auton rengas
Siis millä tohon renkaaseen saa ilmaa? Pumppu ei millään sovi siihen. Vituttaa.
Kommentit (29)
Nosta se. Miksei naapurin setä auta?
Kummalta puolelta sitä ilmaa puuttui?
Jos alapuolelta, niin olisit vain irroittanut renkaan ja laittanut sen tyhjemmän puolen ylöspäin.
Jos taas yläpuoli oli tyhjä, niin ei olisi matkantekoa haitannut.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 18:23"]
Kummalta puolelta sitä ilmaa puuttui?
Jos alapuolelta, niin olisit vain irroittanut renkaan ja laittanut sen tyhjemmän puolen ylöspäin.
Jos taas yläpuoli oli tyhjä, niin ei olisi matkantekoa haitannut.
[/quote]
Kyllä renkaan päällä aina on ilmaa riittävästi! Kannattaa huomioida.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 18:36"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 18:23"]
Kummalta puolelta sitä ilmaa puuttui?
Jos alapuolelta, niin olisit vain irroittanut renkaan ja laittanut sen tyhjemmän puolen ylöspäin.
Jos taas yläpuoli oli tyhjä, niin ei olisi matkantekoa haitannut.
[/quote]
Kyllä renkaan päällä aina on ilmaa riittävästi! Kannattaa huomioida.
[/quote]
Siksipä se rengas kannattaakin irroittaa ja laittaa takaisin, niin että riittävästi ilmaa sisältävä yläpuoli tulee maata vasten, alapuolellahan sitä ilmaa tarvitaan eikä yläpuolella.
Tuun. Tslkssin oot mulkkuha kfssainsi
Koitin sitä vararengasta mut sit se kaatu ja nyt toi romu on sit ihan ilman rengasta. Et kiitti ihan vitusti. Vittu.