Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minut on rokotettu kolmesti mutta en meinaa ladata koronapassia

Vierailija
14.12.2021 |

Periaatteen vuoksi.

Kommentit (107)

Vierailija
1/107 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. Tai no ei vielä kolmatta ole.

Vierailija
2/107 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä se lataamattomuus oikein auttaa? Sulla se koronapassi kuitenkin on jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/107 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä.

Vierailija
4/107 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko siis mennä jonnekin, minne passi vaadittaisiin ja esittää, että sinulla ei passia ole? Vai mikä idea sinulla on? Ei kai sitä tarvikaan ladata, jollei aio käyttää.

Vierailija
5/107 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se mitään autakaan. Periaatteen vuoksi en kuitenkaan aio sitä ladata tai näyttää missään.

Vierailija
6/107 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en sitä aio esimerkiksi työnantajalle esitellä siinä vaiheessa kun hoitajia aletaan heittää pihalle.

Vierailija
7/107 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä varmaan sanot kavereillekin, ettet ole ottanut rokotuksia ja sitten olette oikein hyvää pataa keskenänne. No, ne kaveritkin on oikeasti ottaneet rokotukset. 

Vierailija
8/107 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko siis mennä jonnekin, minne passi vaadittaisiin ja esittää, että sinulla ei passia ole? Vai mikä idea sinulla on? Ei kai sitä tarvikaan ladata, jollei aio käyttää.

Periaatteesta boikotoin kaikkia niitä tahoja ja tapahtumia, jotka passia kysyvät ja näin ylläpitävät kahtiajakoa.jos en pääse johonkin näyttämättä passia, en mene sinne.

Vierailija
9/107 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en sitä aio esimerkiksi työnantajalle esitellä siinä vaiheessa kun hoitajia aletaan heittää pihalle.

Pääsee pitkälle lomalle. Ja joku tyhmä vielä kysyy, mitä hyötyä.

Vierailija
10/107 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronapandemia vuonna 2030

Olen nyt viidettä kertaa eristyleirillä puolen vuoden sisällä 😊 koska saatoin pohtia ääneen pitkittääkö hallitus tätä pandemiaa tarkoituksella 🤔 mutta leirillä on jo kotoisa olo 😍 minulla on oma pieni 8m² koppi.. tai siis soppi 😍 en omista mitään 😍 olenpa onnellinen 😍 hallitus päästi minut tänään ulos 🤗 ilman maskia 😍 parvekkeelleni 🤗 ihana vapaus 😍 kiitos hallitus 😍 suuret johtajamme 😍 jotka ajattelevat kansan terveyttä ja parasta 😍 viime kuussa otin 35. buusterin 🤗 mutta nyt hallitus ilmoitti että rokotteen voi jo lisätä päivittäin aamukahvin sekaan 😍 miten kätevää 😍

Vierailija
11/107 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Periaatteesta boikotoin kaikkia niitä tahoja ja tapahtumia, jotka passia kysyvät ja näin ylläpitävät kahtiajakoa.jos en pääse johonkin näyttämättä passia, en mene sinne.

<3

Ihailen sun vakaumusta.

Vierailija
12/107 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on ihan ok. 

Vierailija
13/107 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja mitä hölmöyttä. Itse viime viikolla otin 2. rokotteen vain ja ainoastaan siksi että pääsen salille ja uimaan koska täällä tuppukylässä se passi joka mestassa vaaditaan.

Vierailija
14/107 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä varmaan sanot kavereillekin, ettet ole ottanut rokotuksia ja sitten olette oikein hyvää pataa keskenänne. No, ne kaveritkin on oikeasti ottaneet rokotukset. 

En minä esitä mitään muuta kuin mitä olen. Passipelleilyyn en kuitenkaan suostu osallistumaan. Minulla on tuttuja ja ystäviä sekä sukulaisia molemmista ryhmistä.

Vierailija
15/107 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo yritykset tarvitsevat meitä, me emme tarvitse niitä.

Hallitus tuhoaa Suomen näillä koronapassivaatimuksilla. Koronapassit toimivuudelle ei ole minkäänlaista tieteellistä näyttöä. 2020 ja melkein koko 2022 pärjättiin hyvin ilmankin. Nyt kun melkein kaikki aikuisväestöstä on rokotettu ja passi on käytössä tilanne on pahempi kuin ikinä.

Silti tätä passia halutaan joka paikkaan. Ei käy järkeen.

Vierailija
16/107 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä esitä mitään muuta kuin mitä olen. Passipelleilyyn en kuitenkaan suostu osallistumaan. Minulla on tuttuja ja ystäviä sekä sukulaisia molemmista ryhmistä.

Heh, eihän kukaan mene tapahtumiin, joihin ei halua mennä. Meinaatko, että olet jotenkin nyt erityinen tai hyvä tai jotain?

Vierailija
17/107 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhmaikä

Vierailija
18/107 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja maksetun nettitrollin Olen Rokotettu Mutta-toistopostaukset jatkuvat päivästä toiseen. Yritä vähän hienostuneemmin.

Vierailija
19/107 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luoja mitä hölmöyttä. Itse viime viikolla otin 2. rokotteen vain ja ainoastaan siksi että pääsen salille ja uimaan koska täällä tuppukylässä se passi joka mestassa vaaditaan.

Tämä onkin ihan järjetöntä. Ihmiset ostavat rokotteella vapautensa (siis "vapautensa") takaisin injektoimalla ehdollisella myyntiluvalla käytössä olevaa ainetta kehoonsa. He eivät ota rokotetta siksi, että korona olisi heille vaarallinen.

Miten tällaista voidaan sallia sivistyneessä yhteiskunnassa jossa peräänkuulutetaan tieteen merkitystä? Mutta passille ei kuitenkaan ole tieteeseen pohjautuvia perusteluita?

Ap nyt on kumminkin ottanut ne rokotteet syystä x. Hän vain kiukuttelee passia vastaan. 

Vierailija
20/107 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mihin ap sitä tarvitsee? Yöllä baarissa hillumiseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä