Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietityttää, kun miesystävä käynyt lukuisia kertoja Thaimaan ja kaukoidän lomilla kavereidensa kanssa.

Vierailija
12.12.2021 |

Mitä noilla miesten reissuilla tehdään? Sanoo, että ovat harrastaneet vesiurheilua ja katselleet nähtävyyksiä.

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap pitää jalat ristissä ja valittaa sitten täällä miksi mies ramppaa thaikuissa 😍

Vierailija
22/99 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi naisen ja miehen välillä on ihan normaalia asia.

Juu juu, kaikki ne on "naisia" joiden kanssa rentoudutaan rankan nähtävyys retken jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

me love you long time, give me money.

Vierailija
24/99 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja olen käynyt monesti Thaimaassa sekä seurustelukumppanin että kaverien kanssa. Tekeekö se minustakin tautipesän vai koskeeko tämä vain miehiä?

Vierailija
25/99 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja olen käynyt monesti Thaimaassa sekä seurustelukumppanin että kaverien kanssa. Tekeekö se minustakin tautipesän vai koskeeko tämä vain miehiä?

Tarjonta on kohdistettu lähinnä miehille.

Vierailija
26/99 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu oletko ollut tekemisissä shemalejen kanssa?

Vierailija
27/99 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskee vain miehiä. Vai onko joku kuullut naisten seksimatkailusta Thaimaahan? Onko pikkuriikkinen thaimies naisten unelma?

Vierailija
28/99 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös, kokeneemmat ja laajemmat naiset käy Gambian ihanilla hiekkarannoilla.

Vierailija
29/99 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös, kokeneemmat ja laajemmat naiset käy Gambian ihanilla hiekkarannoilla.

Gambiassa käydään lähinnä pylväsnäyttelyissä.

Vierailija
30/99 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan ne bordellit aika nähtävyyksiä.

Ei kai niissä kaikki miehet käy? Ap

Not all men, lol!

Vierailija
31/99 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on iso luottamus pula ja olet mustasukainen.Asiat mitä sinua mietitytää ,sinun pitäisi keskustella mies ytäväsi kanssa suoraan. Varmasti hän on jakamassa kuvia F.B,insta? Laittaen myös matkakuvia sinne.Kaiken Kaunin ja Hyvän kaikissa ihmisuhteissa pilatan luuloilla,kuvitelmilla ja huhuilla,pahan suopeisilla juoruilla.Kun ei kyetä asioista keskusteleman heti asianomaisen kanssa kasvotusten: Mikä oikeasti tökkii tai mieltä painaa ?

Vierailija
32/99 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vesiurheilua ja nähtävyyksiä. Voi olla, mutta vaikea kuvitella, että tuo olisi koko stoori, jos miesporukalla on käyty siellä lukuisia kertoja. Varsinkin nuo nähtävyydet kuulostaa erikoiselta. Lukuisia kertoja käynyt ja joka kerta kaupunkikiertoajelu jne.? Ja ihmeenä pitäisin, jos eivät olisi tehneet tuttavuutta paikallisiin naisiin. Voisivatko he olla se nähtävyys?

Tuttavani mukaan ne thainaisten alapäät on nähtävyys, joita hän ei ikinä lakkaa ihailemasta. Suomessa ei kuulemma ikinä tule eteen vastaavia. Pieniä, söpöjä ja kauniita. Kaikki lomansa viettää thaikkulassa jätkäporukalla.

Viina on myös halpaa ja sitä menee. Humalassa syödään katukuppiloista, katupiskit ja apinat puree katarrit salmonellat vaivaa. Joka reissulla joku porukasta on tiputuksessa paikallisessa hospitaalissa. Hoito on kuulemma yksityissairaaloissa hyvää vakuutusyhtiöiden kortilla. Yleensä hoito jatkuu kotimaassa.

Vaimot on pistäneet nää miehet kiertoon eka reissujen jälkeen, joten vaimot ei enää häiritse nähtävyyksien katselua.

Elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa.

Vierailija
33/99 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan ne bordellit aika nähtävyyksiä.

Ei kai niissä kaikki miehet käy? Ap

Ei kaikki. Sinun mies käy kavereineen kuitenkin, se on varma. 

Vierailija
34/99 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun se miesystävä livahtaa hetkeksi bordelliin kun sinä käyt shoppailemassa. Yhteiset taudithan sieltä sitten tulee matkamuistoina. Nää karkureissut ovat se, mitä saunailloissa kerrotaan kavereille. Nähtävyys kuvat ovat varsin spesiaaleja.

Kuulen jutut kun olen hyvä "jätkä".

t. Nainen perinteisellä miesten alalla.

Vierailija
35/99 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulttuuria,temppeleitä, museoita,kirjastoja, ihan samaa siis kuin nuoret naiset Gambiassa ja  Turkissa.

Italia ja Kreikka oli ennen nuorten naisten seikkailu loma kohteita. Ja onhan sielläkin museoita ja temppeleitä.

Vierailija
36/99 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi naisen ja miehen välillä on ihan normaalia asia.

Juu juu, kaikki ne on "naisia" joiden kanssa rentoudutaan rankan nähtävyys retken jälkeen.

Kauniita ja suuret tissit. Tiukka ja kiinteä peba. A tiukempi kuin kellään kotimaassa. Mitäpä muuta mies toivoisi

Vierailija
37/99 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun se miesystävä livahtaa hetkeksi bordelliin kun sinä käyt shoppailemassa. Yhteiset taudithan sieltä sitten tulee matkamuistoina. Nää karkureissut ovat se, mitä saunailloissa kerrotaan kavereille. Nähtävyys kuvat ovat varsin spesiaaleja.

Kuulen jutut kun olen hyvä "jätkä".

t. Nainen perinteisellä miesten alalla.

Eli yksikään mies ei voi välttyä bordellikäynniltä Thaimaassa, ei edes puolison kanssa matkatessaan. Aika yksinkertaisina olentoina miehiä kyllä tämän keskustelun perusteella pidetään.

Vierailija
38/99 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi ei ole ns. alfamies, niin siellä ei tehdä mitään sellaista mikä voisi vaarantaa parisuhteenne.  Ja vaikka olisikin, ei edes useimmat alfamiehet kykene puheita pidemmälle mitä tulee maks seuran hankkimiseen.

Vierailija
39/99 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt jokainen saa matkustaa minne haluaa.

Vierailija
40/99 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas nähdään kuinka outoja käsityksiä naisilla on miehistä ja aasialaisista naisista. Raivostutaan ilman parempaa tietoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän