Minut on rokotettu kolmesti mutta en meinaa ladata koronapassia
Kommentit (107)
Periaatteet ihmisten tiellä pitää 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä se lataamattomuus oikein auttaa? Sulla se koronapassi kuitenkin on jo.
Jos kansalaiset eivät käyttäisi koronapassia, se olisi pakko poistaa kun ravintoloihin, tapahtumiin jne. ei enää tulisi asiakkaita.
Ja pysytte Suomessa. Monessa maassa passi on pakollinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mitään autakaan. Periaatteen vuoksi en kuitenkaan aio sitä ladata tai näyttää missään.
No sehän on ihan oma asiasi. Kenelle sen näyttäisitkään kotonasi? Mutta jos yrität tapahtumiin tms., et pääse passia näyttämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en sitä aio esimerkiksi työnantajalle esitellä siinä vaiheessa kun hoitajia aletaan heittää pihalle.
Älä sitten näytä. Pääset kotiin mutta et saa tietenkään palkkaakaan. Ihan on oam päätöksesi. Miksi sitä täällä julistat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mitään autakaan. Periaatteen vuoksi en kuitenkaan aio sitä ladata tai näyttää missään.
No sehän on ihan oma asiasi. Kenelle sen näyttäisitkään kotonasi? Mutta jos yrität tapahtumiin tms., et pääse passia näyttämättä.
Sellaiset tapahtumat jäävät minulta väliin. Ihan solidaarisuudesta niitä kohtaan joilla passia ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jää kiinni, kun tilanteet muuttuu. Nurnberg.
Nurnberg, niin niin. Tää on jo niiiiiiiiiiin väsynyttä jargonia, älä ny enää viitsi.
Oma valinta.
Ei välttämättä viisain sellainen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko siis mennä jonnekin, minne passi vaadittaisiin ja esittää, että sinulla ei passia ole? Vai mikä idea sinulla on? Ei kai sitä tarvikaan ladata, jollei aio käyttää.
Periaatteesta boikotoin kaikkia niitä tahoja ja tapahtumia, jotka passia kysyvät ja näin ylläpitävät kahtiajakoa.jos en pääse johonkin näyttämättä passia, en mene sinne.
Boikotoi nyt sitten vaan. Eikä tässä mitään kahtiajakoa ole: yli neljä miljoonaa rokotettua/500 000 rokottamatonta.
Vierailija kirjoitti:
Oma valinta.
Ei välttämättä viisain sellainen :D
Mikä sinusta olisi ”viisain” valinta?
Huumoria ystävät, huumoria kirjoitti:
Koronapandemia vuonna 2030
Olen nyt viidettä kertaa eristyleirillä puolen vuoden sisällä 😊 koska saatoin pohtia ääneen pitkittääkö hallitus tätä pandemiaa tarkoituksella 🤔 mutta leirillä on jo kotoisa olo 😍 minulla on oma pieni 8m² koppi.. tai siis soppi 😍 en omista mitään 😍 olenpa onnellinen 😍 hallitus päästi minut tänään ulos 🤗 ilman maskia 😍 parvekkeelleni 🤗 ihana vapaus 😍 kiitos hallitus 😍 suuret johtajamme 😍 jotka ajattelevat kansan terveyttä ja parasta 😍 viime kuussa otin 35. buusterin 🤗 mutta nyt hallitus ilmoitti että rokotteen voi jo lisätä päivittäin aamukahvin sekaan 😍 miten kätevää 😍
Huumorisi yritelmä jää ala-asteen ainekirjoituksen asteelle, sorry.
Vierailija kirjoitti:
Kyse onkin siitä käyttääkö sitä passia vai ei.
Itse edes pääse puhelimella omakantaan. Siellä se passi saa olla kaikessa rauhassa, mutta ei se tarjoa pääsyä minnekään mihin passi tarvitaan. Mutta ei se haittaa. En edes halua mennä passia vaativiin paikkoihin. Tartuntariski on niissä paikoissa suurempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko siis mennä jonnekin, minne passi vaadittaisiin ja esittää, että sinulla ei passia ole? Vai mikä idea sinulla on? Ei kai sitä tarvikaan ladata, jollei aio käyttää.
Periaatteesta boikotoin kaikkia niitä tahoja ja tapahtumia, jotka passia kysyvät ja näin ylläpitävät kahtiajakoa.jos en pääse johonkin näyttämättä passia, en mene sinne.
Sehän on ihan ok.
Mulla on passi ja myös käytän sitä, kun tykkään käydä uimassa ja konserteissakin. Ravintolassa käyn harvoin, mutta nyt oli pikkujoulut, siellä tarvittiin passia. Mutta minustakin on ihan ok, jos ei mene jonnekin, mihin passia vaaditaan. Yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kansalaiset eivät käyttäisi koronapassia, se olisi pakko poistaa kun ravintoloihin, tapahtumiin jne. ei enää tulisi asiakkaita.
Miksi ihmeessä haluaisin ravintolaan, joka ei kysy koronapassia?
Siellä on vähemmän ihmisiä ja pienempi tartuntariski.
Vierailija kirjoitti:
Huumoria ystävät, huumoria kirjoitti:
Koronapandemia vuonna 2030
Olen nyt viidettä kertaa eristyleirillä puolen vuoden sisällä 😊 koska saatoin pohtia ääneen pitkittääkö hallitus tätä pandemiaa tarkoituksella 🤔 mutta leirillä on jo kotoisa olo 😍 minulla on oma pieni 8m² koppi.. tai siis soppi 😍 en omista mitään 😍 olenpa onnellinen 😍 hallitus päästi minut tänään ulos 🤗 ilman maskia 😍 parvekkeelleni 🤗 ihana vapaus 😍 kiitos hallitus 😍 suuret johtajamme 😍 jotka ajattelevat kansan terveyttä ja parasta 😍 viime kuussa otin 35. buusterin 🤗 mutta nyt hallitus ilmoitti että rokotteen voi jo lisätä päivittäin aamukahvin sekaan 😍 miten kätevää 😍
Huumorisi yritelmä jää ala-asteen ainekirjoituksen asteelle, sorry.
Etkö ymmärrä satiiria?
Tuo nyt ei ole muuta kuin omaa hölmöyttään.
Lataamattomuus ei muuta yhtään mitään, eikä se ette liiku missään julkisessa paikassa missä passia tarvitaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mihin ap sitä tarvitsee? Yöllä baarissa hillumiseen?
Täällä ei pääse oikeastaan mihinkään ilman passia. No, ruokakauppaan ehkä vielä toistaiseksi.
Täälläkin tarvitaan passi melkein joka paikkaan. Ruokakauppa ja apteekki ei vaadi. Ottamatta mitenkään erikoisesti kantaa passin puolesta/vastaan, niin toki sitä käytän, kun se vaaditaan. En mä jaksais vaan kotona kykkiä. Yökerhoissa en hillu, mutta harrastukseni vaativat passia.
En käytä, enkä mene, paitsi, paitsi ja paitsi. Oisko helpompaa, kun ei ois niin tiukat periaatteet? Ihmisethän on valinneet itse, että eivät halua passia. Miksi heitä pitäisi jotenkin tukea?
Mä kyllä menisin mieluummin paikkoihin mitkä ei passia kysy koska sinne ihmiset menevät terveenä todennäköisimmin.
Passipaikkoihin mennään pienessä nuhassakin, vaikka koronassa, koska sinne voi menää passia vilauttamalla. Nythän jo tiedetään, että korona voi olla ihan oireettomastikin rokotetulla. Joten siinä mielessä rokotetut ON vaarallisia.
Etkö ole vieläkään ymmärtänyt, että rokote ei estä tautia leviämästä? Ne rokotetut siellä ravintolassa voivat tartuttaa viruksen sinuun aivan kuten rokottamattomat voisivat tartuttaa jossain muualla.
Passilla ei ole mitään virkaa taudin leviämisen suhteen.