Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syylien poisto ilmastointiteipin avulla

Vierailija
21.03.2015 |

wau! Kuukauden hoito tuottanut tulosta. Kaksi syylää kolmesta lähtenyt. 

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 10:58"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 10:35"]"Ilmastointiteippihoidon tehoa lumehoitoon nähden on sittemmin tutkittu hieman isommilla ryhmillä mm. Hollannissa koululaisilla [5], sekä Yhdysvalloissa aikuisilla[6]. Näissä ilmastointiteippihoito oli vain hyvin vähäisesti tai ei lainkaan lumehoitoa tehokkaampaa. Lisäksi koululaistutkimuksessa osa teippihoitoa saaneista lapsista ilmoitti joistain sivuvaikutuksista." [/quote] Miten syyliä voi hoitaa lumehoidolla? Eihän se ole uskon asia vaan fyysinen vaiva.

[/quote]Kuvittelin naiivisti, että palstalaisilta löytyy älyä googlata itse tuo lainattu teksti, mutta sinä kyllä alitit kaikki odotukset niin syvältä ettei paremmasta väliä.

Vierailija
2/32 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tuon neuvon ln mikään muu ei ole tehonnut. Idea käsittääkseni ettei syylä saa happea mitä tarvitsee elääkseen. Ongelma vain on se, että syyläni on sormenpäässä eikä siinä miköön teippi pysy pitkään kiinni. Olisiko kenelläkään ideoita?
ääkäriltäni ku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 11:24"]Myös apteekista saa ostettua jäädytysainetta ja toimii. 
[/quote]

Täällä jäädytetty pojan 4v. jalkapohjasta syylää bevitamedin jäädytyskynällä jo ainakin kymmenen kertaa ja syylä on ha pysyy! :( Ja olen pidentänyt vaukutusaikaa, ja käsitellyt kahdesti peräkkäin, ei auta. Prkl että harmittaa kun mokoma vekotin maksoi 30€ eikä kuitenkaan toimi!

Vierailija
4/32 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäädytysainetta saa nykyään apteekista, on vain aika kallista ollakseen tavallista nestekaasua. Niinpä jäädytin syylän jalkapohjastani sytkärin kaasulla.

Vierailija
5/32 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingoitatte vain itseänne turhaan saksilla ja kalliilla jäädytyshoidoilla, ja jäljelle voi vielä jäädä arpi. Vetyperoksidi, 35%, on tehokkainta syylän hoidossa, ja se toimii tarkemmin kuin kirurgin veitsi, eli tuhoaa vain syylän, ja jättää terveet solut rauhaan. Jäljelle ei jää mitään kraatereita, vaan syylä vain häviää. Isotkaan syylät eivät vaadi monta hoitokertaa, pienemmät menevät kerralla.

Vierailija
6/32 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla poltettiin lääkärissä. Lähti sen siliän tien eikä oo takaisin tullut, eikä jäänyt arpea.

Vierailija
7/32 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 09:50"]

Mistä maasta olette saaneet tartunan? Eikai Suomessa syyliä ole ollut sodan jälkeen...Hyi hitto yök. En haluaisi kyllä syyläisää naista kotiini.

-mies-

[/quote]

Kuntosalilta. Hankala pitää siellä jotain suojahanskoja.

Vierailija
8/32 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimi! Vaikein oli jalkapohjassa. Hioin hiomapaperilla aina veriseksi. Ei ole tullut takaisin.

Vierailija
9/32 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse leikkasin jalkapohjasta irti. Siis korjaimellisesti otin terävät kynsisakset ja kaivoin koko paskan ulos. Yllättävää, en edes tuntenut mitään vaikka leikkasin kaitaleen ihoa veks siitä sen alta. Ei ole tullut takaisin, tosin pieni arpi siinä.

Vierailija
10/32 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä maasta olette saaneet tartunan? Eikai Suomessa syyliä ole ollut sodan jälkeen...Hyi hitto yök. En haluaisi kyllä syyläisää naista kotiini.

-mies-

Vierailija
11/32 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai teillä toimi? Mä kamppailin yli vuoden syylien kanssa. Aina käännytettiin terveyskeskuksesta takaisin, ei suostuttu hoitaa. Kokeilin ihan kaikkea juuri ohjeiden mukaan, lakkaa, jesaria, hiomista ym. Aina ne putkahti takaisin. Vihdoin sain tarpeekseni ja menin yksityiselle. Se jäädytti syyläni heti ja viikon kuluttua ne oli poissa. Ei ole tullut takaisin. 120 € taisi tuo käynti maksaa, mutta oli sen arvoinen. Harmi, ettei kunnallisella terveydenhuollolla ole kiinnostusta hoitaa asioita kerralla ja kunnolla. Ei olis mun naamaa tarvinnu kattoo parin kuukauden välein, jos ne olisi vain heti jäädyttänyt.

Vierailija
12/32 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 09:50"]

-mies-

[/quote]

No onhan niitä, tulee yleensä ihmisille jotka ei pidä hygienista huolta.

Vierailija
13/32 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, vai HYGIENIA taas syyliinkin syy. Onko Suomessa joku hygieniahysteria? Mistä tahansa puhutaan, aina tulee se hygienia vastaan.

Vierailija
14/32 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut jo monta vuotta syylä jalkapohjassa, enkä pääse siitä omin konstein eroon :'( Olisko tuo jäädytys sitten tehokas?

Vierailija
15/32 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on syyliä, niin usein heillä on myös visvasyylä. Kannattaa tarkistaa kädet/jalat ennen yhdyntää ja jos näkyy syyliä = kondomi pakollinen.

Vierailija
16/32 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 09:55"]

Ai teillä toimi? Mä kamppailin yli vuoden syylien kanssa. Aina käännytettiin terveyskeskuksesta takaisin, ei suostuttu hoitaa. Kokeilin ihan kaikkea juuri ohjeiden mukaan, lakkaa, jesaria, hiomista ym. Aina ne putkahti takaisin. Vihdoin sain tarpeekseni ja menin yksityiselle. Se jäädytti syyläni heti ja viikon kuluttua ne oli poissa. Ei ole tullut takaisin. 120 € taisi tuo käynti maksaa, mutta oli sen arvoinen. Harmi, ettei kunnallisella terveydenhuollolla ole kiinnostusta hoitaa asioita kerralla ja kunnolla. Ei olis mun naamaa tarvinnu kattoo parin kuukauden välein, jos ne olisi vain heti jäädyttänyt.

[/quote]

Ehkä sinun naamaasi oli mukava aina välillä päästä katsomaan?

Vierailija
17/32 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 10:04"]Mulla on ollut jo monta vuotta syylä jalkapohjassa, enkä pääse siitä omin konstein eroon :'( Olisko tuo jäädytys sitten tehokas?
[/quote]
On tehokas. Vähän pistelee, mutta syylät yleensä lähtee yhdellä jäädytyksellä. Joskus tarvitaan kaksi.

Vierailija
18/32 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas sitkeä trolli täällä yrittämässä.

Mutta joo, suosittelen minäkin syylien jäädytystä. Sattuu sen toimenpiteen ajan tosissaan, mutta hammasta purren selviää. Mä sain YTHS.ltä lähetteen yksityiselle. Oli kantapäässä syyllä joka vaivasi kävelyä.
Lisäksi olen jäädyttänyt aiemmin omalla rahalla yksityisellä.

Vierailija
19/32 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sait ilmastointiteipin pysymään kiinni?

Vierailija
20/32 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ilmastointiteippihoidon tehoa lumehoitoon nähden on sittemmin tutkittu hieman isommilla ryhmillä mm. Hollannissa koululaisilla [5], sekä Yhdysvalloissa aikuisilla[6]. Näissä ilmastointiteippihoito oli vain hyvin vähäisesti tai ei lainkaan lumehoitoa tehokkaampaa. Lisäksi koululaistutkimuksessa osa teippihoitoa saaneista lapsista ilmoitti joistain sivuvaikutuksista."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan