Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten kiittää miestä vaikeiden aikojen jälkeen

Vierailija
21.03.2015 |

Perheemme on kokenut suuria vastoinkäymisiä viimeisen kahden vuoden aikana, ja edelleen on eräskin paha asia päällä. Nyt kuitenkin näyttää siltä että aurinko pilkistää tähänkin risukasaan. Mies ollut uskomattoman upea ihminen kun on tukenut minua vaikka nämä koskettavat häntä yhtälailla. Itse olen nämä vuodet lähinnä henkisesti kulkenut miehen reppuselässä. Miten voisin kiittää häntä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkää kattoo urheilua vie se johki peliin. Tai jos kulttuurin ystävä, niin teatteriin/museoon tms. Lempiravintolaan tai tee kotona herkkuateria kauniine kattauksineen. Tai viikonloppuloma, ihan vaikka kotimieleen. Luonnosta pitävän voi viedä päiväretkelle esim kansallispuistoon. Ja nimenomaan oot ite mukana, vaikka aktiviteetti ei ois omaa lempparipuuhaa. Näin ekana tuli mieleen.

Vierailija
22/23 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:45"]Kirjoita kiitoksesi ja ajatuksesi vaikka korttiin ja liitä mukaan jotain mistä hän pitää. Vaikka olisit ääneen kiittänyt miljoona kertaa, niin kirjoitettuna, ikuistettuna se on vielä enemmän.

Pitäisiköhän hän esimerkiksi teetetystä kortista, jossa kuva hänen rakkaistaan(sinusta ja lapsesta)?
Tai jopa isommasta valokuvasta?
Ellei peräti kuvaussessiosta, johon osallistutte kaikki yhdessä?
[/quote]

KIITOS! Tämän toteutan!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:45"]Jos tykkää kattoo urheilua vie se johki peliin. Tai jos kulttuurin ystävä, niin teatteriin/museoon tms. Lempiravintolaan tai tee kotona herkkuateria kauniine kattauksineen. Tai viikonloppuloma, ihan vaikka kotimieleen. Luonnosta pitävän voi viedä päiväretkelle esim kansallispuistoon. Ja nimenomaan oot ite mukana, vaikka aktiviteetti ei ois omaa lempparipuuhaa. Näin ekana tuli mieleen.
[/quote]

Ja joo voisin itseasiassa miettiä kisamatkaa ensivuoden mm-kisoihin! Kiitos!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä