Tähdet tähdet kantrijakso 22.3.
Kommentit (271)
Ihana Roope tuossa esityksensä lopussa, oli niin soma ja söpö stetsonissaan kun katsoi kaunista naista silmiin!
Roope vetää hyvin. En ois uskonut alkuun että siitä on mihinkään, mutta hitto. Täähän on hyvä. Veitola vois vaan painua helvettiin.
Tykkäsin tykkäsin tykkäsin!!! ❤️ Roope
Muhun ei vaan tuo Salminen uppoo. Vai onko mulla sellainen "ei Se oo oikee laulaja" fiilis liikaa päällä?
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 20:30"]
Nyt on Roope hyvä!
[/quote]
Eihän tuosta muminasta saanut mitään selvää!
Veitola voisi painua helvettiin.
Ihana Roope tuossa esityksensä lopussa, oli niin soma ja söpö stetsonissaan kun katsoi kaunista naista silmiin!
Veitola voisi painua helvettiin.
Olisi hienoa, jos ohjelman tekijät kunnioittaisivat pitkän uran tehnyttä Markku Aroa (ensilevytys 1968), ja antaisivat hänelle kunnon biisejä eikä näitä naurettavia renkutuksia. Koko ohjelmasta meni maku tämän takia.
Veitola on kyllä nyt ollut inhimillisempi. Ihan meinasin hermostua Eka jaksoissa. On varmasti saanut itsekin palautetta esiintymisestään.
Minusta Roope kuulosti teinipojalta laulukokeessa, laulu oli muminaa ja sanojen loput nielaistiin.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 20:07"]Olipas vieraileva tuomari tunteikkaalla päällä.
[/quote] Mi[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 19:58"]Voi plääh tuota Ninniä, puhe on kun humalaisen. Enkä kestä sen huulia.
[/quote]
Mitä huulia?
[/quote] Mä en oikeesti ymmärrä miksi ihmiset on näin ilkeitä :(Jos ovat netissäkin, niin millaisia ovat tosielämässä? Arvosteletteko te lähipiirinnekin ulkonäköä yhtä ilkeästi? Ja joo tuosta puhejutusta olen samaa mieltä mutta toisten ulkoisten ominaisuuksien arvostelu ja haukkuminen on alhaista. Todella alhaista. Eikä saa teitä näyttämään hyvältä, vaikka niin luulette.
Leppistä ei kiinnostanut Roopen palaute yhtään, muidem kohdalla selvästi keskittynyt kuuntelemaan intensiivisesti tuomareita, nyt leikki rahoilla ja stetsonilla ja joi "viskiä". Ei kiinnostanut kunnioittaa toisen esitystä eikä edes tuomareiden mielipiteitä siitä?
Leppistä ei kiinnostanut Roopen palaute yhtään, muidem kohdalla selvästi keskittynyt kuuntelemaan intensiivisesti tuomareita, nyt leikki rahoilla ja stetsonilla ja joi "viskiä". Ei vissiin kiinnostanut kunnioittaa toisen esitystä eikä edes tuomareiden mielipiteitä siitä?
Ehkä Markku ei ota kisaa niin kauheen tosissaan, ja siksi suostuu laulamaan Puuma-tyylisiä kappaleita. Tykkäsin kyllä sen Prince-coverista.
Jokin tossa Anetessa tökkii mua.
Mun mies kommentoi, että Veitola inhoaa Anettea. Mielenkiinnolla odotan
nythän nää sivut on ihan sikinsokin!
Roope vetää hyvin. En ois uskonut alkuun että siitä on mihinkään, mutta hitto. Täähän on hyvä. Veitola vois vaan painua helvettiin.