Tähdet tähdet kantrijakso 22.3.
Kommentit (271)
Arja myös kommentoi biisien tulemista. Eivät siis valitse.
Miten tuo Arja on niin nuorekas? Melkeen jo viiskymppinen ja niin hyvin säilynyt.
Arjalla pyörii sanat prompterissa!
Haha, taas viitattiin siihen ettei kappaleita voi valita :D ei se taidakaan olla salaisuus.
Mun mielestä tää vierailevatuomari on tähän mennessä mun mielestä ainoa joka on ottanu tosissaan tän tuomarin roolin!
Mä en osaa sanoa nyt mitään Arjasta! Ei huono mutta ei niin hyväkään. Väärä biisi Arjalle? Litistetyt tissit?
Tää vieraileva tuomari näyttää vähän siltä tämän vuoden Melodifestivalenissa esiintyneeltä/juontaneelta komediennelta. Tosin tällä suomalaisella on mahtavammat poskipäät ja muutenkin on nätimpi.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 20:25"]
Arja myös kommentoi biisien tulemista. Eivät siis valitse.
[/quote]
Anette Olzon
- Olen aika jääräpäinen ihminen. Sanoin ensimmäisellä viikolla "ei" moneen lauluun, jota tuotannosta ehdotettiin, hän virnistää.
- Toki osaan olla myös joustava, mutta on tärkeää tuntea seisovansa kappaleiden takana. Vastaavasti tuotannosta on sanottu minulle "ei" moneen lauluun. Ja kun he ovat selittäneet syyt, asia on ollut sillä selvä.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2015032119400070_vi.shtml
Ehkä kaikki laulajat eivät ole yhtä jääräpäisiä kuin Anette ja suostuvat ekaan biisiehdotukseen. Tai ehkä Anette ja muutama muu saavat enemmän oikeuksia biisiensä valintaan kuin toiset, esim. Markku Aro.
Missä tuo Salme-baari sijaitsee?
Arja taisi itsekin pitää omaa esitystään niin naurettavana, että repeili kesken laulamisen.
Tämä aika ajoin pysähtyvä, mustavalkoinen koreografia on kerrankin ihan tyylikäs.
Roope saa kummasti aina tosi hyviä biisejä, jotka sopivat hänelle hyvin, ja ovat yleisöön meneviä...
Miksi tätä ei voinut antaa Markku Arolle?
Roope sais laulaa kovempaa! :D Mutta hänellä ei taida lauluääni riittää. Oopperajaksoa odotellessa.
Salminen kuulostaa kantrilaulajalta ajoittain!
Oi oi, Roope veti tosi hienosti. Ja nyt oli tyylikäs koreografiakin!
Arja palas takasi näytelmäkerhotasolle. Aivan kauheeta ku ammattiesiintyjä ei ole koskaan opetellu liikkumaan lavalla, aina ne samat kornit tangoeleet.
Roope vetää hyvin. En ois uskonut alkuun että siitä on mihinkään, mutta hitto. Täähän on hyvä. Veitola vois vaan painua helvettiin.
Dixie Chicksin Not Ready To Make Nice olisi klassinen valinta.