Miksi Mies29 on niin vihattu?
Miksi luette hänen kirjoituksiaan, jos ne ärsyttävät?
Kommentit (51)
Täm nimimerkki (ja aikaisemmin mies28) on ns huutanut metsään ja kirjoitanut vihapuhetta vpalstalla vuosikausia ja metsä onsitten vastannut samalla tavalla.
en itse luekaan yhtään sellaista ketjus, jonka otsikossa lukee tämä nimimerkki. Jo avan ketun, jonka aloituksessatuo niimimerkki näkyy, en jatka lukemista. Mutta hänhän ei rajoitu omiin ketjihinsa, vaan syytää lärväilyään toistenkin ihan asallisissakin ketjuissa. Mitäänkö en siis saisi lukea?
Siksi koska et älyä pitäytyä niissä omissa aloituksissasi vaan tunget oudot mielipiteesi joka ketjuun. En vihaa sinua mut kyllä olet aika rasittava välillä.
Ai miksikö? Kykenemättömyys kuuntelemaan toisia eli aitoa keskustelua ei synny - check. Kykenemättömyys asettua toisten asemaan - check. Naisten tahallinen väärinymmärtäminen - check. Perverssi käsitys naiseudesta, jota on turha naisen oikaista - check. Puhdas, peittelemätön naisviha - check. Rasismi - check. Tarvitseeko jatkaa enempää?
Ilmeisesti tyypin rikoshistorian takia? Näin on palstalla vihjailtu, itse en tunne henkilöä.
Mies 29v olet symppis ja sinulla on oikeus mielipiteisiisi.
Hyvää viikonloppua sinulle ja palstalaisille :)
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:12"]
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:03"]
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 19:15"]
En mä sitä vihaa, lähinnä pidän häntä huvittavana. Sillä onhan se aika huvittavaa, että mies joka ei ole ikinä naisen kanssa ollut esim. parisuhteeessa tai edes harrastanut seksiä tietää kaiken naisista. Hän esim. tietää ettei naiset nauti seksistä. Tämän hän tietää koska on seuraillut naisia esim. kaupassa. Niin ja tietysti siitä, että hänen lähipiirinsä naiset eivät ole hänelle raportoineet kuinka paljon seksistä nauttivat. Tästä voi vetää sen johtopäätöksen että naiset ei seksistä nauti. Jos nauttisivat niin kyllähän ne sen herra29:lle kertois ihan henkilökohtaisesti.
Lisäksi tämä herra29 eräässä ketjussa antoi naisille seikkaperäisen ohjeen pillun pesusta. Siis mies joka ei ole ikinä pillua pessyt tai nähnyt lähietäisyydeltä tai edes koskenut sellaista tietää kuinka se pitää pestä :)
Huvittavaahan tuo on, ei sellaista vihata voi. Reppana se on, yrittää epätoivoisesti pönkittää egoaan esittämällä kaikentietävää. Aiheuttaa kyllä joka kerta vaan naurunpyrskähdyksen. Koitan aina seksiä harrastaessani muistaa, että en mä siitä oikeasti nauti. Orkunkin aina feikkaan, niin hyvin jopa että itsekin sen uskon :)
[/quote]No se pesujuttu oli kyllä provo tai siinä lähinnä hauskuutin itseäni lukemalla äkäisiä vastauksia. Mutta aina kun ärsytän ihmisiä, pidän huolen siitä, että en sano mitään henkilökohtaisuuksiin menevää, uhkaavaa tai muuta satuttavaa ja sitä paitsi se pesujuttu oli loppujen lopuksi kauniisti sanottu minulta, kun minähän siinä kannustin olemaan stressaamatta sitä niin paljon, kun olisin yhtä hyvin voinut sanoa jotakin loukkaavaa naisen alapäästä. Kuten olen monta kertaa sanonut, ei minua raivostusta se, jos olisi olemassa Nainen29v ja hänen mielestään miehet eivät halua tai nauti seksistä tai haluavat syödä aina vain Rice Krispies-muroja eikä ikinä Corn Flakesejä. Mistähän se johtuu, ettei sellaista naista ole? Johtuisiko se siitä, että minä olen ainakin osittain oikeassa ja naisille ei tule mieleen sanoa tuollaisia asioita, koska niistä ei ole mitään todisteita, toisin kuin minun väitteideni kohdalla varmasti on.
-Mies 29v-
[/quote]
Mitä todisteita sulla on siitä että esim. mä en nauti seksistä? Mitä todisteita sulla ylipäänsä on tuosta väitteestä? Kuinka monen naisen olet nähnyt harrastavan seksiä ja todennut etteivät he nauti seksistä? Ei se että sä sanot asian olevan näin ole mikään todiste.
[/quote]En sano etteikö voisi nauttia seksistä, mutta ehtojen määrä on suuri ja nautinto tulee usein eri asioista kuin miehellä; itsetunnon kohotuksesta ja sen sellaisesta. Nainen ei varsinaisesti saa virtaa miehestä samalla tavalla kuin mies naisesta, vaan tavallinen nainen saa jatkuvasti virtaa eri miehiltä ja mies vain seksin aikana, koska ainoastaan muutama nainen on hänestä kiinnostunut ja sitäkään he eivät yleensä itse näytä ennen kuin mies ottaa selvää. Koska nainen saa itsetunnon kohotusta niin helposti ja paljon, naisen ei myöskään tarvitse hakeutua seksin pariin sitä saadakseen paitsi silloin, kun nainen kokee tarvitsevansa sitä äärimmäisimmässä muodossa. Mies voi saada välitöntä tunnustusta miehuudelleen ainoastaan homoilta ja bi-miehiltä, ei käytännössä ikinä naiselta; mahdollisena poikkeuksena tunnesuhteet.
