairauteensa.
Sukulaiseni otettiin huostaan äidiltään koska hän on hieman kehitysvammainen ja lasten isä ahdisteli pientä tytärtään. Tämä täti jatkoi yhteiseloa miehen kanssa. Molemmat kuolivat kärsien pitkään syöpähoidoista jotka eivät tehonneet. Kivulias ja hidas kuolema. Karman laki.
Siitä on tehty elokuva. Enempää en kerro, keksikää itse.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:37"]Siitä on tehty elokuva. Enempää en kerro, keksikää itse.
[/quote] olisko kaivo?
Ilmeisesti äitiäni ja hänen siskoaan on käyttänyt hyväksi joko heidän isänsä tai velipuolensa tai kenties molemmat. En kuitenkaan tiedä aiheesta tämän enempää kun äitini on tehnyt itsemurhan ja tätini kanssa en ole mitenkään läheinen. Eikä sinänsä varsinainen skandaali ole kyseessä, kun tämä aihe lähinnä yritetään vaieta kuoliaaksi. Oli totuus kuinka karu tahansa, haluaisin joskus kuulla sen.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:37"]Siitä on tehty elokuva. Enempää en kerro, keksikää itse.
[/quote]
Reindeer spotting?
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:36"]Tästä ei kohista, koska muut ei tiedä, mutta tiedän serkkuni myyvän itseään. Muut luulevat "pr-naiseksi", ja tekee hommaa opintojen ohella ansaiten useita tuhansia kuussa. Ja arvaatteko miksi? Serkku haluaa unelmiensa häät (sekä tietty kalliita vaatteita). Sulhanen ei tietenkään tiedä että ylelliset häät ensi kesänä on morsian rahoittanut seksillä. Leikin joskus ajatuksella, että vanhana mummona järkytän nuorta sukupolvea tuolla tiedolla.
[/quote]
Jos olet reilu ja empaattinen ihminen, kerrot tämän sille sulhas raukalle.
[/quote]
Olenkin, mutta en tunne miestä ja epäilen että hulluna pitäisi, jos tuntematon alkaisi facessa laittamaan viestiä kertoen morsiamen olevan huora. En ole varma, kutsutaanko minua, sillä sen jälkeen kun serkkuni minulle kännissä kertoi kaiken , hän on väitellyt kuin ruttoa. Pelkää ehkä että mainitsen asiasta ja pilaan tärkeän päivän. Sittenhän se oikea skandaali ssyntyy!
Minä lienen se lähisuvun kaapin luurangon ruumiillistuma eli synnyin kahden nuoren lyhyen seurustelun tuloksena. Vanhemmat eivät avioituneet keskenään eikä isäni koskaan ollut elämässäni. Hän meni toisen kanssa naimisiin, mutta liitto jäi lapsettomaksi ja purkautui aikanaan. Sitten isä meni uudelleen naimisiin nuoren naisen kanssa ja nyt minulla on nuorempia sisaruksia, jotka voisivat olla melkein lapsenlapsiani iällisesti. Äitipuolikin on varsin nuori.
On siellä suvussa tehty myös abortteja, on hirttoköysi heilunut ja käsiase paukkunut omalle ohimolle. Ja mielenterveyskin on joillakin horjunut. Puhumattakaan siitä, että monet olivat aikanaan hyvinkin persoja viinalle. Että kyllähän näitä riittää. Saattaapi olla, että jotkin jutut ovat ainakin osasyynä siihen, että valitsin aikoinani yksineläjän osan ja nautin siitä!
Joko kaikki on muka jo kerrottu?:\ hö. Nää oli kivoja juttuja. Vaikken tiedä mahtoko puoletkaa olla truu..