En voi koskaan ruveta parisuhteeseen, koska miehet haluavat nuorempia
Kolmekymppiset tässä lähestyy ja mietin, että mitä haluaisin loppuelämälläni tehdä. Ajatukset tietysti suuntasivat parisuhteeseen ennen pitkää, ja siitähän syntyi sellainen v.itutus ettei rajaa. Tajusin nimittäin, että siinä kävisi _parhaimmillaan_ näin:
Minä päädyn suhteeseen 5-10 vuotta vanhemman miehen kanssa. (Ennen kuin joku tuohon tarttuu, niin se on olennaista kertomuksen kannalta, ja koska sellaisista tykkään; nuoremmat ei sytytä). Ollaan onnellisesti yhdessä ja naimisissakin, saadaan lapsia, vielä ehtii.
Ennen pitkää alan tietysti rupsahtaa niin, että sen näkee. Niin alkaa tietysti mieskin, mutta minun viehättävyyttäni se laskee enemmän jos vertailee minun ja mieheni viehättymisen voimakkuutta toisiimme. Minä olen todella seksuaalinen ihminen, joten minun haluni miestäni kohtaan säilyy ennallaan. Miehen halut säilyvät ennallaan ylipäätään. Ennen pitkää tilanne on se, että minä haluan vimmatusti miestäni, mutta hän haluaa vimmatusti jotain kaksvitosia tai nuorempia eikä meidän seksielämämme ole entisellään. En saa enää kunnon seksiä, miehellä riittäisi meidän suhteemme alkua vastaavat höyryt ainoastaan jonkun nuoremman kanssa. Minulle jää joku helkutin lame rakastelu. Sekään ei kuitenkaan ole enää entisellään. Lopulta miehen katse vaistomaisesti ajautuu jonkun nuoremman persiiseen, eikä hänen huomionsa enää suuntaa samalla kiihkeydellä ja mielenkiinnolla minuun.
Oikeasti, mikä helvetin pointti? Koko ihmislaji on ihan paska.
Kommentit (134)
No nyt oli sellaista bs:sää sun kirjoitus. No, ilmeisesti oli vaan tarkoitus ärsyttää lukijoita.
Mitä vittua mä luin. Luuletko ettei miehet rakastu ja ne kiinnostuneita vain pinnasta koko elämänsä ajan?
Mitäpä tuota vaivautumaan sitten jos olet tuota mieltä. Totuus on kuitenkin että miehet ja naiset vanhenevat eri tavalla.
Keskittyisit vaan naimisesta nauttimiseen, että pysyt onnellisena tämän lyhyen elämän.
No ihmisiä ei ole tarkoitettu olemaan yhdessä saman kumppanin kanssa koko elämää. Eläimiähän tässä ollaan ja nuoret kiimassa olevat naaraat menee vanhempien edelle. Tämä on vain luonnollista.
Itsehän olen tykännyt aika pitkälti kaikista naisista aina, vanhat, nuoret, lihavat, laihat, rumat, kauniit ovat mieleeni. Ainoa asia mikä ei ole viehättänyt, on kaltaisesi ennakkoluuloiset, miehiin katkeroituneet naiset, näitä löytyy parikymppisistäkin.
Aika huono itsetunto ja katkera olet
Eipä sille mitään voi. Miehet ovat tosin niin epätoivoisia, että kyllä niistä ottajia riittää tavalliselle vanhemmallekin naiselle.
Ota sellainen mies, jolle ulkonäkö ei ole tärkein pointti naisessa. Sellaisiakin oikeasti on, luulenpa että loppujen lopuksi enemmistö.
No, missaatte nyt kaikki pointin tässä:
En halua suhdetta, missä minä olen se jota toinen ei enää halua samalla tavalla. Ei se ole mitään miehiin katkeroitumista, miten se voisi miesten vika olla, että tämä on biologinen fakta. Eikä minulle riitä, että kelpaan jollekin joka ei saa nuorempaa.
Vierailija kirjoitti:
No, missaatte nyt kaikki pointin tässä:
En halua suhdetta, missä minä olen se jota toinen ei enää halua samalla tavalla. Ei se ole mitään miehiin katkeroitumista, miten se voisi miesten vika olla, että tämä on biologinen fakta. Eikä minulle riitä, että kelpaan jollekin joka ei saa nuorempaa.
Jos on hyvä kemia niin sitä omaa naista haluaa aina
Vierailija kirjoitti:
No nyt oli sellaista bs:sää sun kirjoitus. No, ilmeisesti oli vaan tarkoitus ärsyttää lukijoita.
No, perustelisitko missä kohtaa olen väärässä? Tarkoitus oli oikeasti vain avautua, koska asia ihan oikeasti harmittaa.
Mitä just luin.. nyt oli hyvä Provo. Olet kommenttisi perusteella niin hapan ihminen, että kun olet ollut 20v niin olit jo silloin ennen aikaisesti vanha ja katkera. On totta että sinun kaltaiseksi saa ihmisen kuin ihmisen kyllästymään, ikäsi ai sukupuolesi ei tähän liity.
Toinen vaihtoehto on että olet lukenut tämän palstan lukemattomien i n c e l hyypiöiden vihamielisiä kommentteja kypsemmistä naisista ja nyt uskot niiden olevan ainoa totuus maailmassa.
Joka tapauksessa toivottavasti pääset valoisampaan tilaan. Mä rakastan miehiä ja edelleen on vientiä terkuin n39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, perustelisitko missä kohtaa olen väärässä? Tarkoitus oli oikeasti vain avautua, koska asia ihan oikeasti harmittaa.
Me miehet ei olla niin pinnallisia kuin luulet.
Ja huomaan että jankutan vahingossa samoja sanoja, mutta saakeli kun ottaa päähän!
Vierailija kirjoitti:
Itsehän olen tykännyt aika pitkälti kaikista naisista aina, vanhat, nuoret, lihavat, laihat, rumat, kauniit ovat mieleeni. Ainoa asia mikä ei ole viehättänyt, on kaltaisesi ennakkoluuloiset, miehiin katkeroituneet naiset, näitä löytyy parikymppisistäkin.
Biseksuaalina ymmärrän tämän, itsekin olen aina tykännyt tosi monenlaisista naisista.
Äitini on melkein kuusikymppinen, elämäniloinen ja itsestään huolehtiva nainen, ja hänen ympärillään pyörii sellainen ruletti lemmenkipeitä ukkoja että parhaat voi valita päältä. Lue vähemmän vauvapalstaa ja ulkoile enemmän.
Miksi sun pitää suhteeseen alkaa jos haluat vain seksiä. Parittele sellaisten 35v köriläisten knssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me miehet ei olla niin pinnallisia kuin luulet.
Voitko sitten vaistoillesi jotain? Onhan se tutkittukin, että miehet pitävät 22- vuotiaita naisia haluttavimpina. Aika nuoria siis. Ja tämä koski myös n. 60- vuotiaita, pappaikää lähenteleviä miehiä.
Kai se himokas seksi sitten on vaan jätettävä nuoremmille, mutta saahan se nyt ottaa päähän.
Ja jäi tietysti se tärkeä pointti vitutuksissa sanomatta! Ei auta, vaikka olisin 10 vuotta miestä nuorempi! Ei voi voittaa...