Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meikkivoide tekee ihosta "repaleisen"???

Vierailija
20.03.2015 |

Ärsyttää. Oon nyt kokeillut vaikka mitä meikkivoiteita ja pohjustusvoiteita, ei auta mikään. Pahimmannäköiset alueet on tossa nenän sivuilla silmien alla. Tänään kokeilin CC-voidetta, sama juttu.

Mistä tämä johtuu? Laitan aina kosteusvoidetta ennen pohjustusvoidetta, tänään laitoin vielä kolme kerrosta Aqualan L:ää ettei varmasti olisi kuiva iho. Onko kenelläkään sama juttu? Vinkkejä?

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda kosteusvoide! Kyllä se valitettavasti on sitä ihon pintakuivuutta johon Aqualan ei sinulla näemmä tehoa.

Vierailija
2/71 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisiko kunnon kuorinnan paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuori iho kunnolla ja kokeile bb-voidetta.

Vierailija
4/71 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 11:34"]

Vaihda kosteusvoide! Kyllä se valitettavasti on sitä ihon pintakuivuutta johon Aqualan ei sinulla näemmä tehoa.

[/quote]

Mulla on sekaiho, rasvoittuu päivän mittaan kamalasti niin en oo uskaltanut käyttää rasvapitoisempaa. Yleensä muutenkin käytössä on Humektan...

Mitähän kosteusvoidetta voisin kokeilla?

ap

Vierailija
5/71 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 11:35"]

Kuori iho kunnolla ja kokeile bb-voidetta.

[/quote]

BB-voidetta olen kokeillut (niitä marketti), ei mitään eroa. Käytän päivittäin kuorivaa ihonpuhdistusainetta.

ap

Vierailija
6/71 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile kuoria iho illalla ja sen jälkeen päälle kosteusvoiteet ym. kuten normaalisti. Kun ne pintakuivat alueet ovat päässeet syntymään, niin niitä ei saa pois muuten kuin kuorinnalla tai odottamalla ihon omaa uusiutumista, sen jälkeen sitten voi yrittää huolehtia kosteutuksesta niin, ettei alueita enää pääsisi syntymään.

Vierailija
7/71 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 11:47"]

Kokeile kuoria iho illalla ja sen jälkeen päälle kosteusvoiteet ym. kuten normaalisti. Kun ne pintakuivat alueet ovat päässeet syntymään, niin niitä ei saa pois muuten kuin kuorinnalla tai odottamalla ihon omaa uusiutumista, sen jälkeen sitten voi yrittää huolehtia kosteutuksesta niin, ettei alueita enää pääsisi syntymään.

[/quote]

Käytän joka ilta suihkussa kuorivaa puhdistusainetta, tätä

http://www.nivea.se/-/media/NIVEA/sv-SE/packshots/products-packshots/face-care/2014-Updates/Daily-Essentials-Wash-Gel-Combination-Skin.ashx?mh=350&mw=260&reflection=1&reflectionHeight=50

jonka jälkeen laitan kosteusvoidetta.

ap

Vierailija
8/71 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käytä niitä voiteita?

Vierailija
9/71 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy apteekissa niin että selität mikä on ongelma. Sieltä osaavat sanoa tarvitsetko kosteutta vai rasvaa siihen ihoon. Ja kannattaa hankkia ihan kunnon kuorinta eikä käyttää duo aineita

Vierailija
10/71 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen jotain kosteuttavaa seerumia kasvovoiteen alle. Itse saan kadotettua "riekaleet" iholtani vain kosteuttamalla tarpeeksi.

Vierailija
11/71 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 11:52"]

Älä käytä niitä voiteita?

[/quote]

Mulla on niin punoittava ja epätasainen iho, etten kehtaa mennä töihin ilman meikkivoidetta.

ap

Vierailija
12/71 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 11:59"]

Suosittelen jotain kosteuttavaa seerumia kasvovoiteen alle. Itse saan kadotettua "riekaleet" iholtani vain kosteuttamalla tarpeeksi.

[/quote]

Minkälaista seerumia suosittelisit? Sellaista en ole koskaan kokeillut.

ap

Vierailija
13/71 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole kuorinut ihoani enää vuosiin ja iho on nyt paremmassa kunnossa kuin koskaan. Ei punoita eikä hilseile, kun huolehtii kosteuttamisesta. Melaanisen kuorinta-aineen jokaviikkoinen käyttö on aika raju käsittely jo muutenkin punoittavalle, herkistyneelle iholle. Käytän joskus turvenaamiota, joka kirkastaa ihoa.

Vierailija
14/71 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aqualan l ei oo kyllä meikin alle mikään paras valinta, kannattaa kokeilla eri kosteusvoidetta.

Vierailija
15/71 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 12:05"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 11:59"]

[/quote]

Minkälaista seerumia suosittelisit? Sellaista en ole koskaan kokeillut.

ap
[/quote]
Itselläni on käytössä L'Orealin Youth Code, joka on todella kosteuttavaa ja sisältää myös jotain ihoa heleyttävää ja ryppyjä silottavaa ainesosaa.

Vierailija
16/71 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuori kasvot illalla ja laita päälle tuhtia ravintopitoista rasvaa. :)
Sitten aamulla peset kasvot vain kevyesti.

Vierailija
17/71 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 12:08"]

Aqualan l ei oo kyllä meikin alle mikään paras valinta, kannattaa kokeilla eri kosteusvoidetta.

[/quote]

Normaalisti käytän Humektania, ei ollut mitään eroa noilla kahdella :( Tykkään niistä muuten, niin en ole uskaltanut kokeilla mitään muuta. Onko vinkkejä mikä olisi hyvää?

ap

Vierailija
18/71 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 12:11"]Kuori kasvot illalla ja laita päälle tuhtia ravintopitoista rasvaa. :)
Sitten aamulla peset kasvot vain kevyesti.

[/quote]
Ainiin ja aja "peach fuzz" :it.
Tulee uber silee pinta! ♡

Vierailija
19/71 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kosmetologilla. Hän osaa käsitellä ihoasi. 

Päivittäin tapahtuva kuorinta kuulostaa hurjalta toimenpiteeltä.

Vierailija
20/71 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla noi silikonirasvat saa meikkivoiteen hajoilemaan naaman pintaan. Lisäksi jos on liian kuiva meikkivoide, mutta käytän nyt bb-voidetta joka myös kosteuttaa.