Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

otsikoitten pituusvaatimuksista

Vierailija
15.05.2008 |

Välillä sivusto vaatii, että viestin otsikon pitää olla pitempi. Välillä että sen pitää olla lyhyempi. Edelliset eivät ole missään suhteessa toisiinsa, ts ohjelma väittää kolmen sanan otsikkoa liian lyhyeksi ja ja kahden sanan liian pitkäksi.Välillä ohjelma ei ymmärrä että minulla otsikkoa onkaan.joka kerta koo viesti katoaa johonkin. Ja tässä viestissä pitäisi olla 4 kappalejakoa. Katsotaan tuleeko niitä. Tai tuleeko koko viestiä...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yrittää ite tehdä sitä html:llä, sivusto ei anna lähettää viestiä. ÄRSYÄÄ!!!

Vierailija
2/2 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimimaanainakin aikaisemmintässä testailen nyt välejäJa mulle on aina väittänyt, että vähintään kolme merkkiä otsikkoon, muuten ei oo ollut ongelmaa. Oon siis yrittänyt vastata jollekin numerolle ja laittanut vain sen nron otsikkoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi