Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten noihin kannatuskyselyihin voi osallistua?

Vierailija
20.03.2015 |

Aina välillä näkyy uutisia puoluekannatuksesta, kuten tämä.

http://yle.fi/uutiset/sdplla_ja_kokoomuksella_tiukka_kisa_kakkossijasta__epavarmoja_aanestajia_paljon/7879410

Koskaan en kuitenkaan näe linkkiä "Hei, osallistu kanntuskyselyyn!" Miten noihin voi vastata? Ihan vaan uteliaisuuttani mietin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimuslaitokset tekevät äänioikeutetusta väestöstä tietyn otoksen, johon kuuluviin otetaan laitoksen taholta yhteyttä. Itse sinne ei voi pyrkiä. Kun äänioiketettuja on nelisen miljoonaa, ja otokset ovat muutamia tuhansia, todennäköisyys tulla valituksi vastaamaan on melko pieni.

Vierailija
2/3 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse osallistun Gallup-foorumin tutkimuksiin, sieltä on tullut kysymyksiä myös politiikasta, viimeksi n. kuukausi sitten. Kerran tuli ovelle Gallup mies, silloin en ollut vielä Gallup-foorumin jäsen. Mies antoi kirjekuoren, johon piti merkata mitä puoluetta äänestäisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 17:16"]

Itse osallistun Gallup-foorumin tutkimuksiin, sieltä on tullut kysymyksiä myös politiikasta, viimeksi n. kuukausi sitten. Kerran tuli ovelle Gallup mies, silloin en ollut vielä Gallup-foorumin jäsen. Mies antoi kirjekuoren, johon piti merkata mitä puoluetta äänestäisin.

[/quote]

Minäkin erehdyin kauan sitten tuohon foorumiin. Luulin pääseväni ottamaan kantaa politiikkaan ja muihin yhteiskunnallisiin tai muuten tärkeisiin asoihin. Mutta eiväthän ne muuta kyselleet kuin mainosten näkemistä ja mielipidettä mainoksista. Lopetin koko touhun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän