Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehille kysymys

Vierailija
22.03.2015 |

Mä oon nuori nainen ja mulla on sellainen ''ongelma'', että mä oon tosi seksuaalinen ihminen. Haluaisin seksiä ihan päivittäin, mieluiten parikin kertaa päivässä. Oon pelkästä miehen hipelöinnistä aivan märkänä.. Mies kuitenkin tekee raskaita työpäiviä, eikä aina ole halukas seksiä väsyneenä harrastamaan ja se on mulle ihan okei. Kuitenkin jos jotain toisia siinä silti hipelöidään, niin usein mies huomaa tämän mun ''valmiuden''. Mä taas nään, että häntä harmittaa tämä jos hän ei jaksa alkaa seksiä harrastamaan, vaikka näkee että mä oisin ''valmiina.'' Me ollaan tästä puhuttu, ja mä oon sanonut miehelle, että ei se mua haittaa. Että ei sitä seksiä tarvi koko ajan olla. Mies kuitenkin jotenkin on huonolla mielellä mun puolesta.

Nyt kysymys teille miehille: Tuntuuko se pahalta jos aina ei sitä seksiä jaksa alkaa harrastamaan? Tuntuuko miehestä jotenkin että ei tyydytä tarpeeksi hyvin naisen tarpeita?

Tää kysymys on totta kai ihan säälittävä, mutta harmittaa miehen puolesta. Pelkään että hänestä tuntuu, että en mielestäni saa seksiä tarpeeksi ja hän ahdistuu tästä... :( Ei se seksi mulle kuitenkaan nyt niin tärkeää ole.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain toisia siinä silti hipelöidään? Häh?
Älä anna miehellesi sellaista mielikuvaa, että haluat useammin kuin hän jaksaa. Hoitele pahimmat puutteesi masturboimalla. Ainakaan itsellä ei mielenkiinto riitä joka päivä nussimiseen. Pitäisi olla tuore suhde. 1-2 kertaa per viikko on nykyään ok. Nuorempana krapuloissa taisi olla 4 kertaa päivässä ennätys. Ekat pari vuotta oli about kerran päivässä.

Vierailija
2/11 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sulle vastauksestasi! Niin ja siis tolla hipelöinnillä tarkoitin sitä, että meillä on tapana (kun vihdoin ollaan samaan aikaan kotona ja nähdään pitkän päivän jälkeen), niin istua sohvalla sylikkäin, silitellä toisia ja hempeillä. :D Ja joo, kyllä toi masturbointi on mulla auttanu näihin pahimpiin himoihin. Ja meillä kyllä yhteisillä lomilla ja viikonloppuina on seksiä päivittäin, mutta arkena ei, koska mies tosiaan tekee raskasta työtä. Ja se on okei, ymmärrän hyvin että ei jaksa, enkä sitä vaadikkaan!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun näkemys on että niistä jutuista kannattaa yhdessä jutella, että minkä verran seksiä kukakin haluaisi. Siinä voidaan sitten päätyä johonkin kumpaakin miellyttävään kompromissiin. Minusta on tuntunut ajoittain pahalta kun en voi antaa seksiä tyttöystävälle siinä määrin kuin hän olisi halunnut. Asia kuitenkin selvitettiin puhumalla jossa molemmat toivat esille oman toiveensa siitä kuinka usein seksiä olisi hyvä olla.

Vierailija
4/11 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleinen kuvitelma/mielipide on että miehet haluavat seksiä enemmän. Tämän takia miehesi saattaa tuntea olevansa vähemmän mies kun ei itse jaksa niin usein kuin sinä haluaisit. En osaa neuvoa mitä voisit asialle tehdä. Vaikea sinun on haluttomaksikaan muuttua. Eikä ole oikein, että sinä joudut pidättelemään halujasi. Mutta useimmiten asiat vaan menee vähemmän haluavan ehdoilla. Ole kuitenkin tarkkana, ettei tämä vaikuta omaan itsetuntoosi.

On hienoa, että olet huomannut ongelman ja suhtaudut siihen noin kypsästi. Vielä hienompaa, että pystytte puhumaan asiasta. Monelle seksi on liian "likaista" puhuttavaksi. Koita vielä selittää tilannetta miehellesi ja sitä, että ymmärrät häntä ja ettei tämä ole sinulle ongelma vaikka "heti valmista" mallia oletkin.

Vierailija
5/11 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 21:40"]

Mä oon nuori nainen ja mulla on sellainen ''ongelma'', että mä oon tosi seksuaalinen ihminen. Haluaisin seksiä ihan päivittäin, mieluiten parikin kertaa päivässä. Oon pelkästä miehen hipelöinnistä aivan märkänä.. Mies kuitenkin tekee raskaita työpäiviä, eikä aina ole halukas seksiä väsyneenä harrastamaan ja se on mulle ihan okei. Kuitenkin jos jotain toisia siinä silti hipelöidään, niin usein mies huomaa tämän mun ''valmiuden''. Mä taas nään, että häntä harmittaa tämä jos hän ei jaksa alkaa seksiä harrastamaan, vaikka näkee että mä oisin ''valmiina.'' Me ollaan tästä puhuttu, ja mä oon sanonut miehelle, että ei se mua haittaa. Että ei sitä seksiä tarvi koko ajan olla. Mies kuitenkin jotenkin on huonolla mielellä mun puolesta.

