Miksi Mies29 on niin vihattu?
Miksi luette hänen kirjoituksiaan, jos ne ärsyttävät?
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 18:39"]Hei Mies 29v, olen nainen ja pidän sinua oikeasti hyvänä tyyppinä! Eivät kaikki sentään ajattele sinusta pahaa. Hyvää kevättä sinulle! n26[/quote]
Minä olen mies ja pidän sinua hyvänä tyyppinä. T. Mies39.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 18:45"]
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 18:39"]Hei Mies 29v, olen nainen ja pidän sinua oikeasti hyvänä tyyppinä! Eivät kaikki sentään ajattele sinusta pahaa. Hyvää kevättä sinulle! n26[/quote]
[/quote]
Tunnenko sinut jostain? :D n26
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 18:47"]
[/quote]
[/quote]
:D Tarkoitin että pidän mieskaksysiä hyvänä tyyppinä. Mutta varmasti sinäkin olet hyvä tyyppi.
Mies 29v on aika ristiriitainen mun mielestä. Jotkut aloitukset ja kirjoituksethan hänen "allekirjoituksella" on provoja (miksei hän vaan rekisteröi nimimerkkiä..), mutta kirjoitustyylistä aika helposti tunnistaa. Välillä mielipiteet on minun mielestä liian mustavalkoisia ja jopa typeriä, mutta ne on mielipiteitä - minullakin on omani. Tavallaan pidän mies 29vtä kuitenkin aika symppiksenä. Mulle hän on aina vastannut asiallisesti. Ja pidän aika söpönä tarvetta huolehtia naisesta. Eli Mies 29v ei ole automaattisesti vain vihattu, vaikka monia onnistuukin provosoimaan.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 18:48"]
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 18:47"]
[/quote]
[/quote]
:D Tarkoitin että pidän mieskaksysiä hyvänä tyyppinä. Mutta varmasti sinäkin olet hyvä tyyppi.
[/quote]
Okei :D Ihmettelin vähän kun vastasit viestiini.. Sinäkin olet hyvä tyyppi! :) n26
Onko Mies29:n nimikirjaimet T.M. muuten?
Mies29v on tänään murheellinen, koska hänen teepussinsa varastettiin pyykkinarulta.
Koska hän haluaisi "silittää tunnotonta jalkoväliäni".
Minusta mies joskus tunnusti, että hänellä on merkintä rikosrekisterissä? Voisitko vastata tähän jos olen väärässä?
Jos ei ole rikollinen, niin pisteet nousee. En enää ärsyynny hänen kirjoituksistaan juurikaan, joskus jopa päinvastoin.
Samaa ihmettelen. Menkää ihmiset hoitoon, jos teille tulee noin kamalia tunnekuohuja jonkun tyypin kirjoittelemisista, että pitää oikein vaatia sitä olemaan kertomatta mielipiteitään keskusteluihin! Ei uhkaa mua millään tavalla, vaikka mies29 suoltaisi mitä autistipaskaa tahansa, siinähän suoltaa poika!
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 14:36"]Minä kerron totuuden joistakin asioista, jonka jälkeen jotkut muut kertovat valheet minusta ja muista asioista; kerron myös omat mielipiteeni joistakin asioista enkä aina välttämättä tähdennä niiden olevan niitä, vaan yritän herättää keskustelua, joka kuitenkin usein menee minun haukkumiseeni ja alentuviin kommentteihin.
Olen piristänyt ja auttanut lukuisia palstalaisia vuosien varrella omasta pahoinvoinnista huolimatta, jonka takia en ymmärrettävästi ole aina niin optimistinen elämää kohtaan; mitä pitemmälle päivä etenee, sitä pahemmaksi oloni tulee. Olen aktiivinen vapaaehtoistyössä, kansalaistoiminnassa ja suurella osalla minut tuntevista koulutetuista ihmisistä on minusta vain positiivista sanottavaa enkä tarkoita sukulaisia ja kavereita. Valitettavasti kaikki aherrus ja saavutukset eivät ole johtaneet mielekkääseen sosiaaliseen elämään ja mielenrauhaan, vaikka olen saanut joitakin kannustavia ja jopa koskettavia kommentteja täältä, mutta nämä ihmiset ovat ilmeisesti kertoneet asuvansa liian kaukana (?)
En ole ikinä alentunut edes lähelle haukkujieni tasoa, johon kuuluu itsemurhaehdottelua, minun yhdistämistäni erään toiseen yksityishenkilöön, jonka yksityisyyttä on voitu loukata ja sitten on muita uhkauksia ja halua stalkata minua.
