Syylien poisto ilmastointiteipin avulla
wau! Kuukauden hoito tuottanut tulosta. Kaksi syylää kolmesta lähtenyt.
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 10:58"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 10:35"]"Ilmastointiteippihoidon tehoa lumehoitoon nähden on sittemmin tutkittu hieman isommilla ryhmillä mm. Hollannissa koululaisilla [5], sekä Yhdysvalloissa aikuisilla[6]. Näissä ilmastointiteippihoito oli vain hyvin vähäisesti tai ei lainkaan lumehoitoa tehokkaampaa. Lisäksi koululaistutkimuksessa osa teippihoitoa saaneista lapsista ilmoitti joistain sivuvaikutuksista."
[/quote]
Miten syyliä voi hoitaa lumehoidolla? Eihän se ole uskon asia vaan fyysinen vaiva.
[/quote]
lumehoito kontrolliryhmä ei siis saanut ns oikeaa hoitoa. Eli osa katoaa itsestään/mielenvoimalla?
-Ei alkuperäinen tutkimuksesta kertonut
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 11:01"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 10:58"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 10:35"]"Ilmastointiteippihoidon tehoa lumehoitoon nähden on sittemmin tutkittu hieman isommilla ryhmillä mm. Hollannissa koululaisilla [5], sekä Yhdysvalloissa aikuisilla[6]. Näissä ilmastointiteippihoito oli vain hyvin vähäisesti tai ei lainkaan lumehoitoa tehokkaampaa. Lisäksi koululaistutkimuksessa osa teippihoitoa saaneista lapsista ilmoitti joistain sivuvaikutuksista."
[/quote]
Miten syyliä voi hoitaa lumehoidolla? Eihän se ole uskon asia vaan fyysinen vaiva.
[/quote]
lumehoito kontrolliryhmä ei siis saanut ns oikeaa hoitoa. Eli osa katoaa itsestään/mielenvoimalla?
-Ei alkuperäinen tutkimuksesta kertonut
[/quote]
Hmm.. totta. Nehän paranee joskus itsestään.
Vähän OT: Tuli lumehoidosta muuten mieleen, että olen lapsena kuullut neuvon, että antaa syylälleen nimen ja alkaa puhua sille, pyytää kohteliaasti lähtemään :D Miksikäs ei voisi kokeilla, aika vähän menetettävää. Itse en muista kokeilleeni. Sain syylän vasta lukio-ikäisenä ja silloin tehosi jäädytys.
Myös apteekista saa ostettua jäädytysainetta ja toimii.
Minun ala-asteen koulussa jumppasalissa oli kokolattiamatto ja siellä jumpattiin paljain jaloin. Suunnilleen kaikilla oli ekan vuoden jälkeen syyliä jalkapohjissa. Ja kun kerran on saanut, tulee niitä aikuisiälläkin silloin tällöin. Onneksi on ollut vain jalkapohjissa.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 11:25"]Minun ala-asteen koulussa jumppasalissa oli kokolattiamatto ja siellä jumpattiin paljain jaloin. Suunnilleen kaikilla oli ekan vuoden jälkeen syyliä jalkapohjissa. Ja kun kerran on saanut, tulee niitä aikuisiälläkin silloin tällöin. Onneksi on ollut vain jalkapohjissa.
[/quote]
HYI!!!! Jumppasalissa p***nen matto täynnä vuosikymmenten hikeä ym eritteitä. Mahtoi tuoksua hyvältä :D :D :D
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 11:24"]Myös apteekista saa ostettua jäädytysainetta ja toimii.
[/quote]
Ei ole yhtä tehokas kuin lääkärillä.
mä sain syyliä ruotsinlaivan yhteissuihkutiloista :(
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 13:21"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 10:58"]
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 10:35"]"Ilmastointiteippihoidon tehoa lumehoitoon nähden on sittemmin tutkittu hieman isommilla ryhmillä mm. Hollannissa koululaisilla [5], sekä Yhdysvalloissa aikuisilla[6]. Näissä ilmastointiteippihoito oli vain hyvin vähäisesti tai ei lainkaan lumehoitoa tehokkaampaa. Lisäksi koululaistutkimuksessa osa teippihoitoa saaneista lapsista ilmoitti joistain sivuvaikutuksista." [/quote] Miten syyliä voi hoitaa lumehoidolla? Eihän se ole uskon asia vaan fyysinen vaiva.
[/quote]Kuvittelin naiivisti, että palstalaisilta löytyy älyä googlata itse tuo lainattu teksti, mutta sinä kyllä alitit kaikki odotukset niin syvältä ettei paremmasta väliä.
[/quote]
Mobiililla ja hitaalla netillä ei paljon googlailla.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 10:04"]
Mulla on ollut jo monta vuotta syylä jalkapohjassa, enkä pääse siitä omin konstein eroon :'( Olisko tuo jäädytys sitten tehokas?
[/quote]
Jos on monta vuotta "syyliä" ne eivät ole syyliä. Syylä on viruksen aiheuttama ihokasvain, joka lähtee pois kun elimistö torjuu viruksen eli 6 - 12 kk maksimissaan. Siksi nuo eksoottiset hautausmaan ympäri kuutamossa kävelyt ja ilmastointiteippiviritelmät auttavat, koska syylät olisivat lähteneet pois joka tapauksessa. Sen takia ei myöskään TK lähde niitä poistamaan. Jäädyttämällä ne lähtevät, mutta ainoastaan typpijäädytyksellä varmasti. Itse käytettävät hiilihappojäätikkuaerosoli ei jäädytä riittävän syvältä. Usein yleislääkärillä ei ole typpijäädytyslaitteistoa, kannattaa mennä suoraan ihotautien lääkärille poistattamaan syylät, jos niistä haluaa eroon.
-LL-
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 10:04"]
Mulla on ollut jo monta vuotta syylä jalkapohjassa, enkä pääse siitä omin konstein eroon :'( Olisko tuo jäädytys sitten tehokas?
[/quote]
Jos on monta vuotta "syyliä" ne eivät ole syyliä. Syylä on viruksen aiheuttama ihokasvain, joka lähtee pois kun elimistö torjuu viruksen eli 6 - 12 kk maksimissaan. Siksi nuo eksoottiset hautausmaan ympäri kuutamossa kävelyt ja ilmastointiteippiviritelmät auttavat, koska syylät olisivat lähteneet pois joka tapauksessa. Sen takia ei myöskään TK lähde niitä poistamaan. Jäädyttämällä ne lähtevät, mutta ainoastaan typpijäädytyksellä varmasti. Itse käytettävät hiilihappojäätikkuaerosoli ei jäädytä riittävän syvältä. Usein yleislääkärillä ei ole typpijäädytyslaitteistoa, kannattaa mennä suoraan ihotautien lääkärille poistattamaan syylät, jos niistä haluaa eroon.
-LL-
Mulle kaksi syylää ilmestyi ala-asteikäisenä jalkapohjaan. Olen vuosien mittaan yrittänyt poistaa apteekin aineilla ja hiomalla, mutta aina ne kasvaa takaisin. Olen 32 vuotias... Sitä immuunipuolustuksen aktivoitumista odotellessa..
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 10:35"]"Ilmastointiteippihoidon tehoa lumehoitoon nähden on sittemmin tutkittu hieman isommilla ryhmillä mm. Hollannissa koululaisilla [5], sekä Yhdysvalloissa aikuisilla[6]. Näissä ilmastointiteippihoito oli vain hyvin vähäisesti tai ei lainkaan lumehoitoa tehokkaampaa. Lisäksi koululaistutkimuksessa osa teippihoitoa saaneista lapsista ilmoitti joistain sivuvaikutuksista."
[/quote]