Nyt kysymys teille miehille: Tuntuuko se pahalta jos aina ei sitä seksiä jaksa alkaa harrastamaan? Tuntuuko miehestä jotenkin että ei tyydytä tarpeeksi hyvin naisen tarpeita?

Tää kysymys on totta kai ihan säälittävä, mutta harmittaa miehen puolesta. Pelkään että hänestä tuntuu, että en mielestäni saa seksiä tarpeeksi ja hän ahdistuu tästä... :( Ei se seksi mulle kuitenkaan nyt niin tärkeää ole.

[/quote]

Minä olen keikkamies eli pois kotoa arkipäivät. Kysy mieheltäsi voitko ostaa dildon tuskin ottaa hernettä nenään. Me kävimme puolisoni kanssa yhdessä ostamassa sellaisen halkaisialtaan 4cm, kyllä se on puolisollani käytössä ollut. Viikonloput menee melkein naidessa ja nukkuessa, mutta täytyyhän sosiaalistakin kanssakäymistä olla. m42

Vierailija
6/11 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tunnut fiksu nainen, et edes maininnut vieraisiin menoa. Osta toki se dildo kun joku sen tuolla mainitsi. Uskoisin auttavan vähän himoihin.

Vierailija
7/11 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 13:59"]

Mun näkemys on että niistä jutuista kannattaa yhdessä jutella, että minkä verran seksiä kukakin haluaisi. Siinä voidaan sitten päätyä johonkin kumpaakin miellyttävään kompromissiin. Minusta on tuntunut ajoittain pahalta kun en voi antaa seksiä tyttöystävälle siinä määrin kuin hän olisi halunnut. Asia kuitenkin selvitettiin puhumalla jossa molemmat toivat esille oman toiveensa siitä kuinka usein seksiä olisi hyvä olla.

[/quote]

Joo mustakin on tosi tärkeää puhua näistä seksiasioista avoimesti, niin kuin miehen kanssa ollaankin tehty ihan alusta asti. Kiitos sullekkin vastauksesta ja oman kokemuksen jakamisesta! :)

ap

Vierailija
8/11 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 14:07"]

Yleinen kuvitelma/mielipide on että miehet haluavat seksiä enemmän. Tämän takia miehesi saattaa tuntea olevansa vähemmän mies kun ei itse jaksa niin usein kuin sinä haluaisit. En osaa neuvoa mitä voisit asialle tehdä. Vaikea sinun on haluttomaksikaan muuttua. Eikä ole oikein, että sinä joudut pidättelemään halujasi. Mutta useimmiten asiat vaan menee vähemmän haluavan ehdoilla. Ole kuitenkin tarkkana, ettei tämä vaikuta omaan itsetuntoosi.

On hienoa, että olet huomannut ongelman ja suhtaudut siihen noin kypsästi. Vielä hienompaa, että pystytte puhumaan asiasta. Monelle seksi on liian "likaista" puhuttavaksi. Koita vielä selittää tilannetta miehellesi ja sitä, että ymmärrät häntä ja ettei tämä ole sinulle ongelma vaikka "heti valmista" mallia oletkin.

[/quote]

Heh joo monesti oon itekseni itselleni nauranu, että oonkohan jotenki epänormaali, kun haluan seksiä niin usein. Yleensä kun lukee just näitä juttuja, missä nainen ei anna miehelle tarpeeksi usein. 

Ja niin, ei se seksi mulle kuitenkaan niin tärkeää ole, että itselleni tästä ''saamattomuudesta'' ongelmaa muodostan. Tärkeintä mulle on se, että mies ei ahdistu. Kiitos sinullekkin viestistäsi! :)

ap

Vierailija
9/11 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 14:08"]

[/quote]

Minä olen keikkamies eli pois kotoa arkipäivät. Kysy mieheltäsi voitko ostaa dildon tuskin ottaa hernettä nenään. Me kävimme puolisoni kanssa yhdessä ostamassa sellaisen halkaisialtaan 4cm, kyllä se on puolisollani käytössä ollut. Viikonloput menee melkein naidessa ja nukkuessa, mutta täytyyhän sosiaalistakin kanssakäymistä olla. m42

[/quote]

Heh kyllähän meiltä sellainenkin tuolta ''lelulaatikosta'' löytyy ja käytössäkin on usein.  Kiitos silti tästä! :)

ap

Vierailija
10/11 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 14:08"]

[/quote]

Herranjestas! Kysytkö vaimoltasi voitko ostaa sukat tai vaihtaa hammasharjan?

Vierailija
11/11 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 14:31"]

[/quote]

Tunnut fiksu nainen, et edes maininnut vieraisiin menoa. Osta toki se dildo kun joku sen tuolla mainitsi. Uskoisin auttavan vähän himoihin.

[/quote]

Niin kovat halut mulla ei kuitenkaan ole, että menisin pettämään miestäni. Tai siis pidän nää halut kuitenkin sen verran hallinnassa. :D Eikä kyllä ole käynyt ikinä mielessäkään, että pettäisin.
Musta luottamus on se tärkein asia. Itseäni petettiin edellisessä suhteessa, enkä ikinä ite haluais tuottaa sitä tuskaa kenellekkään. Hyi :(

Kiitos vastauksestasi ja kehusta! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän