Ei koiraa karvoihin katsominen, mutta treffikumppanin vaatteet
olivat ihan kamalat, housut ja kengät suoraan jostain 90 -luvulta.. Muuten ihan potentiaalisen oloinen kaveri.. Mutta mitä kertoo ihmisestä jos ei yhtään katso mitä päälleen laittaa? Vai olenko vaan kamala ihminen kun ajattelen näin?
Kommentit (31)
Mäki tykkään miehestä, joka tosin pukeutuu kuin 13-vuotias. Housujen pitää lököttää ja lippiksen olla vinossa. Harvoin käyttää puhtaita vaatteita, usein samat vaatteet on kuukauden päällä yötäpäivää.
Onko tämäkin sitten pinnallisuutta, että olisi kiva, jos mies kerran jurrissa kusee alleen, niin että vaihtaisi uudet housut tilalle? Ihan palstan miehiltä kysyn.
Ei ole pinnallista. On normaalia pukeutua siististi ja suht tyylikkäästi, se ei tarkoita että on "pintaliitäjä". Enkä itse ainakaan huoli miestä, joka MINUN pitäisi pukea. Mulla on tarpeeksi muutakin tekemistä, haluan itsenäisen miehen, joka kunnioittaa itseään ja muita myös pukeutumisellaan.
Munkin miehellä oli aivan kammottavat vaatteet, kun alettiin seurustella. Siis oikeesti ihan järkyttävät pappavaatteet ja 90-luvun tuulipuvut ulkoiluvaatteina jne. Mutta ihana mies ja aika pian otin hänen vaatetuksensa vastuulleni. Nyt ollaan oltu 9v. jo naimisissa. Edelleen laittaa kaapista töihin mennessään päälleen ihan mitä sattuu ellen ole laittanut vaatteita kaappiin "oikeassa järjestyksessä".
Voi, ei mun ollut tarkoitus loukata ketään! Enkä todellakaan ole itse mikään pintaliitäjä enkä semmoista edes etsi! Mutta oli jotenkin niin hurja kontrasti normi kolmikymppisen vaatteisiin, siksi ihmetytti.. ap
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:31"]
Parempihan se on valita mies vaatteiden perusteella, kuin tutustua luonteeseen.
Onhan se hienompaa ottaa turpaansa hyvinpukeutuvalta mieheltä, kuin tyytyä ehkä huonosti pukeutuvaan hyvään mieheen ;)
[/quote]
Joo, ja kaikkein parasta on ottaa turpaansa huonosti pukeutuvalta mieheltä...
Voi helvetti oikeesti, mistä nousee tämä peräkammarin perttien syvä usko siihen, että he ovat kyllä ihan todella hyviä miehiä, koska pukeutuvat kuin idiootit. Ei kai itsestään huolehtiminen (kyllä, pukeutuminen on osa sitä!) tee miehestä automaattisesti huonoa?
Kanojen kotkotuksia.
Typerimpiä keskusteluja tällä palstalla, joka on jo aika vakavaa.
Vaatteet on lämmön ylläpitämisen ja kehon suojaamisen takia päällä. Muu on markkinamiesten paskanjauhantaa. Ehkä joku muodoton kasa pyrkii peittämään itteänsä ns hienoilla asuilla.
Onhan se kiva jos toinen pukeutuu hyvin :)
Mitä kertoo ihmisestä... ainakin sen, ettei ulkonäkö ole hänestä kiinnostava asia. Mun mies on just semmoinen, mutta mä huolehdin nykyään hänen vaatevarastostaan, joten näyttää vähän paremmalta :D
Kuvailes nyt vähän tarkemmin hänen asukokonaisuuttaan niin voidaan ruotia asiaa porukalla ja antaa tuomio.
En haluaisi kumppaniksi miestä, jolla ei olisi mitään tyylitajua. En haluaisi hävetä joka tilanteessa. Onneksi mieheni osaa pukeutua hyvin ja tilanteen mukaan.
Sen tyyli on vain sellainen. Mitä sitten? Ei varmaan kannata jatkaa treffailua jos noin ahdistaa. Mä en tiedä mikä on muotia milläkin hetkellä. Pukeudun oman tyylini mukaisesti ja niin on hyvä olla.
Tottakai se vaikuttaa miten treffikumppani on pukeutunut. Joskus voi kuitenkin olla niin, että rääsyjen alta kuoriutuu komistus. Jos jotain kipinää löytyy, kannattaisi vielä tavata. Eihän sitä tiedä, mitä voi tapahtua...
Niin en siis itsekään viimeisen muodin mukaan pukeudu. Mutta oli jotenkin vähän vanhanaikaiset ne vaatteet. Tulee kamalan pinnallinen olo kun ajattelen noin.. ap
Oliko pappakengät ja perseestä löysät, kivipestyt farkut?
Pinnaliset lutkat. Ei mulla muuta.
Pinnallista touhua. Onneks löyty vierelle todella ihana nainen kenelle merkkaa ihan muut asiat ku onko 90 luvun kengät...
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 19:46"]Pinnallista touhua. Onneks löyty vierelle todella ihana nainen kenelle merkkaa ihan muut asiat ku onko 90 luvun kengät...
[/quote]
90-luvun kengät on 20 vuotta vanhat, mahtaa olla aika kuluneet, haisevat ja saastaiset jo, mutta myös helvetin lujaa laatua, jos edelleen käytössä.
Oliko pukeutumistyylissä otettu mallia tästä?
http://www.magnumlive.fi/esiintyjat-ja-ohjelmat/pop-ja-rock/matti-nykanen/
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 19:48"]
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 19:46"]Pinnallista touhua. Onneks löyty vierelle todella ihana nainen kenelle merkkaa ihan muut asiat ku onko 90 luvun kengät... [/quote] 90-luvun kengät on 20 vuotta vanhat, mahtaa olla aika kuluneet, haisevat ja saastaiset jo, mutta myös helvetin lujaa laatua, jos edelleen käytössä.
[/quote]
Siinähän nirsoilet, taidat olla vielä aika pitkään sinkkuna? ; )
Up