Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

perhepiirisi skandaalit?

Vierailija
22.03.2015 |

Mitkä ovat perhepiirisi skandaalit? Ei tarvitse olla supermehukkaita kuin Kauniissa ja rohkeissa, vaan sellaisia joista omassa perhe/tuttavapiirissä kohistaan. Sukulaiseni voivat minut tunnistaa, mutta luotan ettei kukaan tunnusta käyvänsä täällä :D. Okei, tässä meidän:
*
- 22 v. Serkkuni odottaa vauvaa 55 v miehelle. Miehen lapset ovat jo melkein 30, eli lasten uusi äitipuoli on hheitä nuorempi . Nuorin lapsista seurusteli aiemmin siskoni kanssa, ja olemmekin nauraneet että suhteen kestäessä serkusta olisi voinut tulla siskolleni myös anoppi. Mies ei muuten ole edes rikas eikä komea, joten miestä erityisesti tuntematta kukaan ei ymmärrä miksi serkku otti omia vanhempiaan vanhemman mmiehen!
*
Eräs sukulainen paljasti lapsilleen ennen kuolemaansa, ettei aviomies ole yhden lapsen isä. Tämän lapsen isä oli naisen oma serkku. Jostain syystä lapsista tämä oli hauska juttu , ja melkein ylpeilevät tällä. Aviomies ei saanut ikinä tietää.
*
Oman pikku skandaalin aiheutti eräs läpimätä yrityspomo, joka on jatkuvasti oikeudessa milloin työturvallisuusrikkomuksista, milloin irtisanomisista. Hävettää olla sukua, niin törkeästi hän työntekijöitään kohtelee. Yksikään sukulainen ei hänelle suostu työskentelemään, miehen oma poikakin irtisanoutui vuodessa- ja häntä sentään mmies kohteli muita paremmin!
*

Kommentit (153)

Vierailija
21/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

8, otan osaa!
*
Eräs nainen ilmestyi sukulaisperheen ovelle parivuotiaan kanssa isää tapaamaan. Sanotaan että nainen olisi ollut prostituoitu, mutta minä en jaksa uskoa että kukaan prostituoitu antaisi paljaalla ja tekisi asiakkaalle lapsen. Onneksi perheen äiti avasi oven ja sai tietää vuosien pettämisen. Ero tuli, sittemmin mies on saanut vielä toisen vauvan ppuolituntemattoman kanssa.

Vierailija
22/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käykö naapuri?

4 kymppinen nainen jolla on 3 lasta. Rouva on erittäin nopea liikkeissään mitä tulee miehiin. Hän on nyt seitsemättä kertaa naimisissa ja vaihtaa joka kerta sukunimensä. Hänen teini-ikäinen lapsensa oli avaamassa omaa käyttötiliään pankissa ja joutui soittamaan äidilleen että mikäs äidin sukunimi sillä hetkellä olikaan kun ne niin tiuhaan vaihtuivat ettei lapsi pysynyt perässä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suvussa skandaalit liittyvät vain ja ainoastaan alkoholiin. Sekä isäni, että serkkuni ovat kuolleet alkoholin aiheuttamiin terveydellisiin ongelmiin. Tätä ennen saivat myös (perhe-)elämänsä aika huonoon kuntoon. 

Sukuni on muuten kummankin vanhemman puolelta hyvin kunnollista, työteliästä, koulutettua ja niukasti alkoholia käyttävää, joten nämä tapaukset ovat todella erottuneet joukosta.

Ikävä on kumpaakin, niistä kurjemmista muistoista huolimatta. :-(

Vierailija
24/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ei kohista, koska muut ei tiedä, mutta tiedän serkkuni myyvän itseään. Muut luulevat "pr-naiseksi", ja tekee hommaa opintojen ohella ansaiten useita tuhansia kuussa. Ja arvaatteko miksi? Serkku haluaa unelmiensa häät (sekä tietty kalliita vaatteita). Sulhanen ei tietenkään tiedä että ylelliset häät ensi kesänä on morsian rahoittanut seksillä. Leikin joskus ajatuksella, että vanhana mummona järkytän nuorta sukupolvea tuolla tiedolla.

Vierailija
25/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
26/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni on ollut alkoholisti sekä narkomaani n. 25vuotta.

