Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

auton rengas

Vierailija
20.03.2015 |

Siis millä tohon renkaaseen saa ilmaa? Pumppu ei millään sovi siihen. Vituttaa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitin sitä vararengasta mut sit se kaatu ja nyt toi romu on sit ihan ilman rengasta. Et kiitti ihan vitusti. Vittu.

Vierailija
22/29 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta se. Miksei naapurin setä auta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
24/29 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummalta puolelta sitä ilmaa puuttui?

Jos alapuolelta, niin olisit vain irroittanut renkaan ja laittanut sen tyhjemmän puolen ylöspäin.

Jos taas yläpuoli oli tyhjä, niin ei olisi matkantekoa haitannut.

Vierailija
25/29 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 18:23"]

Kummalta puolelta sitä ilmaa puuttui?

Jos alapuolelta, niin olisit vain irroittanut renkaan ja laittanut sen tyhjemmän puolen ylöspäin.

Jos taas yläpuoli oli tyhjä, niin ei olisi matkantekoa haitannut.

[/quote]

Kyllä renkaan päällä aina on ilmaa riittävästi! Kannattaa huomioida.

Vierailija
26/29 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 18:36"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 18:23"]

Kummalta puolelta sitä ilmaa puuttui?

Jos alapuolelta, niin olisit vain irroittanut renkaan ja laittanut sen tyhjemmän puolen ylöspäin.

Jos taas yläpuoli oli tyhjä, niin ei olisi matkantekoa haitannut.

[/quote]

Kyllä renkaan päällä aina on ilmaa riittävästi! Kannattaa huomioida.

[/quote]

Siksipä se rengas kannattaakin irroittaa ja laittaa takaisin, niin että riittävästi ilmaa sisältävä yläpuoli tulee maata vasten, alapuolellahan sitä ilmaa tarvitaan eikä yläpuolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/29 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mikä provo! :D

Vierailija
28/29 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitis provo oli kun sut teki!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/29 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuun. Tslkssin oot mulkkuha kfssainsi