Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä luovutan

Vierailija
21.03.2015 |

Olen yrittänyt tehdä itsestäni parempaa ihmistä niin ulkoisesti kuin sisäisestikin, mutta ei siitä mitään tule. Miksi olen yrittänyt tehdä itsestäni parempaa? Koska haluaisin tyttöystävän. En kuitenkaan sellaista tule saamaan naamani ja olemattomien sosiaalisten taitojeni vuoksi. Vikojani voisin luetella tähän vaikka kuinka paljon, mutta se on ihan turhaa tällä hetkellä ja tästä tekstistä tulisi sitten liian pitkä.

Olen siis nuori mies, tai oikeastaan poika, poikamies. Olen yrittänyt hankkia parempaa kroppaa, mutta ilman mitään näkyviä tuloksia. Painoa on lähtenyt, mutta mistään en ole pienentynyt tai suurentunut. Tuntuu turhalta, koska mitään tuloksia ei tule ja samaan aikaan tytöt kuolaavat lihaksikkaiden jätkien perään. En enää jaksa yrittää parantaa kroppaani, koska ei siitä mitään tule ja hommassa tulee kuitenkin menemään monta vuotta ennen kuin kelpaan naisille, silloin on kuitenkin jo liian myöhäistä. 

Sosiaalisia taitojakin olen yrittänyt kehittää, mutta ei siitäkään mitään tule, koska mokailen aina sosiaalisissa tilanteissa. Olen kai vain niin tyhmä. Tyhmältä minusta ainakin tuntuu kun ahdistun ihmisten seurassa ja alan mokailla. Vähemmän yllättäen minulla ei ole kavereitakaan joiden avulla voisi päästä tyttöjen lähelle tai saada muuta apua.

Jotenkin tuntuu, että minut on tarkoitettu epäonnistumaan lähes kaikessa mitä teen, niin vähän on sellaisia asioita joita osaan.

Ajattelin luovuttaa, jumittautua tietokoneelle ja lihottaa itseni jonnekin 150kg tietämille.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sun pitää saada jostain sitä itsetuntoa ja itseluottamusta. Yritä etsiä joku itseä miellyttävä harrastus tai muita väyliä saada onnistumisentunteita. Ei auta yhtään puida vaan asioita ja tuijottaa itseään peilistä päivät pitkät. Naiset harvoin kiinnostuu miehistä jotka tietää jo kättelyssä olevansa huonoja ja epämiellyttäviä. Keskity johonkin muuhun kuin itsesi muuttamiseen naisen saamiseksi. Plus että harrastustoiminnassa tutustuu helposti ihmisiin ja kehittää niitä sosiaalisia taitoja.
N21

Vierailija
22/71 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 13:27"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 13:24"]

Mies saa kyllä pillua ulkonäöstään riippumatta jos on saadakseen. 

Miehen on käytännössä mahdotonta lisätä pillunsaantimahdollisuuksiaan ulkonäköään kohentamalla, koska ei sinusta Beckhamia tule vaikka mitä tekisit jos et ole sellaiseksi syntynyt. Siis sen jälkeen kun nk. perusasiat on kunnnossa.

Tässä on keskeinen ero naisen ja miehen välillä, joten sinun ei kannata etsiä apua ongelmaasi "naisellisista keinoista". Et ole nainen, etkä voi tehdä paljoa ulkonäöllesi. Helpompaa ja tehokkaampaa kun keskityt kouluttautumaan ja tekemään töitä (josta saat rahaa). Kun kerran olet vielä nuorikin niin sinulla on tähän täydet mahdollisuudet. Ja ennenkaikkea koitat kohentaa sosiaalisia taitojasi.

[/quote]

Tämä unohtuikin aloituksesta. En ole kiinnostunut opiskelusta. Miksikö? Koska en ole hyvä siinä ja kohdallani se olisi pahempaa ajan hukkaa kuin työttömänä oleminen. En opi opiskelemalla vaan tekemällä. En myöskään halua naista, joka haluaa minut sen takia, koska olen hyväpalkkaisessa työssä, halveksin sellaisia naisia joille toisessa eniten merkkaa ammatti ja palkka. Ap
[/quote]

Sulla on sama ajatusmalli ku mull ja opiskelun kanssa sama ongelma. Pyytäisin treffeille, jos olisin sinkku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 14:14"]

No en.minä naisena ainakaan edes tykkää mistään lihaskimpuista. Ootko kokeillut deittisivustoja? Mulle kävi niin onnekkaasti, että nykyinen avomieheni pyysi minut fb kaveriksi (ei siis tunnettu vielä) ja kirjoitti mun seinälle pitkän kiitosviestin, kun olin hyväksynyt hänet. Sitten alkoi juttelemaan chatissa, juteltiin ehkä kuukausi ja hän pyysi minut käymään ja sille tielle jäin. :) Eli voi netinkauttakin saada kumppanin, kannattaa kokeilla. Onnea, kyllä se sieltä vielä tulee:)

[/quote]

Olen kokeillut nettiä, mutta netissä se kilpailu on vieläkin kovempaa kuin oikeassa elämässä. En todellakaan ole näin työttömänä ja kotona asuvana siellä naisten toivelistan kärkipäässä :D Ap

Vierailija
24/71 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 14:17"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 13:27"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 13:24"] Mies saa kyllä pillua ulkonäöstään riippumatta jos on saadakseen.  Miehen on käytännössä mahdotonta lisätä pillunsaantimahdollisuuksiaan ulkonäköään kohentamalla, koska ei sinusta Beckhamia tule vaikka mitä tekisit jos et ole sellaiseksi syntynyt. Siis sen jälkeen kun nk. perusasiat on kunnnossa. Tässä on keskeinen ero naisen ja miehen välillä, joten sinun ei kannata etsiä apua ongelmaasi "naisellisista keinoista". Et ole nainen, etkä voi tehdä paljoa ulkonäöllesi. Helpompaa ja tehokkaampaa kun keskityt kouluttautumaan ja tekemään töitä (josta saat rahaa). Kun kerran olet vielä nuorikin niin sinulla on tähän täydet mahdollisuudet. Ja ennenkaikkea koitat kohentaa sosiaalisia taitojasi.   [/quote] Tämä unohtuikin aloituksesta. En ole kiinnostunut opiskelusta. Miksikö? Koska en ole hyvä siinä ja kohdallani se olisi pahempaa ajan hukkaa kuin työttömänä oleminen. En opi opiskelemalla vaan tekemällä. En myöskään halua naista, joka haluaa minut sen takia, koska olen hyväpalkkaisessa työssä, halveksin sellaisia naisia joille toisessa eniten merkkaa ammatti ja palkka. Ap [/quote] Sulla on sama ajatusmalli ku mull ja opiskelun kanssa sama ongelma. Pyytäisin treffeille, jos olisin sinkku.

[/quote]

Olisit varmaan ollut se minun "yksi ja oikea" Ap

Vierailija
25/71 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 14:17"]

Nyt sun pitää saada jostain sitä itsetuntoa ja itseluottamusta. Yritä etsiä joku itseä miellyttävä harrastus tai muita väyliä saada onnistumisentunteita. Ei auta yhtään puida vaan asioita ja tuijottaa itseään peilistä päivät pitkät. Naiset harvoin kiinnostuu miehistä jotka tietää jo kättelyssä olevansa huonoja ja epämiellyttäviä. Keskity johonkin muuhun kuin itsesi muuttamiseen naisen saamiseksi. Plus että harrastustoiminnassa tutustuu helposti ihmisiin ja kehittää niitä sosiaalisia taitoja. N21

[/quote]

On minulla harrastuksia, mutta ne ovat lähinnä sellaisia joita harrastan yksin. Yhdessä harrastuksessani kyllä joutuu vähän keskustelemaan välillä, mutta ei se ole tehnyt minusta yhtään sosiaalisempaa. Ap

Vierailija
26/71 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 13:41"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 13:36"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 13:27"]

Tämä unohtuikin aloituksesta. En ole kiinnostunut opiskelusta. Miksikö? Koska en ole hyvä siinä ja kohdallani se olisi pahempaa ajan hukkaa kuin työttömänä oleminen. En opi opiskelemalla vaan tekemällä. En myöskään halua naista, joka haluaa minut sen takia, koska olen hyväpalkkaisessa työssä, halveksin sellaisia naisia joille toisessa eniten merkkaa ammatti ja palkka. Ap

[/quote]

Noo, tuskin sinusta ihan helpolla tulee niin rikasta, että naiset tahtoisivat sinut nimenomaan rahojesi takia. 

Ajattele miten tärkeää historiassa on ollut, että mies on pystynyt hankkimaan elannon, niin ymmärrät miksi tätä piirrettä arvostetaan. Eikä tähän toki opiskelua välttämättä tarvita jos olet muutoin ahkera ja kehittymiskykyinen. 

[/quote]

No kyllä nykyään aika monen naisen unelmana on se korkeasti koulutettu mies jolla on hyvä työpaikka ja palkka. Kunnianhimoinen mies on se mikä tuntuu sytyttävän. Minua ei kiinnosta lainkaan sellainen, tahtoisin vain jotain töitä oli se työ sitten naisten mieleen tai ei.

Olen ahkera, mutta en kehittymiskykyinen. Ap
[/quote]

Niin minäkin, siis ahkera mutta en kehity. Ei mua ainakaan.kiinnosta miehen tulotaso, ammatti tai lihaksikkuus. Luonne on tärkein ja se että mies rakastaa. Jos en olisi kihloissa olisin varmasti kiinnostunut susta. T n21

Vierailija
27/71 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei mäkin olin aika yksin kun kouluun menin, toimeen tulin kaikkien kanssa mutta pari hyvää kaveria sain. meidän luokalla oli hyvä yhteishenki ja kaikki otettiin porukkaan ja niille yksinäisille juteltiin vaikka väkisin. En mäkään tykännyt koulusta ja en halunnut opiskella lukion jälkeen, mutta pakko se ammatti on saada jos meinaa pärjätä elämässä. Valmistuin ite taloushallinnon merkonomiks tammikuussa. Koulua oli vaan 2vuotta ja se meni oikeesti todella nopeesti. Uskon että et halua mennä kouluun, mutta mitä jos kokeilisit ainakin? Ei siinä mitään menetä. :) vaasalainen.

Vierailija
28/71 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ap ole siis mitään koulutusta peruskoulun jälkeen? Miten ajattelit työllistyä tulevaisuudessa? Eikö ole yhden yhtä ammattia, joka kiinnostaisi sen verran, että voisit opiskella sitä vaikka ammattikoulussa tai oppisopimuksella? Silloin voikin olla vaikea löytää parisuhde, jos ei ole minkäänlaista koulutusta tai ammattia. 

Vierailija
29/71 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 14:19"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 14:14"]

No en.minä naisena ainakaan edes tykkää mistään lihaskimpuista. Ootko kokeillut deittisivustoja? Mulle kävi niin onnekkaasti, että nykyinen avomieheni pyysi minut fb kaveriksi (ei siis tunnettu vielä) ja kirjoitti mun seinälle pitkän kiitosviestin, kun olin hyväksynyt hänet. Sitten alkoi juttelemaan chatissa, juteltiin ehkä kuukausi ja hän pyysi minut käymään ja sille tielle jäin. :) Eli voi netinkauttakin saada kumppanin, kannattaa kokeilla. Onnea, kyllä se sieltä vielä tulee:)

[/quote]

Olen kokeillut nettiä, mutta netissä se kilpailu on vieläkin kovempaa kuin oikeassa elämässä. En todellakaan ole näin työttömänä ja kotona asuvana siellä naisten toivelistan kärkipäässä :D Ap
[/quote]

Varmasti on jossain yksinäinen nainen joka sinut haluaa. Sähän voit hommata oman kämpän, niin mäkin tein tukien avulla kun täytin18. Ei moniakaan haittaa, että oot työtön, ei suomessa vielä onneksi kaikki ajattele pelkkää rahaa.

Vierailija
30/71 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on Säälistäjiä! DDDD

Vierailija
31/71 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on niitä naisiakin ketkä asuu vielä parikymppisenä kotona, turha niiden kitinöistä on välittää. Se oikea nainen sulle löytyy ku vähiten sitä odotat.. :) väkisin ettimällä se ei löydy. Vaasalainen:)

Vierailija
32/71 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 14:34"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 14:19"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 14:14"] No en.minä naisena ainakaan edes tykkää mistään lihaskimpuista. Ootko kokeillut deittisivustoja? Mulle kävi niin onnekkaasti, että nykyinen avomieheni pyysi minut fb kaveriksi (ei siis tunnettu vielä) ja kirjoitti mun seinälle pitkän kiitosviestin, kun olin hyväksynyt hänet. Sitten alkoi juttelemaan chatissa, juteltiin ehkä kuukausi ja hän pyysi minut käymään ja sille tielle jäin. :) Eli voi netinkauttakin saada kumppanin, kannattaa kokeilla. Onnea, kyllä se sieltä vielä tulee:) [/quote] Olen kokeillut nettiä, mutta netissä se kilpailu on vieläkin kovempaa kuin oikeassa elämässä. En todellakaan ole näin työttömänä ja kotona asuvana siellä naisten toivelistan kärkipäässä :D Ap [/quote] Varmasti on jossain yksinäinen nainen joka sinut haluaa. Sähän voit hommata oman kämpän, niin mäkin tein tukien avulla kun täytin18. Ei moniakaan haittaa, että oot työtön, ei suomessa vielä onneksi kaikki ajattele pelkkää rahaa.

[/quote]

Totta, ettei työttömyys välttämättä ole mikään parisuhteen este, mutta jos ei ole mitään ammattia tai toivoa työllistymisestä tulevaisuudessakaan, niin voi olla vähän vaikea löytää kumppani. Olisi kuitenkin hyvä olla edes jokin suunta ja tavoitteita elämälle.

Vierailija
33/71 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 14:21"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 14:17"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 13:27"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 13:24"] Mies saa kyllä pillua ulkonäöstään riippumatta jos on saadakseen.  Miehen on käytännössä mahdotonta lisätä pillunsaantimahdollisuuksiaan ulkonäköään kohentamalla, koska ei sinusta Beckhamia tule vaikka mitä tekisit jos et ole sellaiseksi syntynyt. Siis sen jälkeen kun nk. perusasiat on kunnnossa. Tässä on keskeinen ero naisen ja miehen välillä, joten sinun ei kannata etsiä apua ongelmaasi "naisellisista keinoista". Et ole nainen, etkä voi tehdä paljoa ulkonäöllesi. Helpompaa ja tehokkaampaa kun keskityt kouluttautumaan ja tekemään töitä (josta saat rahaa). Kun kerran olet vielä nuorikin niin sinulla on tähän täydet mahdollisuudet. Ja ennenkaikkea koitat kohentaa sosiaalisia taitojasi.   [/quote] Tämä unohtuikin aloituksesta. En ole kiinnostunut opiskelusta. Miksikö? Koska en ole hyvä siinä ja kohdallani se olisi pahempaa ajan hukkaa kuin työttömänä oleminen. En opi opiskelemalla vaan tekemällä. En myöskään halua naista, joka haluaa minut sen takia, koska olen hyväpalkkaisessa työssä, halveksin sellaisia naisia joille toisessa eniten merkkaa ammatti ja palkka. Ap [/quote] Sulla on sama ajatusmalli ku mull ja opiskelun kanssa sama ongelma. Pyytäisin treffeille, jos olisin sinkku.

[/quote]

Olisit varmaan ollut se minun "yksi ja oikea" Ap
[/quote]

Höpö höpö, kyllä se joku kolmaskin samallatavalla ajatteleva vielä löytyy. Älä luovut, kyllä sä naisen saat. Minun miehen onnellisuun riippuu siitä onko meillä rahaa, pitäisikö vaihtaa ;)

Vierailija
34/71 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 13:24"]

Mies saa kyllä pillua ulkonäöstään riippumatta jos on saadakseen. 

Miehen on käytännössä mahdotonta lisätä pillunsaantimahdollisuuksiaan ulkonäköään kohentamalla, koska ei sinusta Beckhamia tule vaikka mitä tekisit jos et ole sellaiseksi syntynyt. Siis sen jälkeen kun nk. perusasiat on kunnnossa.

Tässä on keskeinen ero naisen ja miehen välillä, joten sinun ei kannata etsiä apua ongelmaasi "naisellisista keinoista". Et ole nainen, etkä voi tehdä paljoa ulkonäöllesi. Helpompaa ja tehokkaampaa kun keskityt kouluttautumaan ja tekemään töitä (josta saat rahaa). Kun kerran olet vielä nuorikin niin sinulla on tähän täydet mahdollisuudet. Ja ennenkaikkea koitat kohentaa sosiaalisia taitojasi.

[/quote]Voi tulla sinulle yllätyksenä, mutta joillekin miehille tyttöystävä tai vaimo on muutakin kuin pillu. Esimerkiksi elämänkumppani. Sinulla on niin oksettava suhtautuminen naisiin,että itkettää. Sinulle nainen on vaan pillu.Toivottavasti en ikinä tässä elämässä törmää noin ikävään olioon. Hyi paska.Ja sinulla olisi myäs vara kohentaa noita sosiaalisia taitojasi ja opetella kunnioittamaan toisia ihmisiä. Myös naisia. Ne on muutakin kuin pillu.

Vierailija
35/71 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 14:38"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 14:34"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 14:19"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 14:14"] No en.minä naisena ainakaan edes tykkää mistään lihaskimpuista. Ootko kokeillut deittisivustoja? Mulle kävi niin onnekkaasti, että nykyinen avomieheni pyysi minut fb kaveriksi (ei siis tunnettu vielä) ja kirjoitti mun seinälle pitkän kiitosviestin, kun olin hyväksynyt hänet. Sitten alkoi juttelemaan chatissa, juteltiin ehkä kuukausi ja hän pyysi minut käymään ja sille tielle jäin. :) Eli voi netinkauttakin saada kumppanin, kannattaa kokeilla. Onnea, kyllä se sieltä vielä tulee:) [/quote] Olen kokeillut nettiä, mutta netissä se kilpailu on vieläkin kovempaa kuin oikeassa elämässä. En todellakaan ole näin työttömänä ja kotona asuvana siellä naisten toivelistan kärkipäässä :D Ap [/quote] Varmasti on jossain yksinäinen nainen joka sinut haluaa. Sähän voit hommata oman kämpän, niin mäkin tein tukien avulla kun täytin18. Ei moniakaan haittaa, että oot työtön, ei suomessa vielä onneksi kaikki ajattele pelkkää rahaa.

[/quote]

Totta, ettei työttömyys välttämättä ole mikään parisuhteen este, mutta jos ei ole mitään ammattia tai toivoa työllistymisestä tulevaisuudessakaan, niin voi olla vähän vaikea löytää kumppani. Olisi kuitenkin hyvä olla edes jokin suunta ja tavoitteita elämälle.
[/quote]

Ei minulla ole koskaan ollut vaikeuksia löytää kumppania vaikka samat ongelmat kun ap lla

Vierailija
36/71 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi muuta sisältöä elämään. Seksuaalisuus on loppujen lopuksi vain vietti joka meillä on jotta lajimme ei kuolisi sukupuuttoon, ei mitään mitä ilman ei pärjäisi. Seksissä on usein, miehellekin tautiriski, ja mitä siitä loppujen lopuksi saa? Ei mitään. 

T. Nainen 22, 4 vuotta vapaaehtoista selibaattia takana.

Vierailija
37/71 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla AP on kuitenkin asiat hyvin. Mulla on melkein ikäiseksi poika joka on juuri sen verran vammainen ettei kelpaa kenellekään.

Vierailija
38/71 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 14:38"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 14:34"]

[/quote]

[/quote]

Mä oon samaa mieltä, vaikkei se välttämättä olisikaan este kumppanin löytämiselle, mutta ainakin se edesauttaisi sitä. Mikä tärkeintä, se helpottaisi omaa työllistymistä ja estäisi syrjäytymistä. Varmasti on aika onneton olo, jos ei oikeasti ole mitään takeita työllistymisestä. Eikä töitä kyllä nykyään varmasti löydäkään ilman koulutusta. En usko, etteikö kukaan terve ihminen olisi kehityskykyinen. Se on lähinnä kiinnostuksen puutetta. Ap voi myöhemmin katua kouluttamattomuuttaan, vielä olisi ihan reippaasti aikaa hankkia itselleen ammatti.

Vierailija
39/71 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 21:20"]

Sulla AP on kuitenkin asiat hyvin. Mulla on melkein ikäiseksi poika joka on juuri sen verran vammainen ettei kelpaa kenellekään.

[/quote]

Täytyy myöntää, että olen miettinyt joskus, että olenkohan jollain tasolla vammainen, mutta siitä ei ole minulle kerrottu. Ainakin hieman kehityksellisesti jälkeenjäänyt jos ei muuta. Ap

Vierailija
40/71 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minä ammattikoulun käynyt, mutta niin turhan alan, että ei mitään mahdollisuutta työllistyä ainakaan sille alalle. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän