Tähdet tähdet kantrijakso 22.3.
Kommentit (271)
Tää vieraileva tuomari jaarittelee kauheen pitkästi.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 19:58"]Voi plääh tuota Ninniä, puhe on kun humalaisen. Enkä kestä sen huulia.
[/quote]
Mitä huulia?
Olipas vieraileva tuomari tunteikkaalla päällä.
Sääli Markku Aroa, koska vaikka nyt onkin seniori tässä kisassa niin on omalla alallaan oikeasti hyvä. Ja hän nyt ei varmasti olisi valinnut mitään tuon tapaistakaan laulettavakseen itse!
Miksi ne on tehny hyvästä biisistä jotenkin tuommosen parodian, vetää ihan yli. (Torikan esitys)
Tykkäsin kun Krista lauloi hitaasti ja balladinomaisesti harjoitellessaan Country Roadsia hevosen selässä. Esitys ei ollut yhtä hieno ja tunteellinen kuin heppaosuuden perusteella odotin, mutta silti ihan jees.
Nolo koreografia. Ei kai johnny cash lahkeitaan läpsinyt? W ei yhtä hyvä kuin aiemmin ja taustakuoro liian kovalla.
Miksi näissä on näin karseet koreografiat?? Tää Ring of firekin ois sopinut ihan pelkistetyksi. Nyt meni pelleilyksi.
Waltteri on omaksunut hyvin Cash-meiningin, pystyy kätkemään kokonaan oopperasoundin. Hyvä biisi hänelle, tykkäsin kovasti.
Kylläpä Waltteri näyttää ja kuulostaa hyvältä! Nuo typerät koreografiat vaan pilaa tänkin esityksen.
Torikalle olisi pitänyt valita joku Scotty McCreeryn kappale!
Mikä tää Waltteri nyt sitten on? Jotenkin junnaa paikallaan koko esitys.. Kamalaa.
Aika kauhea tämä oopperalaulajan kauntri.
Krista on vaan hyvä! Jotenkin tosi aito. Laurankin esitys oli hyvä ja ja osaa mielestäni laulaa hyvin, mutta jokin Laurassa on mikä tökkii. Minusta sillä on jonkinlainen ennalta hyvinkin tarkkaan mietitty ja jopa harjoiteltu rooli aina noissa spiikeissä esim. Tuo äskeinen oon niin tööt yms.
Puvustaja on surkea. Country=ruutupaita. Kyllä on mielikuvitus laukannut.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 20:11"]
Waltteri on omaksunut hyvin Cash-meiningin, pystyy kätkemään kokonaan oopperasoundin. Hyvä biisi hänelle, tykkäsin kovasti.
[/quote]
Mikä tuossa esityksessä oli mielestäsi Cash-meininkiä?
Aivan ihana! Mä tykkäsin. Ihan kantrivibraakin oli. Yes!
Lässyn lässyn Ninni, tervemenoa Kristan fanikerhon vetäjäksi.