Silarit harkinnassa, hyvät ja huonot puolet?
Onko kenelläkään palstalla? Oon ollut vuosia tyytymätön rintoihini ja mieskin kannustaa leikkaukseen.
Kommentit (80)
Löytyykö mitään suomenkielistä, että ymmärrän? Ap
Ota vain. Olen imenyt silikoonirintoja enkä erottanut niitä aidoista. Tuntuma oli luonnollinen.
Kalliit, mutta olen omiin tyytyväinen.
M49
Silikonit ei ole elinikäiset, vaan ne joudutaan ajoittain uusimaan. Riskeistä on kattavasti tässä jutussa:
https://www.iltalehti.fi/kauneuskirurgia/a/2011123015019778
*
Etuna on, että monet pitävät miellyttävän näköisiä silikonirintoja.
Janita Lukkarinen ei varmaan suosittelisi, jos olisi vielä täällä kertomassa. Silikoneista tuli syöpä, joka lopulta tappoi hänet. Vieraisaine kehossa ei ole hyväksi, eivätkä suuret rinnat varmasti kuoleman arvoiset.
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö mitään suomenkielistä, että ymmärrän? Ap
Oma keho rakentaa kapselin keinotekoisen silikoni-implantin ympärille, eli silikonirinnat kapseloituvat. Kannattaa katsoa miltä kapseloituneet ja pois paikoiltaan siirtyneet implantit näyttävät, ainakin Martina Aitolehden kuvissa katsottavissa.
Hyvä ja huonot puolet. Miehet himoitsevat sinua vaikka olisit rumempi.
Mulla on ollut kymmenisen vuotta nyt. Olen ollut kaikin puolin tyytyväinen. Mulla oli A-kupin kärpäslätkät, nyt mulla on C-kupin pyöreät ja kiinteät rinnat. Itseluottamukseen niillä oli isoin vaikutus (olin sinkku, en ole enää), mutta vaatteet istuu myös paljon paremmin nyt. Haittoina ainakin se, että selkähieronnasta ei voi nauttia enää yhtä paljon, heh, ja vakavasti puhuen se, että nyt viittäkymppiä lähestyvänä mammografia mietityttää. Olen käynyt ultrassa pari kertaa näiden vuosien aikana ja nyt meinaan kokeilla mammoa. Kuulemma sen yleensä pystyy tekemään implanteista huolimatta.
Vielä ei ole mitään merkkejä siitä, että implantit pitäisi uusia. Juuri juteltiin kumppanin kanssa, että miettii sitten silloisen tilanteen mukaan, että onko tarve uusia vai ottaako sitten vain implantit pois.
Vierailija kirjoitti:
Korjaan: mieslapset.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on se perimmäinen syy vaikka kaikki sanovat haluavansa ne vain itsensä takia. ;)
Olen huomannut että silikonit otteneilla on yläkkyyssosamäärä laskenut huomattavasti ja silokonit on rumat T:M42
En tiedä onko se hyvä vai huono puoli, mutta osa miehistä tulee tuijottamaan tekorintojasi kuin halpaa makkaraa
Vierailija kirjoitti:
Janita Lukkarinen ei varmaan suosittelisi, jos olisi vielä täällä kertomassa. Silikoneista tuli syöpä, joka lopulta tappoi hänet. Vieraisaine kehossa ei ole hyväksi, eivätkä suuret rinnat varmasti kuoleman arvoiset.
Saisko tähän kommenttiin jotain faktatietoa! En kyllä lähtisi toisen kuolemalla pelottelemaan!!!
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut että silikonit otteneilla on yläkkyyssosamäärä laskenut huomattavasti ja silokonit on rumat T:M42
Erikoista. Luulisi että yläkkyys nimenomaan kasvaa, mutta ehkä silokonit sitten nimensä mukaisesti silottaa.
Miehenä sanon että älä laita. Vaimollani pienet rinnat, siis ihan sopivat, kun ovat luonnolliset, aidot ja omat.
Ei tulisi mieleenkään ehdottakaan silikoneja. En ole ikinä ymmärtänyt tuommoista keinotekoista rakentelua.
Jos suvussa on rintasyöpää niin kannattaa muistaa, että silareiden kanssa se on vaikeampi havaita.
Faktaa kiitos kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisko tähän kommenttiin jotain faktatietoa! En kyllä lähtisi toisen kuolemalla pelottelemaan!!!
Siis loppuikää proteesit ei kuitenkaan kestä, pitää ehkä poistaa jossain vaiheessa.