Naiselle itse mies ei myöskään ole kiehtova ja jännittävä juttu, jota opiskellaan ja palvotaan objektina, vaan mies on tärkeä tuottamiensa palvelusten kautta, toisin kuin nainen. Mies haluaa seksiä JA naista, nainen taas enemmän sitä palvelua eli seksiä. Naista ei kiinnosta katsella miestä, joka ei ole jonkinlaisessa työn touhussa tai jumaloituneena naisesta erektiota myöten. Varsinkin iltaisin naiset suorastaan pakenevat myös kilttejä ja harmittomia miehiä.
Ja toki näiden juttujen lisäksi jää vielä se lopullinen hermoperäinen kitkanautinto, mitä nainenkin voi tuntea periaatteessa samalla tavalla kuin mies, mutta nainen on suunniteltu niin, että miehen pitää itse herättää tuo hermonautinnon halu naisessa, kun taas miehellä katkaisin on ikään kuin koko ajan päällä ja jokainen kosketus tuntuu hyvältä. Naiselle kosketus taas tuntuu enemmänkin kuin hapon kaatamiselta haavaan, ellei mies ole markkinoinut itseään ensin naisen suosioon.
Nainen ei voi tietää miehen halujen kovuutta ilman, että häneen lisätään jotakin uutta (testosteroni, miehen aivot) kun taas mies voi kuvitella millaista naisen elämä on tuhoamalla oman miehuutensa vaikka kemiallisesti. Miehet arvioivat halujen kovuutta omasta vinkkelistään ja naiset omasta ja miehen vinkkelistä on ymmärrettävää päätyä ajattelemaan, ettei naisella ole haluja. Tarkkaan ottaen niitä tietysti on, mutta paljon vähemmän kuin miehellä.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 21:27"]
Naisten haukkuminen ja yleistyminen että naiset sitä ja tätä ärsyttää. Samaten en pysty kunnioittamaan sanansasyöjiä. M35
[/quote]
Sinä häviäisit tappelussa mies 29:lle. Hän osaa karatea. Ennenkin tuollaisia ritareita pistänyt kumoon.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 12:43"]
Siksi koska et älyä pitäytyä niissä omissa aloituksissasi vaan tunget oudot mielipiteesi joka ketjuun. En vihaa sinua mut kyllä olet aika rasittava välillä.
[/quote]
-Mies29v- on pilannut äärimmäisen loukkaavalla tavalla joitakin ihan kivoina alkaneita ketjuja. Tajuttuani, että hän on mielisairas, en ole enää ottanut häntä niin vakavasti.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:03"]
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 19:15"]
En mä sitä vihaa, lähinnä pidän häntä huvittavana. Sillä onhan se aika huvittavaa, että mies joka ei ole ikinä naisen kanssa ollut esim. parisuhteeessa tai edes harrastanut seksiä tietää kaiken naisista. Hän esim. tietää ettei naiset nauti seksistä. Tämän hän tietää koska on seuraillut naisia esim. kaupassa. Niin ja tietysti siitä, että hänen lähipiirinsä naiset eivät ole hänelle raportoineet kuinka paljon seksistä nauttivat. Tästä voi vetää sen johtopäätöksen että naiset ei seksistä nauti. Jos nauttisivat niin kyllähän ne sen herra29:lle kertois ihan henkilökohtaisesti.
Lisäksi tämä herra29 eräässä ketjussa antoi naisille seikkaperäisen ohjeen pillun pesusta. Siis mies joka ei ole ikinä pillua pessyt tai nähnyt lähietäisyydeltä tai edes koskenut sellaista tietää kuinka se pitää pestä :)
Huvittavaahan tuo on, ei sellaista vihata voi. Reppana se on, yrittää epätoivoisesti pönkittää egoaan esittämällä kaikentietävää. Aiheuttaa kyllä joka kerta vaan naurunpyrskähdyksen. Koitan aina seksiä harrastaessani muistaa, että en mä siitä oikeasti nauti. Orkunkin aina feikkaan, niin hyvin jopa että itsekin sen uskon :)
[/quote]No se pesujuttu oli kyllä provo tai siinä lähinnä hauskuutin itseäni lukemalla äkäisiä vastauksia. Mutta aina kun ärsytän ihmisiä, pidän huolen siitä, että en sano mitään henkilökohtaisuuksiin menevää, uhkaavaa tai muuta satuttavaa ja sitä paitsi se pesujuttu oli loppujen lopuksi kauniisti sanottu minulta, kun minähän siinä kannustin olemaan stressaamatta sitä niin paljon, kun olisin yhtä hyvin voinut sanoa jotakin loukkaavaa naisen alapäästä. Kuten olen monta kertaa sanonut, ei minua raivostusta se, jos olisi olemassa Nainen29v ja hänen mielestään miehet eivät halua tai nauti seksistä tai haluavat syödä aina vain Rice Krispies-muroja eikä ikinä Corn Flakesejä. Mistähän se johtuu, ettei sellaista naista ole? Johtuisiko se siitä, että minä olen ainakin osittain oikeassa ja naisille ei tule mieleen sanoa tuollaisia asioita, koska niistä ei ole mitään todisteita, toisin kuin minun väitteideni kohdalla varmasti on.
-Mies 29v-
[/quote]
Mitä todisteita sulla on siitä että esim. mä en nauti seksistä? Mitä todisteita sulla ylipäänsä on tuosta väitteestä? Kuinka monen naisen olet nähnyt harrastavan seksiä ja todennut etteivät he nauti seksistä? Ei se että sä sanot asian olevan näin ole mikään todiste.