En muista milloin olisin viimeksi tehnyt jonkun rotua koskevan aloituksen, mutta olen pitkään ehdottanut, että kantasuomalaisten vastainen syrjintä pitäisi lopettaa ja kertoa totuus etnisten ryhmien käytöseroista. Lähitulevaisuudessa 99% kantasuomalaisista lienee samaa mieltä. Kehitys on jo nähtävissä tältä palstalta, jossa ihmiset ovat kiinnittäneet näihin asioihin huomiota ja alkavat vaihtaa puoluekantaansa.
Kaikki yllä kerrotut asiat ovat totta.
-Mies 29v-
[/quote]
Eikö kukaan muu ole huomannut että alkuperäinen mies 29v ei ole tämä. Tämä nykyinen provosoija joka kirjoitti esim. tämän ei ole alkuperäinen vaan feikki. Olen palstaillut jonkun aikaa jo ja mies 29 ei ennen kirjoittanut nimimerkkiä noin.
En mä sitä vihaa, lähinnä pidän häntä huvittavana. Sillä onhan se aika huvittavaa, että mies joka ei ole ikinä naisen kanssa ollut esim. parisuhteeessa tai edes harrastanut seksiä tietää kaiken naisista. Hän esim. tietää ettei naiset nauti seksistä. Tämän hän tietää koska on seuraillut naisia esim. kaupassa. Niin ja tietysti siitä, että hänen lähipiirinsä naiset eivät ole hänelle raportoineet kuinka paljon seksistä nauttivat. Tästä voi vetää sen johtopäätöksen että naiset ei seksistä nauti. Jos nauttisivat niin kyllähän ne sen herra29:lle kertois ihan henkilökohtaisesti.
Lisäksi tämä herra29 eräässä ketjussa antoi naisille seikkaperäisen ohjeen pillun pesusta. Siis mies joka ei ole ikinä pillua pessyt tai nähnyt lähietäisyydeltä tai edes koskenut sellaista tietää kuinka se pitää pestä :)
Huvittavaahan tuo on, ei sellaista vihata voi. Reppana se on, yrittää epätoivoisesti pönkittää egoaan esittämällä kaikentietävää. Aiheuttaa kyllä joka kerta vaan naurunpyrskähdyksen. Koitan aina seksiä harrastaessani muistaa, että en mä siitä oikeasti nauti. Orkunkin aina feikkaan, niin hyvin jopa että itsekin sen uskon :)
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 19:15"]
Koitan aina seksiä harrastaessani muistaa, että en mä siitä oikeasti nauti. Orkunkin aina feikkaan, niin hyvin jopa että itsekin sen uskon :)
[/quote]
Tuosta on hyötyä etenkin anaaliseksissä. Vaikka sattuisi niin näyttele edes nauttivasi, muuten menee mieheltä halut kuunnella uikutusta ja nyyhkintää.
En tiedä. Minusta se on ihan asiallinen ollut ainakin mulle. Ihan mukavantuntuinen tyyppi minusta. Toisin kuin moni vierailija..
Ei täällä ole kuin korkeintaan kaksi vihaajaa. Loput rakastavat 29 miestä. Samat vihaajat vihasivat myös 11cm miestä ja häiritsivät häntä myös yksityiselämässä.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 19:15"]
En mä sitä vihaa, lähinnä pidän häntä huvittavana. Sillä onhan se aika huvittavaa, että mies joka ei ole ikinä naisen kanssa ollut esim. parisuhteeessa tai edes harrastanut seksiä tietää kaiken naisista. Hän esim. tietää ettei naiset nauti seksistä. Tämän hän tietää koska on seuraillut naisia esim. kaupassa. Niin ja tietysti siitä, että hänen lähipiirinsä naiset eivät ole hänelle raportoineet kuinka paljon seksistä nauttivat. Tästä voi vetää sen johtopäätöksen että naiset ei seksistä nauti. Jos nauttisivat niin kyllähän ne sen herra29:lle kertois ihan henkilökohtaisesti.
Lisäksi tämä herra29 eräässä ketjussa antoi naisille seikkaperäisen ohjeen pillun pesusta. Siis mies joka ei ole ikinä pillua pessyt tai nähnyt lähietäisyydeltä tai edes koskenut sellaista tietää kuinka se pitää pestä :)
Huvittavaahan tuo on, ei sellaista vihata voi. Reppana se on, yrittää epätoivoisesti pönkittää egoaan esittämällä kaikentietävää. Aiheuttaa kyllä joka kerta vaan naurunpyrskähdyksen. Koitan aina seksiä harrastaessani muistaa, että en mä siitä oikeasti nauti. Orkunkin aina feikkaan, niin hyvin jopa että itsekin sen uskon :)
[/quote]No se pesujuttu oli kyllä provo tai siinä lähinnä hauskuutin itseäni lukemalla äkäisiä vastauksia. Mutta aina kun ärsytän ihmisiä, pidän huolen siitä, että en sano mitään henkilökohtaisuuksiin menevää, uhkaavaa tai muuta satuttavaa ja sitä paitsi se pesujuttu oli loppujen lopuksi kauniisti sanottu minulta, kun minähän siinä kannustin olemaan stressaamatta sitä niin paljon, kun olisin yhtä hyvin voinut sanoa jotakin loukkaavaa naisen alapäästä. Kuten olen monta kertaa sanonut, ei minua raivostusta se, jos olisi olemassa Nainen29v ja hänen mielestään miehet eivät halua tai nauti seksistä tai haluavat syödä aina vain Rice Krispies-muroja eikä ikinä Corn Flakesejä. Mistähän se johtuu, ettei sellaista naista ole? Johtuisiko se siitä, että minä olen ainakin osittain oikeassa ja naisille ei tule mieleen sanoa tuollaisia asioita, koska niistä ei ole mitään todisteita, toisin kuin minun väitteideni kohdalla varmasti on.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 19:08"]
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 14:36"]Minä kerron totuuden joistakin asioista, jonka jälkeen jotkut muut kertovat valheet minusta ja muista asioista; kerron myös omat mielipiteeni joistakin asioista enkä aina välttämättä tähdennä niiden olevan niitä, vaan yritän herättää keskustelua, joka kuitenkin usein menee minun haukkumiseeni ja alentuviin kommentteihin. Olen piristänyt ja auttanut lukuisia palstalaisia vuosien varrella omasta pahoinvoinnista huolimatta, jonka takia en ymmärrettävästi ole aina niin optimistinen elämää kohtaan; mitä pitemmälle päivä etenee, sitä pahemmaksi oloni tulee. Olen aktiivinen vapaaehtoistyössä, kansalaistoiminnassa ja suurella osalla minut tuntevista koulutetuista ihmisistä on minusta vain positiivista sanottavaa enkä tarkoita sukulaisia ja kavereita. Valitettavasti kaikki aherrus ja saavutukset eivät ole johtaneet mielekkääseen sosiaaliseen elämään ja mielenrauhaan, vaikka olen saanut joitakin kannustavia ja jopa koskettavia kommentteja täältä, mutta nämä ihmiset ovat ilmeisesti kertoneet asuvansa liian kaukana (?) En ole ikinä alentunut edes lähelle haukkujieni tasoa, johon kuuluu itsemurhaehdottelua, minun yhdistämistäni erään toiseen yksityishenkilöön, jonka yksityisyyttä on voitu loukata ja sitten on muita uhkauksia ja halua stalkata minua. En muista milloin olisin viimeksi tehnyt jonkun rotua koskevan aloituksen, mutta olen pitkään ehdottanut, että kantasuomalaisten vastainen syrjintä pitäisi lopettaa ja kertoa totuus etnisten ryhmien käytöseroista. Lähitulevaisuudessa 99% kantasuomalaisista lienee samaa mieltä. Kehitys on jo nähtävissä tältä palstalta, jossa ihmiset ovat kiinnittäneet näihin asioihin huomiota ja alkavat vaihtaa puoluekantaansa. Kaikki yllä kerrotut asiat ovat totta. -Mies 29v- [/quote] Eikö kukaan muu ole huomannut että alkuperäinen mies 29v ei ole tämä. Tämä nykyinen provosoija joka kirjoitti esim. tämän ei ole alkuperäinen vaan feikki. Olen palstaillut jonkun aikaa jo ja mies 29 ei ennen kirjoittanut nimimerkkiä noin.
[/quote]Kyllä on alkuperäinen ja vastauksen kirjoittaja on feikki. Minä vahvistan tuon kirjoituksen oikeaksi käyttämällä nyt rekisteröityä nimimerkkiä, mitä en ensimmäisellä sivulla käyttänyt.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 18:54"]
Koska hän haluaisi "silittää tunnotonta jalkoväliäni".
[/quote]Ja se oli semmoisessa bimboketjussa, jossa nainen oli tuskastunut jalkojensa senteistä. Jalkoväli liittyi jalkoihin, lohdutus tuskastumiseen ja se oli sen ketjun hupsuuden huomioiden ihan samaa tasoa ylläpitävä kommentti, joka myös todisti aiempia väitteitäni todeksi siitä, miten vihamielisesti naiset suhtautuvat hellyystarjouksiin, kun taas miehet tarttuvat niihin heti. Silti miesten pitäisi uskoa naisten rakastavan miesten huomiota, koskettelua ja muita miesten suosimia asioita.
-Mies 29v-
En minä ainakaan inhoa. Piristävän aito tyyppi.