Mietityttää, kun miesystävä käynyt lukuisia kertoja Thaimaan ja kaukoidän lomilla kavereidensa kanssa.
Mitä noilla miesten reissuilla tehdään? Sanoo, että ovat harrastaneet vesiurheilua ja katselleet nähtävyyksiä.
Kommentit (99)
Luuletteko että h u o r i e n takia pitää mennä thaimaahan saakka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne bordellit aika nähtävyyksiä.
Ei kai niissä kaikki miehet käy? Ap
Jos henkilö on joku intohimoinen sukeltaja, niin jatkuvat Thaimaan matkat voi käsittää. Mutta että joku kävisi sielläjatkuvasti nähtävyyksien takia, on hiekan epäuskottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja olen käynyt monesti Thaimaassa sekä seurustelukumppanin että kaverien kanssa. Tekeekö se minustakin tautipesän vai koskeeko tämä vain miehiä?
No kun se miesystävä livahtaa hetkeksi bordelliin kun sinä käyt shoppailemassa. Yhteiset taudithan sieltä sitten tulee matkamuistoina. Nää karkureissut ovat se, mitä saunailloissa kerrotaan kavereille. Nähtävyys kuvat ovat varsin spesiaaleja.
Kuulen jutut kun olen hyvä "jätkä".
t. Nainen perinteisellä miesten alalla.
Eli yksikään mies ei voi välttyä bordellikäynniltä Thaimaassa, ei edes puolison kanssa matkatessaan. Aika yksinkertaisina olentoina miehiä kyllä tämän keskustelun perusteella pidetään.
Nämä vakio-Thaimaan-kävijät, poikaporukoissaan vaikuttavat yksinkertaisilta olennoilta. Kaikki miehet eivät tietenkään sellaisia ole.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Mutta luullaan, että siellä voi baillailla halpojen ja nuorien huorien kanssa. Jotka esittää rakastunutta, eikä pelkkää ammattilaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vesiurheilua ja nähtävyyksiä. Voi olla, mutta vaikea kuvitella, että tuo olisi koko stoori, jos miesporukalla on käyty siellä lukuisia kertoja. Varsinkin nuo nähtävyydet kuulostaa erikoiselta. Lukuisia kertoja käynyt ja joka kerta kaupunkikiertoajelu jne.? Ja ihmeenä pitäisin, jos eivät olisi tehneet tuttavuutta paikallisiin naisiin. Voisivatko he olla se nähtävyys?
Tuttavani mukaan ne thainaisten alapäät on nähtävyys, joita hän ei ikinä lakkaa ihailemasta. Suomessa ei kuulemma ikinä tule eteen vastaavia. Pieniä, söpöjä ja kauniita. Kaikki lomansa viettää thaikkulassa jätkäporukalla.
Viina on myös halpaa ja sitä menee. Humalassa syödään katukuppiloista, katupiskit ja apinat puree katarrit salmonellat vaivaa. Joka reissulla joku porukasta on tiputuksessa paikallisessa hospitaalissa. Hoito on kuulemma yksityissairaaloissa hyvää vakuutusyhtiöiden kortilla. Yleensä hoito jatkuu kotimaassa.
Vaimot on pistäneet nää miehet kiertoon eka reissujen jälkeen, joten vaimot ei enää häiritse nähtävyyksien katselua.
Elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa.
Onhan ne alapäät nähtävyys kun niillä on molemmat vehkeet siellä. Ei todellakaan tule Suomessa moista mutaatiota vastaan.
Joo, toki siellä varmaan sitä tautista tarjontaakin on, mutta kyllä ne upeat sukellusmaisemat vie voiton! Thaimaassa on oikeasti upea luonto ja jos osaa vielä hakeutua sellaisille alueille, jossa ei ole turismia erityisen paljon. Ne seksityöläiset ovat sitten siellä kaupunkien sykkeessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää nuorista Thainaikkosista. Hullu kun päästät poikaporukassa tuollaiseen paikkaan.
Ei kyse ole päästämisestä. Hullu kun hengaa tuollaisen tautipesäkkeen kanssa. Jos minä kuulisin tapailuvaiheessa yhdestäkin Aasian-matkasta poikain kanssa, se olisi siinä.
Löysää vähän sitä nutturaa, se on elämää vaan.
No voi jösses, olen matkustanut vaikka missä (mukaanlukien yksin Thaimaassa), eikä koskaan ole tullut käytyä maksullisissa, saati edes tullut tavattua naisia. Sinne mennään juurikin naisia karkuun rentoutumaan! Ei ne teidän toosat ole niin mielenkiintoisia kuin luulette, naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi naisen ja miehen välillä on ihan normaalia asia.
Juu juu, kaikki ne on "naisia" joiden kanssa rentoudutaan rankan nähtävyys retken jälkeen.
Kauniita ja suuret tissit. Tiukka ja kiinteä peba. A tiukempi kuin kellään kotimaassa. Mitäpä muuta mies toivoisi
Ai mitäpä muuta mies toivoisi? No heteromies toivoo kyllä yleensä pee-illua.
Vierailija kirjoitti:
No voi jösses, olen matkustanut vaikka missä (mukaanlukien yksin Thaimaassa), eikä koskaan ole tullut käytyä maksullisissa, saati edes tullut tavattua naisia. Sinne mennään juurikin naisia karkuun rentoutumaan! Ei ne teidän toosat ole niin mielenkiintoisia kuin luulette, naiset.
Bilepaikoissa kuten Pattaya, ne naiset/"naiset"tulevat ihan itse luoksesi. Toki itse matkustit todennäköisesti toisen tyyppisissä paikoissa.
Minua ei miellytä aasialaiset ulkoisesti tai muutenkaan siinä mielessä, mutta olen käynyt Thaimaassa.
Vierailija kirjoitti:
Jos tykkää suojaikärajaa nuoremmista niin Aasiassa on paremmat markkinat.
Tämän takia länsimaiset miehet ramppaa kaukoidässä.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehesi ei ole ns. alfamies, niin siellä ei tehdä mitään sellaista mikä voisi vaarantaa parisuhteenne. Ja vaikka olisikin, ei edes useimmat alfamiehet kykene puheita pidemmälle mitä tulee maks seuran hankkimiseen.
Hah hah. Ne harmaat hiirulaiset tarttuu kyllä lopulta syöttiin, kun niitä tunkee päälle joka käänteessä, etenkin kun alkoholi sumentaa aivot.
Sitten käryn käytyä ( taudit tai muu) tai vain huonoa omaatuntoa helpotetaan kertomalla puolisolle, että enhän minä mutta kun kaverit vei ja pakotti.
Pari esimerkkiä tuttavapiiristä (toisella omatunto ja yo selitys, toisen kärytti varomaton matkakaveri juovuspäissään). Siellä ne nyt ruikuttaa ulkoruokinnassa kovaa kohtaloaan.
Potenssipillereistä ei ole pulaa eikä reseptejä kysellä. Että kyllä siellä taitavissa käsissä pärjää arempikin suomipoika, kunhan rahaa on edes vähän.
Siellä naiset tyrkyttää itseään jopa silloin kun on vaimo vieressä.
Tuskin on ukko ollut selibaatissa siellä varsinkaan kun on monta kertaa käynyt. En usko!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jep. Sano että seuraavalla kerralla haluat mukaan vesiurheilemaan ja nähtävyyksiä katsomaan.
Tämä. Vedä sitten oikeat johtopäätökset kiemurtelusta ja selittelystä, miksi se ei käy.
Ei nainen seurueessa haittaa jos vain vesiurheillaan ja katsellaan nähtävyyksiä.
Jos haittaa, niin joku, kenties ne keskeisimmät, osat reissuista on jäänyt kertomatta. Viina toinen ja toisen saat itse arvata.
Ihan puppua tuo toisen syyn arvailu. Ei ole kaikilla näin, vaikka toki sinulla voi ollakin. Meillä on kaveriporukka, joka on käynyt toista vuosikymmentä pitkiä viikonloppuja viettämässä eri kohteissa, tosin Euroopassa, ei Thaimaassa asti, mutta silti. Kukaan ei juoksentele niillä reissuissa missään maksullisissa, vaikka monessakaan paikassa niitä ei tarvitsisi edes etsiä.
Käydään katsomassa joitain nähtävyyksiä, mutta suurin osa reissusta on sitä, että syödään hyvin, juodaan terasseilla olutta, istutaan iltaa pubeissa ja jutellaan ja pidetään hauskaa. Mutta ei sinne kyllä kenenkään puolisoa mukaan oteta ja se johtuu ihan siitä, että sitten siltä, kenen puoliso on mukana tuo joutilas istuskelu ja jutustelu loppuu, kun alkaa se loputon kiertely jossain shoppailuja myöten, missä se puoliso haluaa käydä ja monelleko puolisolle kelpaisi se, että istutaan terassilla eikä tehdä muuta. Ei todellakaan tule kenenkään puoliso mukaan tuollaiselle kaveriporukan reissulle ja sillä asialla ei ole yhtään mitään tekemistä maksullisten kanssa. Ja puolison tai isommassa joukossa kaverien ja puolisojen kanssa voi toki matkustaa, ei siinä ole missään nimessä mitään ikävää, mutta ne on eri reissuja ne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tykkää suojaikärajaa nuoremmista niin Aasiassa on paremmat markkinat.
Tämän takia länsimaiset miehet ramppaa kaukoidässä.
Tämä. Ja puheista päätellen aika tosi moni suomimies pitää juurikin tästä marginaalista. Etsitään ”tyttöä”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi naisen ja miehen välillä on ihan normaalia asia.
Juu juu, kaikki ne on "naisia" joiden kanssa rentoudutaan rankan nähtävyys retken jälkeen.
Kauniita ja suuret tissit. Tiukka ja kiinteä peba. A tiukempi kuin kellään kotimaassa. Mitäpä muuta mies toivoisi
Ai mitäpä muuta mies toivoisi? No heteromies toivoo kyllä yleensä pee-illua.
No jos tän palstan ruikutuksista mitään voi päätellä niin niin suurin ongelma tuntuu seksissä olevan kun ei vaimo anna naalia.
Saat sieltä jonkun sankkerin jota ei täällä osata hoitaa. En koskisi enää tikullakaan jos käynyt yleisissä. Ne muuttaa snne eläkkeellä, palkkaa kaksi tyttöä halvalla apulaisiksi ja kuoleevat nuoerna just noihin tauteihin. Olen kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Tässä taas nähdään kuinka outoja käsityksiä naisilla on miehistä ja aasialaisista naisista. Raivostutaan ilman parempaa tietoa.
Ja sekö ei ole mahdollista, että sitä parempaa tietoa on liiankin kanssa?
Tämä. Vedä sitten oikeat johtopäätökset kiemurtelusta ja selittelystä, miksi se ei käy.
Ei nainen seurueessa haittaa jos vain vesiurheillaan ja katsellaan nähtävyyksiä.
Jos haittaa, niin joku, kenties ne keskeisimmät, osat reissuista on jäänyt kertomatta. Viina toinen ja toisen saat itse arvata.