Minä luovutan
Olen yrittänyt tehdä itsestäni parempaa ihmistä niin ulkoisesti kuin sisäisestikin, mutta ei siitä mitään tule. Miksi olen yrittänyt tehdä itsestäni parempaa? Koska haluaisin tyttöystävän. En kuitenkaan sellaista tule saamaan naamani ja olemattomien sosiaalisten taitojeni vuoksi. Vikojani voisin luetella tähän vaikka kuinka paljon, mutta se on ihan turhaa tällä hetkellä ja tästä tekstistä tulisi sitten liian pitkä.
Olen siis nuori mies, tai oikeastaan poika, poikamies. Olen yrittänyt hankkia parempaa kroppaa, mutta ilman mitään näkyviä tuloksia. Painoa on lähtenyt, mutta mistään en ole pienentynyt tai suurentunut. Tuntuu turhalta, koska mitään tuloksia ei tule ja samaan aikaan tytöt kuolaavat lihaksikkaiden jätkien perään. En enää jaksa yrittää parantaa kroppaani, koska ei siitä mitään tule ja hommassa tulee kuitenkin menemään monta vuotta ennen kuin kelpaan naisille, silloin on kuitenkin jo liian myöhäistä.
Sosiaalisia taitojakin olen yrittänyt kehittää, mutta ei siitäkään mitään tule, koska mokailen aina sosiaalisissa tilanteissa. Olen kai vain niin tyhmä. Tyhmältä minusta ainakin tuntuu kun ahdistun ihmisten seurassa ja alan mokailla. Vähemmän yllättäen minulla ei ole kavereitakaan joiden avulla voisi päästä tyttöjen lähelle tai saada muuta apua.
Jotenkin tuntuu, että minut on tarkoitettu epäonnistumaan lähes kaikessa mitä teen, niin vähän on sellaisia asioita joita osaan.
Ajattelin luovuttaa, jumittautua tietokoneelle ja lihottaa itseni jonnekin 150kg tietämille.
Kommentit (71)
Uuden ammatin hankkii kahdessa vuodessa kun on jo se toisen asteen tutkinto. Eikö mikään työllistävämpi ala kiinnosta? Oletko ehkä masentunut, kun ei vaikuta oikein olevan sitä draivia päästä elämässä eteenpäin, hankkia oma kämppä ja työllistyä? Oletko käynyt lääkärissä noiden sosiaalisten pelkojen takia?
PS. En tarkoita mitään Stubb-draivia ja että pitäisi hankkia joku super-uraputki, vaan ihan sellaista halua aloittaa oma itsenäinen elämä ja tulla toimeen omillaan ja sen sellaista. Minusta vain kuulostaa huolestuttavalta, että jos olet huomannut ettei alasi työllistäkään, niin silti vaan alistut tilanteeseen sen sijaan että miettisit mitä muuta voisit tehdä. Toki työllisyystilanne on nyt huono, mutta ei toivoton kuitenkaan. 38
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 13:27"] En myöskään halua naista, joka haluaa minut sen takia, koska olen hyväpalkkaisessa työssä, halveksin sellaisia naisia joille toisessa eniten merkkaa ammatti ja palkka. Ap
[/quote]En ole koskaan tuntenut ketään naista, joka olisi tuolla tavalla rahan perään, eli esim. olisi valmis ottamaan muuten vastenmielisen miehen, jos tämä vain on rikas. Kumppanikandidaatin koulutus ja työssäkäynti ovat molemmille sukupuolille tärkeitä siksi, että nämä asiat ovat yhteydessä siihen millä lailla henkilö muutenkin on elämässä kiinni. Onko elämässä pärjäävä ihminen, vai painiskeleeko erilaisten ongelmien kanssa.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 16:22"]
PS. En tarkoita mitään Stubb-draivia ja että pitäisi hankkia joku super-uraputki, vaan ihan sellaista halua aloittaa oma itsenäinen elämä ja tulla toimeen omillaan ja sen sellaista. Minusta vain kuulostaa huolestuttavalta, että jos olet huomannut ettei alasi työllistäkään, niin silti vaan alistut tilanteeseen sen sijaan että miettisit mitä muuta voisit tehdä. Toki työllisyystilanne on nyt huono, mutta ei toivoton kuitenkaan. 38
[/quote]
Ymmärsitköhän sen kohdan jossa kerroin etten pärjää opiskelussa? En ole ikinä pärjännyt. Ap
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 16:36"]
[/quote]
Ymmärsitköhän sen kohdan jossa kerroin etten pärjää opiskelussa? En ole ikinä pärjännyt. Ap
[/quote]
Oppisopimus? Työkkäristä ammatinvalinta-apua? No, ihan sama, jos ei niin ei sitten. Minusta vaan kuulostat masentuneelta. 38
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 16:45"]
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 16:36"]
[/quote]
[/quote]
Oppisopimus? Työkkäristä ammatinvalinta-apua? No, ihan sama, jos ei niin ei sitten. Minusta vaan kuulostat masentuneelta. 38
[/quote]
No on tullut käytyä vaikka millä työkkärin kursseilla ja muilla. Haen töitä joihin ei tarvitse koulutusta tai työkokemusta. Totta helvetissä minua masentaa kun ei pääse töihin, eikä varmaan ikinä pääse perustamaan perhettäkään. Ap
AHAHAHAHAHA! Kattokaa nyt mikä fägäri.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 17:40"]
[/quote]
AHAHAHAHAHA! Vaikka tyhmä olenkin niin en onneksi yhtä tyhmä kuin sinä :) Ap
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 17:49"]
[/quote]
[/quote]
Minä en sentään ulise täällä netissä keskinkertaisista ongelmista, joten aika hinaaja tunnut olevan.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 17:51"]
[/quote]
[/quote]
Minä en sentään ulise täällä netissä keskinkertaisista ongelmista, joten aika hinaaja tunnut olevan.
[/quote]
Hinaaja, joka haluaa naisen? En ole ennen kuullutkaan sellaisista. Ap
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 17:52"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Nyt kuulit. Tee asialle jotain, äläkä kitise täällä. Jos naistensaanti on elämäsi korkeimpia tavotteita, aika perseelleen on elämäsi mennyt.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 17:58"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Nyt kuulit. Tee asialle jotain, äläkä kitise täällä. Jos naistensaanti on elämäsi korkeimpia tavotteita, aika perseelleen on elämäsi mennyt.
[/quote]
Yritin tehdä jotain asialle, mutta se ei toimi. Kyllä minä saan täällä kitistä jos haluan. Naisen saaminen oli yksi elämäni korkeimpia tavoitteita, koska haluaisin perheen. Ei korkein tavoite, mutta yksi niistä. Ap
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 18:15"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Yritin tehdä jotain asialle, mutta se ei toimi. Kyllä minä saan täällä kitistä jos haluan. Naisen saaminen oli yksi elämäni korkeimpia tavoitteita, koska haluaisin perheen. Ei korkein tavoite, mutta yksi niistä. Ap
[/quote]
Harvinaisen paska tavoite. Tapa itsesi, jos noin paljon ahdistaa.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 13:41"]
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 13:38"]
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 13:29"]
Minkä ikäne oot?
[/quote]
Täytän pian 22. Ap
[/quote]
Elämäsi on siis jo ehtoopuolella. Kannattaakin luovuttaa.
[/quote]
No vähän se naisen löytämisen kannalta onkin. Minulla ei ole mitään kokemusta naisista jos yhtä halausta ei lasketa. Kuvitellaan, että jatkaisin töitä kroppani ja sosiaalisten taitojeni kanssa niin siinä menee useampi vuosi ja työ menee hukkaan, koska olenkin sitten jo jotain 25v ja yhä kokematon. Moniko nainen kovin mielellään alkaa opettamaan 25v miestä parisuhteen saloihin? Nyt jos luovuttaa niin ei tule tehtyä turhaa työtä kropan ja niiden sosiaalisten taitojen suhteen. Ap
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 18:20"]
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 18:15"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Harvinaisen paska tavoite. Tapa itsesi, jos noin paljon ahdistaa.
[/quote]
Vittu sä oot kyllä hieno ihminen. Olen kyllä itsariakin joskus miettinyt, mutta ei minussa ole miestä siihenkään. Ap
Mun elämä on tylsää ja yksinäistä. Missäpäin asut? Voidaan mennä yhdessä kuntosalille kattomaan naisia ja treenaamaan, sieltä se mun itsetunto on lähtenyt ainakin kohoamaan. :) voin myös auttaa sua hakemaan töitä! T. N23
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 18:35"]
Mun elämä on tylsää ja yksinäistä. Missäpäin asut? Voidaan mennä yhdessä kuntosalille kattomaan naisia ja treenaamaan, sieltä se mun itsetunto on lähtenyt ainakin kohoamaan. :) voin myös auttaa sua hakemaan töitä! T. N23
[/quote]
Kysytään mieluummin niin, että missä sinä asut? Pidän tooodella epätodennäköisenä, että asuttaisiin lähekkäin. En oikein pidä kuntosaleista, mutta ehkä siellä olisi mukavampi käydä jonkun kanssa. Töitä osaan kyllä hakea ja varmaan kaiken mahdollisen avun olen siihen jo saanut. AP
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 18:42"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 18:35"]
[/quote]
Kysytään mieluummin niin, että missä sinä asut? Pidän tooodella epätodennäköisenä, että asuttaisiin lähekkäin. En oikein pidä kuntosaleista, mutta ehkä siellä olisi mukavampi käydä jonkun kanssa. Töitä osaan kyllä hakea ja varmaan kaiken mahdollisen avun olen siihen jo saanut. AP
[/quote]
Asun Vaasassa. :)
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 18:47"]
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 18:42"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 18:35"] Mun elämä on tylsää ja yksinäistä. Missäpäin asut? Voidaan mennä yhdessä kuntosalille kattomaan naisia ja treenaamaan, sieltä se mun itsetunto on lähtenyt ainakin kohoamaan. :) voin myös auttaa sua hakemaan töitä! T. N23 [/quote] Kysytään mieluummin niin, että missä sinä asut? Pidän tooodella epätodennäköisenä, että asuttaisiin lähekkäin. En oikein pidä kuntosaleista, mutta ehkä siellä olisi mukavampi käydä jonkun kanssa. Töitä osaan kyllä hakea ja varmaan kaiken mahdollisen avun olen siihen jo saanut. AP [/quote] Asun Vaasassa. :)
[/quote]
Eli ei lähelläkään. Harmi :( Ap
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 15:00"]
Etsi muuta sisältöä elämään. Seksuaalisuus on loppujen lopuksi vain vietti joka meillä on jotta lajimme ei kuolisi sukupuuttoon, ei mitään mitä ilman ei pärjäisi. Seksissä on usein, miehellekin tautiriski, ja mitä siitä loppujen lopuksi saa? Ei mitään.
T. Nainen 22, 4 vuotta vapaaehtoista selibaattia takana.
[/quote]
Näinhän se toki on, mutta ei se ole niin helppoa tuosta vain päättää, että ei haluakaan seksiä. Ei ainakaan onnistu minulta. Ap