Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Mies29 on niin vihattu?

Vierailija
21.03.2015 |

Miksi luette hänen kirjoituksiaan, jos ne ärsyttävät?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo totuuksia naisista, samoin kuin pyhävulvamies. Naiset eivät kestä kritiikkiä laisinkaan, ja se tulkitaan naisvihaksi. Palsta on muutenkin miesvihamielinen, jo pelkkä mieheksi itsensä tekstissä tunnustettavaksi laittaminen riittää nimittelyyn ja alapeukkujen paukkumiseen. Testattu on. Samoin kuin saman topicin/mielipiteen esittäminen naisena ja miehenä.

Vierailija
2/51 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri edellämainitut syyt ja sitten se, että silloin kun hän on joidenkin naisten mielestä söpö ja symppis niin minusta naiivi, keskenkasvuinen ja pikkuveli. En kiinnostu miehistä, joista tulee tunne, että ovat pikkuveli. Pikkuveljenä muuten kiva paitsi ne katkerat naispuheet tekevät sen että ei olekaan. Mutta toivotan kyllä hänelle parempaa ja vähemmän katkeraa jatkoa ja uskon, että hän siihen vielä pääsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 12:47"]

Ai miksikö? Kykenemättömyys kuuntelemaan toisia eli aitoa keskustelua ei synny - check. Kykenemättömyys asettua toisten asemaan - check. Naisten tahallinen väärinymmärtäminen - check. Perverssi käsitys naiseudesta, jota on turha naisen oikaista - check. Puhdas, peittelemätön naisviha - check. Rasismi - check. Tarvitseeko jatkaa enempää?

[/quote]

Rasismia lukuunottamatta naiset tekevät juuri täysin samaa miehiä kohtaan palstalla. Check.

Vierailija
4/51 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 13:32"]

Ai miksikö? Kykenemättömyys kuuntelemaan toisia eli aitoa keskustelua ei synny - check. Kykenemättömyys asettua toisten asemaan - check. Naisten tahallinen väärinymmärtäminen - check. Perverssi käsitys naiseudesta, jota on turha naisen oikaista - check. Puhdas, peittelemätön naisviha - check. Rasismi - check. Tarvitseeko jatkaa enempää?

[/quote]

Rasismia lukuunottamatta naiset tekevät juuri täysin samaa miehiä kohtaan palstalla. Check.

[/quote]

Tämä typerä yleistäminen onkin yksi mies29:n helmasynneistä. Naiset sitä ja naiset tätä. Mikä siinä voi olla niin vaikea tajuta, että naisetkin ovat yksilöitä, eivät mikään kollektiivinen tajunta, joihin pätee kaikkiin samat argumentit?

Vierailija
5/51 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 13:40"]

[/quote]

[/quote]

Tämä typerä yleistäminen onkin yksi mies29:n helmasynneistä. Naiset sitä ja naiset tätä. Mikä siinä voi olla niin vaikea tajuta, että naisetkin ovat yksilöitä, eivät mikään kollektiivinen tajunta, joihin pätee kaikkiin samat argumentit?

[/quote]

Esimerkki miehen/miesten tahallisesta väärinymmärtämisestä. Check.

Vierailija
6/51 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä ahdistaa koska mies 29 osaa karatea ja hän on harrastanut sitä jo pitkään jossain oululaisessa seurassa. Hän kuvittelee monien mielestä olevansa vitun kova jätkä. 

Totuus on että hän saattaa ollakin vitun kova jätkä. Se vasta ärsyttääkin monia miehiä ja naisia. Miksi jonkun kovuus otetaan uhkana? Miksi pitää kilpailla kovuudessa. Varmasti löytyy kovempiakin, mutta oulun seudulla tai ylipäätään Suomessa kovempaa on vaikea löytää.

Vierailija
7/51 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 14:16"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 13:40"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Esimerkki miehen/miesten tahallisesta väärinymmärtämisestä. Check.

[/quote]

Häh?? Mitä olen nyt väärin ymmärtänyt ja muka vieläpä tahallani??

Vierailija
8/51 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerron totuuden joistakin asioista, jonka jälkeen jotkut muut kertovat valheet minusta ja muista asioista; kerron myös omat mielipiteeni joistakin asioista enkä aina välttämättä tähdennä niiden olevan niitä, vaan yritän herättää keskustelua, joka kuitenkin usein menee minun haukkumiseeni ja alentuviin kommentteihin.

Olen piristänyt ja auttanut lukuisia palstalaisia vuosien varrella omasta pahoinvoinnista huolimatta, jonka takia en ymmärrettävästi ole aina niin optimistinen elämää kohtaan; mitä pitemmälle päivä etenee, sitä pahemmaksi oloni tulee. Olen aktiivinen vapaaehtoistyössä, kansalaistoiminnassa ja suurella osalla minut tuntevista koulutetuista ihmisistä on minusta vain positiivista sanottavaa enkä tarkoita sukulaisia ja kavereita. Valitettavasti kaikki aherrus ja saavutukset eivät ole johtaneet mielekkääseen sosiaaliseen elämään ja mielenrauhaan, vaikka olen saanut joitakin kannustavia ja jopa koskettavia kommentteja täältä, mutta nämä ihmiset ovat ilmeisesti kertoneet asuvansa liian kaukana (?)

En ole ikinä alentunut edes lähelle haukkujieni tasoa, johon kuuluu itsemurhaehdottelua, minun yhdistämistäni erään toiseen yksityishenkilöön, jonka yksityisyyttä on voitu loukata ja sitten on muita uhkauksia ja halua stalkata minua.

En muista milloin olisin viimeksi tehnyt jonkun rotua koskevan aloituksen, mutta olen pitkään ehdottanut, että kantasuomalaisten vastainen syrjintä pitäisi lopettaa ja kertoa totuus etnisten ryhmien käytöseroista. Lähitulevaisuudessa 99% kantasuomalaisista lienee samaa mieltä. Kehitys on jo nähtävissä tältä palstalta, jossa ihmiset ovat kiinnittäneet näihin asioihin huomiota ja alkavat vaihtaa puoluekantaansa.

Kaikki yllä kerrotut asiat ovat totta.

-Mies 29v-

Vierailija
9/51 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se plussa vielä mies29:lle, että perustelee aina mielipiteensä viimeistään siinä vaiheessa kun kritiikkiä alkaa tulemaan. Perustelut "pohdinnoilleen" siis oikeasti tuntuvat olevan olevan jo alkujaankin olemassa.

Me muut huudellaan mitä sattuu ja kinkkisen kritiikin vastaantullessa hävitään palstalta hyvin nopeasti vähäksi aikaa..

Vierailija
10/51 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on portsari ja välillä vartija. Mies harrastaa kehonrakennusta ja vaparia

. Väitän että mieheni pistäisi tämän ketjun kynäniskan ojennukseen helposti. Ihan turha uhota että on kova jätkä. Ei ainakaan kovempi, kuin minun mieheni on. 

Vierailija
11/51 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on hassua, että m29 luulee tietävänsä naisista niin paljon, vaikka oikeasti hän ei tiedä mitään. Hänen katkerat teoriansa tuntuvat hyvin naiiveilta.

Vierailija
12/51 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten haukkuminen ja yleistyminen että naiset sitä ja tätä ärsyttää. Samaten en pysty kunnioittamaan sanansasyöjiä. M35

Vierailija
13/51 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="ExoPol" time="21.03.2015 klo 21:20"]Ja se plussa vielä mies29:lle, että perustelee aina mielipiteensä viimeistään siinä vaiheessa kun kritiikkiä alkaa tulemaan. Perustelut "pohdinnoilleen" siis oikeasti tuntuvat olevan olevan jo alkujaankin olemassa.

Me muut huudellaan mitä sattuu ja kinkkisen kritiikin vastaantullessa hävitään palstalta hyvin nopeasti vähäksi aikaa..
[/quote]
Unohdit tämän loppuun:
-Mies29-

Vierailija
14/51 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta mies 29 - kuinka monen naisen kanssa olet ollut? Entä kuinka pitkä on pisin seurustelusuhteesi?

Vierailija
15/51 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en avaa niitä keskusteluja, vaan sen laittamia typeriä kommentteja toisten keskusteluihin on kaikkialla

Vierailija
16/51 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panee ja jättää :(

Vierailija
17/51 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 15:04"]

Minun mieheni on portsari ja välillä vartija. Mies harrastaa kehonrakennusta ja vaparia

. Väitän että mieheni pistäisi tämän ketjun kynäniskan ojennukseen helposti. Ihan turha uhota että on kova jätkä. Ei ainakaan kovempi, kuin minun mieheni on. 

[/quote]

Kai joku läski sotanorsu tai sarvikuono voittaa solakan 29 miehen. Mutta  29 mies näyttää seksikkäältä karateasennoissa. Läski sotanorsu ei näytä hyvältä arkussakaan toki se voittaa aina tappelut.

Vierailija
18/51 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 15:04"]Minun mieheni on portsari ja välillä vartija. Mies harrastaa kehonrakennusta ja vaparia

[/quote]Vetääkö kierrepotkun päähän? Vai miten se meni?

Vierailija
19/51 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies29 on kiusattu. Malliesimerkki siitä, kuinka suuri osa yhteisöstä kääntyy yhtä ihmistä vastaan ilman perusteita.

Jos ei tahdo lukea Mies29:n juttuja, ne voi jättää lukematta. Jos lukee niitä vain siksi, että saisi syyn kiusata, on alhainen ihminen.

Vierailija
20/51 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 14:36"]

Minä kerron totuuden joistakin asioista, jonka jälkeen jotkut muut kertovat valheet minusta ja muista asioista; kerron myös omat mielipiteeni joistakin asioista enkä aina välttämättä tähdennä niiden olevan niitä, vaan yritän herättää keskustelua, joka kuitenkin usein menee minun haukkumiseeni ja alentuviin kommentteihin.

Olen piristänyt ja auttanut lukuisia palstalaisia vuosien varrella omasta pahoinvoinnista huolimatta, jonka takia en ymmärrettävästi ole aina niin optimistinen elämää kohtaan; mitä pitemmälle päivä etenee, sitä pahemmaksi oloni tulee. Olen aktiivinen vapaaehtoistyössä, kansalaistoiminnassa ja suurella osalla minut tuntevista koulutetuista ihmisistä on minusta vain positiivista sanottavaa enkä tarkoita sukulaisia ja kavereita. Valitettavasti kaikki aherrus ja saavutukset eivät ole johtaneet mielekkääseen sosiaaliseen elämään ja mielenrauhaan, vaikka olen saanut joitakin kannustavia ja jopa koskettavia kommentteja täältä, mutta nämä ihmiset ovat ilmeisesti kertoneet asuvansa liian kaukana (?)

En ole ikinä alentunut edes lähelle haukkujieni tasoa, johon kuuluu itsemurhaehdottelua, minun yhdistämistäni erään toiseen yksityishenkilöön, jonka yksityisyyttä on voitu loukata ja sitten on muita uhkauksia ja halua stalkata minua.

En muista milloin olisin viimeksi tehnyt jonkun rotua koskevan aloituksen, mutta olen pitkään ehdottanut, että kantasuomalaisten vastainen syrjintä pitäisi lopettaa ja kertoa totuus etnisten ryhmien käytöseroista. Lähitulevaisuudessa 99% kantasuomalaisista lienee samaa mieltä. Kehitys on jo nähtävissä tältä palstalta, jossa ihmiset ovat kiinnittäneet näihin asioihin huomiota ja alkavat vaihtaa puoluekantaansa.

Kaikki yllä kerrotut asiat ovat totta.

-Mies 29v-

[/quote]

Hei Mies 29v, olen nainen ja pidän sinua oikeasti hyvänä tyyppinä! Eivät kaikki sentään ajattele sinusta pahaa. Hyvää kevättä sinulle! n26

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi