Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko paheksuttavaa, jos kolmekymppisen naisen elämä on tällaista?

Vierailija
14.12.2021 |

Tekee pelkkää iltavuoroa töissä ja vapaa-aika kuluu puhelimen nettiä selaillen (y lauta, vauva av, youtube), ei mitään harrastuksia, syö pelkkiä valmisruokia, säilykkeitä ja pakasteita. Ei kavereita.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiselle tulee aina ajatuksia että elämä menee ohitse, mitä vanhemmaksi elää sitä nopeammin se vain menee ohitse. Kannattaa elää niin kuin itse parhaaksi näkee kaikenlaisia kaikkitietäviä neuvojia kyllä riittää jotka vuoronperään kumoavat toistensa totuudet. Lopputulema on kaikilla kuolema eli sitten oikein tai väärin

Vierailija
22/27 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin elän noin koska korona on pilannut kaiken kivan elämästäni.

Itsemurha on seuraava etappi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että miksi et elä? Miksi olet vain sivustakatsoja? Jos muut ihmiset ja heidän mielipiteet kiinnostaa, mikset osallistu, esim vapaaehtoistyö /vertaistoiminta /kaveri vanhukselle jne ?
Onko masennusta?

ÄRSYTTÄVÄÄ, kun tuota masennusta tyrkytetään nykyään jokaiselle!

Itsestähän se on kiinni jos on elämäänsä tyytyväinen niin ok. Ei kaikkia ihmisiä sosiaalisuus kiinnosta 24/7, kun töissä hommat hoituu, kotona saa minusta olla omassa rauhassa. Kävisin mieluusti vaikka luontoretkillä, makkaraa paistamassa, laavulla yöpymässä, marjastamassa syksyllä jne. Ruuanlaittokin on kivaa, keittokirjoja on joka lähtöön josta voi harjoitella. Katson myös youtubesta musavideoita enemmän kuin telkkua. Niin ja raha ei motivoi minua, työllä jota teen tulee olla yhteisölle merkitystä.

Vierailija
24/27 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa jos on hoikka, kaunis ja antaa kakkosta.

Vierailija
25/27 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus sitten kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että miksi et elä? Miksi olet vain sivustakatsoja? Jos muut ihmiset ja heidän mielipiteet kiinnostaa, mikset osallistu, esim vapaaehtoistyö /vertaistoiminta /kaveri vanhukselle jne ?
Onko masennusta?

ÄRSYTTÄVÄÄ, kun tuota masennusta tyrkytetään nykyään jokaiselle!

Itsestähän se on kiinni jos on elämäänsä tyytyväinen niin ok. Ei kaikkia ihmisiä sosiaalisuus kiinnosta 24/7, kun töissä hommat hoituu, kotona saa minusta olla omassa rauhassa. Kävisin mieluusti vaikka luontoretkillä, makkaraa paistamassa, laavulla yöpymässä, marjastamassa syksyllä jne. Ruuanlaittokin on kivaa, keittokirjoja on joka lähtöön josta voi harjoitella. Katson myös youtubesta musavideoita enemmän kuin telkkua. Niin ja raha ei motivoi minua, työllä jota teen tulee olla yhteisölle merkitystä.

Ai yksin jossain metsässä yöpymässä ja makkaraa paistamassa? Juu ei 😒

Vierailija
26/27 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot niinkuin minä, paitsi etten ole töissä tällä hetkellä.

Vierailija
27/27 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot niinkuin minä, paitsi etten ole töissä tällä hetkellä.

Suhun ois kiva tutustua🙂🙂

ap