Vierailija
27/153 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 15:10"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 00:15"]

Sukulaisnainen teki lapsen jollekin perheenisälle. Äitinsä kertoi äidilleni, laittoi välit poikki odotusaikana jo. Ei olisi mitenkään uskonut tästä, hillitty ja koulutettu aikuinen ja jopa naimisissa oleva nainen. Erosi tietenkin miehestään ja kasvattaa lasta yksin mikäli olen ymmärtänyt oikein.

[/quote]Siis kuka laittoi välit poikki ja keneen? Ja minkä ihmeen takia pitäs laittaa välejä poikki tuollasessa tapauskessa. vahinkoja sattuu ;)
[/quote]

Siis tämä tytärtään häpeävä äiti laittoi välit poikki omaan tyttäreensä. Huomasin itsekin, että olin epäselvä.

Vierailija
28/153 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/153 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ilmeisesti minä olen skandaali meidän suvussa, kun olen kaapista ulos tuleva lesbo. Ainakin mummon ja äidin mielestä, toppuuttelevat ettei saa kertoa sukulaisille / heidän ystävilleen :/ sukulaiset jotka tietävät, vaikuttavat ottaneen asian ihan hyvin, mutta mainitut äidit ja mummot ovat pahin. Tuntuu että äiti ja mummo eivät myöskään ota tosissaan tätä suuntautumistani / kihloissa naisen kanssa olemista, vaan ovat asenteella että Se on joku juttu eikä sitä voi tietää. Enköhän tiedä, olen jo 23 v aikuinen nainen :D

Vierailija
30/153 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:51"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:36"]Tästä ei kohista, koska muut ei tiedä, mutta tiedän serkkuni myyvän itseään. Muut luulevat "pr-naiseksi", ja tekee hommaa opintojen ohella ansaiten useita tuhansia kuussa. Ja arvaatteko miksi? Serkku haluaa unelmiensa häät (sekä tietty kalliita vaatteita). Sulhanen ei tietenkään tiedä että ylelliset häät ensi kesänä on morsian rahoittanut seksillä. Leikin joskus ajatuksella, että vanhana mummona järkytän nuorta sukupolvea tuolla tiedolla. [/quote] Jos olet reilu ja empaattinen ihminen, kerrot tämän sille sulhas raukalle. [/quote] Olenkin, mutta en tunne miestä ja epäilen että hulluna pitäisi, jos tuntematon alkaisi facessa laittamaan viestiä kertoen morsiamen olevan huora. En ole varma, kutsutaanko minua, sillä sen jälkeen kun serkkuni minulle kännissä kertoi kaiken , hän on väitellyt kuin ruttoa. Pelkää ehkä että mainitsen asiasta ja pilaan tärkeän päivän. Sittenhän se oikea skandaali ssyntyy!

[/quote]

Käytöksen perusteella tuntuisi nyt enemän siltä, että serkusi keksi koko jutun ja häntä hävettää..

Vierailija
31/153 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummollani on suhde naiseen, vaarin selän takana. Äitini ja sisarukseni olemme tietoisia asiasta. Pikemminkin huvittavaa kuin järkyttävää. :'D

Vierailija
32/153 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
33/153 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä aviottomia salalapsia ja sen semmoisia, mutta itse olen seurannut vierestä, kun tätini erosi miehestään. Mies oli ihan mukava ja harmiton, mutta alkoholisoitui todella pahasti ja täti ei vain jaksanut katsoa sitä enää, vaikkei mies mikään riehuja ollutkaan. Ja se ero! Sitä sitten puitiin. Yksi oli sitä mieltä, ettei olisi saanut erota vaan tukea. Toisen mielestä piti erota jne. Loppujen lopuksi kyse oli aivan tavallisesta avioerosta ja syykin ihan tavallinen. Mutta kun suvussa ei ollut koskaan erottu aiemmin ja tätini sitä purki joka suuntaan, niin lopulta kaikilla oli mielipide, riitoja ja painostusta joka suuntaan. Eikä tästä erosta ole aikaa kuin noin 25 vuotta.... Eli vielä vuonna 1990 saattoi avioero olla hirveä skandaali, eikä olla edes mikään uskovainen suku vaan tavallinen keskiluokkainen.

Vierailija
34/153 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 05:59"]Mummollani on suhde naiseen, vaarin selän takana. Äitini ja sisarukseni olemme tietoisia asiasta. Pikemminkin huvittavaa kuin järkyttävää. :'D
[/quote]
Mikä pettämisessä on huvittavaa?

Vierailija
35/153 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 22:17"]Kaverini teki lapsen ensin yhden miehen kanssa. Sitten miehen parhaan kaverin. Paras on kuitenkin, että tämän parhaan kaverin ex oli yhtäkkiä raskaana, eikä tiennyt, oliko isä tämä minun kaverini ex vai hänen nykyisensä! Oli kuksinut kumpaakin.

No tämä ex sai sitten keskenmenon, mutta teki myöhemmin kaksoset kaverini exän kanssa. Kaverini erosi tästä tokastakin isästä, koska petti sitä siskonsa nuoruuden kihlatun kanssa. Sittemmin on iskenyt tämän siskon kihlatun veljen ja on nyt sen kanssa.
[/quote] aika säälittävän pieni ympyrä missä kierrättää itseään. Elämänhallinta ei taida ihan olla reilassa?

Vierailija
36/153 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:37"]

Siitä on tehty elokuva. Enempää en kerro, keksikää itse.

[/quote]

Debbie Does Dallas?

Vierailija
37/153 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 23:00"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:27"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 16:02"]Isäni kertoi pari vuotta sitten näin: minä olen halunut aina vain kaksi lasta, sinä tulit maailman koska minä olen juonut ja mennyt sitten sänkyyn äitisi kanssa. Äitini jäi heti raskaaksi. Isä suositteli äitiäni aborttiin jonka hän teki, mutta tässä vaiheessa he eivät tieneet että meitä oli KAKSI vauva. Jos meitä ei olisi kaksi niin hän ISÄ olisi abortoinut minua. Ajattelen aika useasti miten/miksi isä ei halunut minua. [/quote] Mahdotonta abortoida kaksosista vain toinen. Huono.

[/quote]

Voi abortoida vain toisen, toimenpide tunnetaan nimellä osakeskeytys.
[/quote]

Mutta ei vahingossa.

Vierailija
38/153 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tätä ei voi kyllä sanoa skandaaliksi, mutta vähän hätkähdin, kun kuulin tästä aikanaan:

Asun pienehkössä maalaiskylässä, jossa suurin osa väestä tuntee toisensa.

Ison maatilan naimisissa olevalla emännällä on suhde naispuolisen postinjakajan kanssa. Postinjakajanainen on naimaton ja asuu vanhan äitinsä kanssa samassa kylässä.

Emäntä on 20 vuotta tyttöystäväänsä vanhempi, n. 60 vuotias.

Kaiken lisäksi tuon maatilan aikuinen lapsi on Suomessa niin tunnettu, että kaikki tätä lukevat tuntisivat nimen, jos sen tähän kirjoittaisin. Eikä häntä varmaan hetkauttaisi, jos hän tietäisi asiasta.

Moikka vaan, kyläläiset! :) Ja jos jompikumpi pariskunnasta nyt sattuu av:tä lukemaan, niin kuten huomaatte, koko kylä tietää. :)

Ja luulen, että myös tuon maatilan isäntä tietää. Ehkä jopa hyväksyy asian, hän on moderni mies iästään huolimatta.

Vierailija
39/153 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
40/153 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin raskaaksi. 

Eihän siinä muuten mitään, mutta se oli skandaali koska äitipuoleni kaksi (minua vanhempaa) tytärtä ei voinut haluistaan huolimatta saada lapsia. Niinpä minun raskauttani piiloteltiin viimeiseen asti, ja kun se ei sitten voinut enää ison mahan takia olla salaisuus, en saanut enää kutsuja isäni luokse syömään ym. ja jouluna minut blokattiin kokonaan pois. Äitipuoleni oli vaikea edes katsoa minua, ja isäni hyssytteli etten tekisi "asioista vaikeita". 

No, joku täällä saattaa tietääkin millainen myllerrys esikoista odottavan päässä voi käydä, joten varsinainen skandaali syntyi kun otin kissan pöydälle: tämä ei ole oikein, tämä tuntuu pahalta. 

Välit meni poikki lopullisesti sen jälkeen.