Mitä ajattelette, jos näette reippaasti lihavan syömässä roskaruokaa?
Kommentit (41)
itse käyn 2 kertaa puolessa vuodessa. Aina saan pahoja katseita
minullakin on " lupa" herkutella roskaruualla, kun kerran tällä minua lihavammallakin on...tulee jollakin sairaalla tavalla hyvä omatunto.
Ja kyllä, syömishäiriöstä kärsin:-(
samaa mietin, jos näen lihavan roikkumassa sipsihyllyllä.
tyttö varmaan noin. 20v ja painoa ainakin puolitoistasataa kiloa. hän oikein kumartui matalalle lautasen päälle että pystyi nopeammin syömään. kyllä sinne meni pitsat poikineen.
Voisinkin tästä lähtien ryhtyä tarkkailemaan ajatuksiani.
Minusta kukin tehköön ja syököön mitä haluaa. Nämä Av:laiset kai kantaa ne toistenkin läskit, vai??
voi helvata että ootte tekopyhiä teeskentelijöitä.
Ihmiset on täynnä ennakkoluuloja ja ilkeitä salaisia ajatuksia, mutta tekopyhä ei kehtaa sitä myöntää.
Vierailija:
voi helvata että ootte tekopyhiä teeskentelijöitä.
Ihmiset on täynnä ennakkoluuloja ja ilkeitä salaisia ajatuksia, mutta tekopyhä ei kehtaa sitä myöntää.
Kai lihavilla on samanlainen oikeus käydä syömässä " roskaruokaa" kuin muillakin. Itse asiassa en edes tarkkaile, minkä kokoisia ihmisiä on syömässä silloin, kun itse syön vaikka hampurilaisateriaa. Keskityn vain omaan ja lasteni ruokailuun.
Musta tuollaiset ajatukset vain ovat äärettömän lapsellisia. mitä se kellekään kuuluu mitä kukin syö. Niin kauan kuin kukin kantaa itse läskinsä, niin pitäköön huolen omista asioista.
ja kukin syököön mitä lystää ja kantakoon sit kehonsa ja vastuunsa
Lihavan pitäisi erityisesti kiinnittää huomiotaan ruokavalioonsa. Reipas ylipaino aiheuttaa sairauksia, jotka ainakin osittain maksetaan yhteisistä verovaroista.
Ihan samalla lailla paheksun hiljaa sisimmässäni alkoholisteja, jos he kittaavat viinaa kadulla ja tupakoitsijoita, jotka yskänsä lomassa vetävät posket lommollaan tupakkaa.
Vierailija:
Kai lihavilla on samanlainen oikeus käydä syömässä " roskaruokaa" kuin muillakin. Itse asiassa en edes tarkkaile, minkä kokoisia ihmisiä on syömässä silloin, kun itse syön vaikka hampurilaisateriaa. Keskityn vain omaan ja lasteni ruokailuun.
keskityn omaan ruokailuuni enkä tiiraile että onko täällä nyt lihavia syömässä vai ei.
Vierailija:
Musta tuollaiset ajatukset vain ovat äärettömän lapsellisia. mitä se kellekään kuuluu mitä kukin syö. Niin kauan kuin kukin kantaa itse läskinsä, niin pitäköön huolen omista asioista.
todella tuhti nainen, joka tilasi aina McChicken PLUS aterian. Monesti olisi tehnyt mieli ehdottaa, että jos jätettäisiin ne isommat ranskalaiset ja isompi juoma pois...
Vierailija:
Lihavan pitäisi erityisesti kiinnittää huomiotaan ruokavalioonsa. Reipas ylipaino aiheuttaa sairauksia, jotka ainakin osittain maksetaan yhteisistä verovaroista.Ihan samalla lailla paheksun hiljaa sisimmässäni alkoholisteja, jos he kittaavat viinaa kadulla ja tupakoitsijoita, jotka yskänsä lomassa vetävät posket lommollaan tupakkaa.
Vierailija:
kyllä kuule tässä maailmassa menee rahaa ruhempaankin kuin lihavien terveysongelmiin. ajattelepa vaikka aseteollisuutta
Vierailija:
Ihan samalla lailla paheksun hiljaa sisimmässäni alkoholisteja, jos he kittaavat viinaa kadulla ja tupakoitsijoita, jotka yskänsä lomassa vetävät posket lommollaan tupakkaa.
Ironista kyllä, tällä palstalla tupakoitsijoitakin haukutaan maan rakoon, mutta sairaaloinen ylensyönti on ihan ok. Miksi? Koska palstalaisista ilmeisen iso osa itse syylistyy siihen.
Muita on helppo paheksua, mutta itsessä ei ole mitään arvosteltavaa.
Voi kerta kaikkiaan. Mitäs jos kaupan kassakin alkaisi sanoa että mitäs jos et nyt ostaisi tuota einesruokaa tai tupakkaa tai olutta?? tai edes ajattelisi niin? Hitto vieköön. Asiakaspalvelijan tehtävä on palvella asiakasta samalla arvonannolla oli siten asiakas lihava/laiha/alkoholisti jne.
Enemmän mua ajatteluttaa ne työpaikan naiset, jotka kuuluu Painonvartijoihin tai muuhun laihdutusryhmään kuukausitolkulla ja jotka närppivät lounastunnilla sitä salaattiansa, jotta voivat sitten kahvin kanssa ottaa sen pullan. Söisivät ennemmin kunnon ruokaa, niin ei tekis sitä pullaa mieli ja vois painossakin tapahtua muutoksia.
Katsovat mua yleensä pahalla silmällä, kun sen oman salaattini lisäks syön vielä kanaa tai kalaa reilulla majoneesikuorrutuksella. Ressukat.
Osti kaksi kerrosateriaa ja tuli viereiseen pöytään syömään.
Mietin vain, että " huh-huh.. taitaa tytöllä olla nälkä!" Ja kieltämättä ajattelin että tekis muutama dieettikuukausi tytölle hyvää..
Ruuan jälkeen hän tilasi vielä kaksi pehmistä ja donitsin.
Silloin jo ajattelin että miten kummassa kukaan voi vetää mahaansa noin hirveesti tavaraa!?
.. joo.. oltiin kauan Heselleä, lapset kun viihtyivät pallomeressä. On Hesellä käynnit meidän perheessä aika harvinaista " herkkua" , käydään vain noin 3-4 kertaa vuodessa.