Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietityttää, kun miesystävä käynyt lukuisia kertoja Thaimaan ja kaukoidän lomilla kavereidensa kanssa.

Vierailija
12.12.2021 |

Mitä noilla miesten reissuilla tehdään? Sanoo, että ovat harrastaneet vesiurheilua ja katselleet nähtävyyksiä.

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi naisen ja miehen välillä on ihan normaalia asia.

Juu juu, kaikki ne on "naisia" joiden kanssa rentoudutaan rankan nähtävyys retken jälkeen.

Kauniita ja suuret tissit. Tiukka ja kiinteä peba. A tiukempi kuin kellään kotimaassa. Mitäpä muuta mies toivoisi

Ai mitäpä muuta mies toivoisi? No heteromies toivoo kyllä yleensä pee-illua.

No jos tän palstan ruikutuksista mitään voi päätellä niin niin suurin ongelma tuntuu seksissä olevan kun ei vaimo anna naalia.

Pee-illumiehet on varmaan sitten panemassa eivätkä ehdi ruikuttaa vauvalla.

Vierailija
62/99 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu juu, kaikki ne on "naisia" joiden kanssa rentoudutaan rankan nähtävyys retken jälkeen.

Kauniita ja suuret tissit. Tiukka ja kiinteä peba. A tiukempi kuin kellään kotimaassa. Mitäpä muuta mies toivoisi

No jos tän palstan ruikutuksista mitään voi päätellä niin niin suurin ongelma tuntuu seksissä olevan kun ei vaimo anna naalia.

Niin mutta oli puhe HETEROmiehistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies potee keltakuumetta. Yleinen varsinkin Aasian viennissä työskentelevillä.

Vierailija
64/99 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mies toi mulle Thaimaan matkalta tuliaiseksi klamydian.

Vierailija
65/99 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei miellytä aasialaiset ulkoisesti tai muutenkaan siinä mielessä, mutta olen käynyt Thaimaassa.

Sama täällä, lättänokat ei oikein iske. Kauneimmat tytöt löytyy Ruotsista tai Norjasta.

Vierailija
66/99 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, ai, ne shemalet sinne miehiä vetää.

Ei ole teknisesti pettämistä koska sijaitsee kategoriassa poikien väliset leikkimieliset kisailut.

Vierailija
67/99 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat sieltä jonkun sankkerin  jota ei  täällä osata   hoitaa.  En koskisi  enää tikullakaan   jos käynyt  yleisissä.   Ne muuttaa  snne eläkkeellä, palkkaa kaksi tyttöä  halvalla  apulaisiksi ja kuoleevat  nuoerna just  noihin tauteihin. Olen kuullut.

Just joo, nää on just näitä, en ole ikinä käynyt maassa ja en tiedä asiasta mitää mutta olen vain kuullut joltain niin pakko se on silloin pitää paikkaansa.

Vierailija
68/99 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta oli puhe HETEROmiehistä.

Vai "HETEROmiehistä"?

Vierailija
69/99 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko reissun jälkeen jokin asia kotona huonommin, pl oma huono tuuli? Jos kaikki on hyvin, niin miksi ihmeessä synkistelet ja mietit turhia.

Oletko aivan varma, että haluaisit saada kysymyksiisi vastauksen, ja uskotko kumminkaan, jos vastaus ei ole se mitä luulet?

Vierailija
70/99 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sellainen mies on ihana joka haluaa reissata vain minun kanssani ulkomailla asti. No muunlaista en kyllä huolisikaan. Ja onneksi olen sellaisen miehen kanssa ollut jo yli 20 vuotta.

Vierailija
71/99 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä todellinen tasa-arvoinen liitto kaukana näiden mammojen kohdalla, jotka päättävät saako mies lähteä ulkomaille vai ei.

Eikä kuulosta kovin terveeltä, kun epäillään omaa miestä pettämisestä, ainoana perusteena se, että mies on maassa, jossa prostituutio on yleistä. Yhtä hyvin miehet voisivat epäillä naistaan kokoajan pettämisestä, sillä nainen saa Suomessakin seksiseuraa koska vaan haluavat ja vielä ilman maksamista.

Vierailija
72/99 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä todellinen tasa-arvoinen liitto kaukana näiden mammojen kohdalla, jotka päättävät saako mies lähteä ulkomaille vai ei.

Eikä kuulosta kovin terveeltä, kun epäillään omaa miestä pettämisestä, ainoana perusteena se, että mies on maassa, jossa prostituutio on yleistä. Yhtä hyvin miehet voisivat epäillä naistaan kokoajan pettämisestä, sillä nainen saa Suomessakin seksiseuraa koska vaan haluavat ja vielä ilman maksamista.

Olisi helpompi uskoa niihin sukellusmatkasatuihin, elleivät miehet itse ilkkuisi ja lällättelisi aiheella pitkin nettiä ja kaveripiirejä.

Vierailija
73/99 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus kyllä näkyy täällä  teveydenhoidon ammatilaisille. Ihan oikeasti  ne  seksitaudit ovat  vaikeita hoitaa, kun monet  ovat siellä muuttuneet  antibiottiresisentisi Olisko  kivaa saada elinikäinen  Herpes  esim.joka sitten  jonkun flunssanyhteydessä  leviää sepäsikseksi ja  aivot on entisset. Jos  sinulla on  netti niin katso nyt  vaikka se  N -sankkeri. Venäjä ja  Gambia  , siellä on huono  terv.hoito.

Vierailija
74/99 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, ai, ne shemalet sinne miehiä vetää.

Ei ole teknisesti pettämistä koska sijaitsee kategoriassa poikien väliset leikkimieliset kisailut.

Voi heiltä sitten kysyä että onnistuiko telakoitumiset?

Vierailija
75/99 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa  vaikeat  Hepatiitit. Muista sitten  täällä  kertoa kun menet hammaslääkäriin. Britit  ja Aussitt   oat  matkoillaan yhtä  tyhmiä.  Ei  auta koulutus kun  nukutaan koulussa.O n toki  miehissä  fiksumpiakin.  Kaksi   tuoretta isää lähti sinne  isyyslomallaan,   kolmas tuli mukaan ilman   tukirahoja. nythän se helpottuu  kun  se isyysloma pitenee. Miehet  määrää  Suomessa.

Vierailija
76/99 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä sellainen mies on ihana joka haluaa reissata vain minun kanssani ulkomailla asti. No muunlaista en kyllä huolisikaan. Ja onneksi olen sellaisen miehen kanssa ollut jo yli 20 vuotta.

Tämä. En haluaisi äijää, joka lähtee ”sukeltelemaan” kehitysmaahan setämieskavereiden kanssa.

Vierailija
77/99 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa mietitytä yhtään mikään. Jos nyt mitään maailmasta tietää.

Voihan se tietysti olla, että heppu on muuten ihan erinomainen, kunhan pesee taikkuliukkaat pois.

Vierailija
78/99 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä riippuu kyllä täysin siitä reissaavasta poikaporukasta. Epäily ja jutut voi olla aika koviakin, mutta todellisuudessa mitään panemista ei tapahdu. Ei siis mitään. Itse matkustin tämmöisessä porukassa vuosia ja lukuisia kertoja. Ehkä sata kertaa ainakin kymmeniä. Kertaakaan - siis ei yhtään kertaa - ollut naista jatkoilla, huoneessa tuskin juuri juteltiin niille baarissa. Siinä porukassa ei vaan ollut sellaisia miehiä. Kävimme mm Red Light Districtillä varmaan viisi kertaa neljän päivän aikana eikä kukaan ostanut mitään. Näin esimerkkinä.

Se menee niin, että suurin osa ajasta kuluu kaupungilla kävelyyn, paskan puhumiseen ja alkoholin juomiseen. Kyllä porukka meni viettämään iltaa jopa diskoihin, mutta istutaan tutussa seurassa pöydässä eikä ulkomaalaisille juuri jutella - ainakaan naisille. Se nyt vaan on niin. Jos näyttää siltä, että olisin päässyt vähän pidemmälle niin kyllä sut joku porukan kavereista cock-blokkaa ja tulee heittämään tyhmän jutun millä naiset lähtevät nopeasti toisaalle.

Kymmenestä miehestä ehkä yksi tai korkeintaan kaksi ovat sellaisia, jotka harrastavat irtoseksiä reissussa ja jopa tukevat toisiaan matkassa. Jos juuri nämä kaksi lähtevät kahdestaan niin sitten jotain voi tapahtua. Mutta muuten ei kyllä tapahdu. Näin se meni saa uskoa tai ei.

Vierailija
79/99 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne oli itseasiassa aika huvittavia hetkiä, kun joku nainen tulee sanomaan jotain tai moikkaamaan niin vastaanotto on todella tyly. Mitään ei sanota puhumattakaan mistään tarjoamisesta.

Jos alkaa saamaan seuraa niin tulee joko cock-blokki tai sitten vaihdetaan paikkaa. Jos uudessa paikassa alkaa tapahtua niin vaihdetaan uudestaan.

Tästä kommentoiminen on myös melko ”haram”. Suotavaa olisi vain liittyä olemattomien panojuttujen kertojiksi. Uskon sen liittyvän siihen, että suurin osa miehistä on sääntöjä noudattavia kilttejä poikia. Pahoilla taas ei ole useinkaan varaa lähteä yhtään mihinkään.

Vierailija
80/99 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä voit valita tytön tai pari yöksi. Tai ladyboyn. Tai sekä että. Kadulla kun kävelee illalla niin kokoajan on joku käsivarressa kiinni ja haluaa viedä hotelliin. Se on maan tapa siellä. Ei sinne mitään maisemia mennä katselemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi