Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä muita naisia tai miehiä joilla isä asunut perheessä

Vierailija
06.07.2026 |

Muttei syystä tai toisesta koskaan ole kokenut "yhteenkuuluvuutta"/yhteyttä tähän?

Miten olette pärjänneet elämässä? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/6 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäsin isääni. Oli kamalaa joutua asumaan saman katon alla. Ei ole hyvin mennyt elämä... Pahoja traumoja, joiden selvittelyssä mennyt koko aikuisikä... Sairautta, työkyvyttömyyttä, yksinäisyyttä, köyhyyttä... Mutta teen asialle, mitä voin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mielenkiintoista tietää kuinka pieni vähemmistö palstan naisista on elänyt onnellisen lapsuuden ja saanut paljon rakkautta kummaltakin perinteisiä arvoja kunnioittavalta vanhemmalta.

Vierailija
4/6 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi mielenkiintoista tietää kuinka pieni vähemmistö palstan naisista on elänyt onnellisen lapsuuden ja saanut paljon rakkautta kummaltakin perinteisiä arvoja kunnioittavalta vanhemmalta.

Olisi mielenkiintoista tietää minkälainen lapsuus oli niillä jotka suoltaa täällä aivan sairasta naisvihaa. Kyllä, myös miesvihaa  on täällä ja sekin on väärin, mutta kyllä täällä on paljon enemmän naisvihaa. 

Vierailija
5/6 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani totesi korjatessaan kylppärissä kanssani pyöräänsä, että hyvä kun isäni ei asu meillä,  mä opin tekemään kaikkea🥲Oli 9v

Vierailija
6/6 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli hieman etäinen isäsuhde. Arvostan nyt ja arvostin myös nuorena isääni siitä että hän oli koko lapsuuteni johdonmukainen ja luotettava, pyrki tekemään asioita perheen hyväksi ja vietti kunniallista elämää. Isäni oli nuoruudessani kuitenkin liian auktoritäärinen, eli ei pystynyt kuin osittain katkaisemaan sitä pelolla johtamisen kehää minkä hän itse eli.

Voi olla että liian vahvan isän poikana minusta kasvoi heikko mies. Itseluottamusta lapset saavat kehuista ja onnistumisen kokemuksista. Myös liika päämäärätietoisuus, isästäni ulospäin näkyvä jatkuva tyytymättömyys siihen miten asiat ovat ja stressi siitä mitkä asiat ovat tekemättä ovat ehkä vaikuttaneet siihen etten ole päämäärätietoinen ja tehokas tekemisissäni. Olen siis itse yrittänyt välttää oppimasta isästäni asioita jotka ovat mielestäni hänen heikkoutensa, samalla kuitenkin menettänyt sen mikä näissä heikkouksissa on positiivista.

Isosiskoni on kärsinyt kylmänä kokemastaan isäsuhteesta, siitä ettei isäni osaa arvostaa kuin asioita mitä hän ymmärtää, eikä isäni osaa kehua ja kannustaa. Siskoni on älykäs, minua menestyneempi koulussa ja minua kyvykkäämpi, mutta myös ahdistuksesta ja stressistä kärsivä. Oma käsitykseni on että tyttö jonka isä ei osoita arvostusta ja rakkautta voi elämässään päätyä suhteisiin missä tulevat miehetkään eivät osoita heitä kohtaan arvostusta ja rakkautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä