Ehdottakaa parin päivän edullista irtiottokohdetta
Tulen tällä viikolla Helsinkiin ja olisi mahdollista lennähtää pariksi päiväksi jonnekin. En vaan osaa päättää. Tukholma ja Tallinna toki olisivat ne helpoimmat. Tarvittaessa voin olla kolmannenkin päivän.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Gdansk. Tosi kaunis, tosi halpa.
Hyvä idea, olen kerran käynyt. Menen katsomaan hintoja 😀
ap
Vierailija kirjoitti:
Oslo, Bergen, Lontoo, Dublin
Lontoo on lempikaupunkini Euroopasta, mutta menee nyt tällä kertaa yli budjetin. Bergenin menen googlaamaan, minulle uutuus. Kiitos!
ap
Vierailija kirjoitti:
Mummotunneli
Tämäkin voisi olla hyvä irtiotto ja olen kohdeiässäkin, mutta haussa on vähän toisenlainen irtiotto 😁
ap
Riika. Siis mistä olet tulossa Helsinkiin? Tuntuu vähän oudolta tulla pariksi päiväksi Helsinkiin ja lähteä heti jonnekin muualle. Vähän lisää informaatiota olisi tarpeen aloituksessakin, kun muut eivät ole ajatuksen lukijoita.
Ajattele planeettaa äläkä lennähdä minnekään pariksi päiväksi. Pysy Helsingissä jossain kivassa hotellissa, käy teatterissa tai konsertissa + museoissa ja syömässä hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Riika. Siis mistä olet tulossa Helsinkiin? Tuntuu vähän oudolta tulla pariksi päiväksi Helsinkiin ja lähteä heti jonnekin muualle. Vähän lisää informaatiota olisi tarpeen aloituksessakin, kun muut eivät ole ajatuksen lukijoita.
Tulen Helsinkiin provinssista tekemään tentin, ja en siis ajatellut viettää muuten aikaa pk-seudulla. En nyt tiedä mikä tässä oli epäselvää, mutta sori siitä. 😁
ap
Vierailija kirjoitti:
Ajattele planeettaa äläkä lennähdä minnekään pariksi päiväksi. Pysy Helsingissä jossain kivassa hotellissa, käy teatterissa tai konsertissa + museoissa ja syömässä hyvin.
Lennähdän jo sinne Helsinkiin. Kauniita kirjoitat, mutta jos nyt tosiaan kysyn aiheesta niin arvostaisin jos pysyttäisiin aiheessa. 👍🏻 Ja sori, en pidä Helsingistä vaikka se on sangen epäsuosittu mielipide.
ap
Helsingissä ei ole kunnon lentokenttää
Vierailija kirjoitti:
Krakova
Tämäkin on hyvä idea, kiitos. 👍🏻
Bergen ei valitettavasti sopinut aikatauluihin ja Gdanskiin vähän turhan kalliit lennot. Molemmat olivat kyllä hienoja ideoita.
ap
Porvoota suosittelen, varsinkin Haikon kartanon lasteen kahluualtaan kokoinen uima-allas ja pihalla kai vieläkin oleva tyhjä altaanraato on koettava itse.
Kierros pahimman turistirysän ulkopuolella paikallisissa kivijalkaliikkeissä saamassa ahvenanmaalaista kohtelua avaa silmiä kummasti.
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä ei ole kunnon lentokenttää
Niin no Vantaallahan se taitaa olla, mutta tiedät kuitenkin mistä kentästä puhutaan :)
Ap:lle ehdotan Pariisi? Vai oliko Lontoo yli budjetin eli sitten varmaan tuokin? Mites Wien, München, Praha, Amsterdam, Kööpenhamina (kalliimpi varmaan), Berliini (ei oma lemppari mut monet tykkää)
Vierailija kirjoitti:
Riika, Vilna tai Kööpenhamina.
Kööpenhamina on kyllä ihana mutta se on kaukana edullisesta. 😁 Kiitos! Samoin tuo ketjussa mainittu Dublin tulee liian kalliiksi.
ap
Kreikka Korfulla yksi yö, yhdeksi yöksi Albanian Sarandaan, sitten takaisin tai ylimääräinen yö Sarandassa/Korfulla.
Gdansk. Tosi kaunis, tosi halpa.