Miksi tulet kuntosalille heilumaan ja levittelemään haaroja?
Jos treenisi koostuu pelkästään kehonpainoharjoitteista, etkä käytä ollenkaan kuntosalin laitteita – miksi tulet kuntosalille riehumaan?
Oma kuntosalini on niin pieni, että ärsyttää suunnattomasti kun kulkiessaan pitää väistellä lattialle raivoisasti kieritteleviä ja itseään nolaavia ”treenaajia”. Mikset jää kotiin levittelemään haarojasi? Meidän kuntosalilla ei ole omaa asuntoasi suurempaa tilaa käytössä.
Se hyvä puoli tietenkin on, että saa hyvät naurut katsella toisten huvittavia sätkyilyjä J Mutta mieluummin pitäisin kulkutiet avoimina normaalille liikkumiselle.
Kommentit (47)
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 09:14"]Pointti onkin se, että jos ei käytä kuntosalia sen varsinaiseen tarkoitukseen. Miksei mene heilumaan muualle? Tai hankkiudu sellaisen salin jäseneksi, jossa on oma tila varattu lattialla mönkimiseen?
[/quote]
jos vaikka kyseinen sali on halvempi, tai paremmalla paikalla. Ja kyttäätkö sä oikeesti koko ajan mitä se tekee???!!! Entä jos vaikka ensin "vääntelee" ja sitten vasta käyttää laitteita. Vai katsoitko koko sen ohjelman tarkasti läpi. Vai onko sali porvoossa?
Jokainen kuntosalimaksun maksanut henkilö saa tehdä siellä salin sääntöjen puitteissa mitä vain mielensä tekee. Vaikka istua sivussa penkillä. Tai tulla edellisen päivän treenin jälkeen tekemään syviä venytyksiä. Ihan mitä vain.
Itse vältän kotona treenaamista. Salin lattialla sätkivät kehonpainotreenaajat on ihan ok. t. Liikunta-alalla elantonsa tienaava.
No, tämä on todella yleistä. Suurin osa naisista vaan on sellaisia että markkinatilanne täytyy tarkistaa aika ajoin. Annetaan ymmärtää, ja toivotaan että miehet vilkuilisivat. Siis hyvännäköiset miehet.
Jos irstas plösö vilkuilee, niin se on sitten vauvapalstan toisen keskusteluketjun paikka joka otsikoidaan: "Vanhat irstaat plösöt tuijottelevat kuntosalilla, mitä teen?"
Ymmärrän itse sen, että treeni tulee tehtyä, kun on mennyt varta vasten salille sitä tekemään.
Mutta minunkin on vaikea ymmärtää sitä, miksi jotkut naiset tulevat salille asti tekemään "koira pissaa" -liikettä, ettei vaan tulis ne isot lihakset. Puhumattakaan muista liikkeistä, joita jaksaa helposti tehdä vaikka sata kerrallaan. Ettei vaan tulis ne isot lihakset.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 09:12"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 09:08"]Haha, ap taitaa olla itse niin kankea ettei haarojaan pysty levittelemään :D [/quote] niin taitaa olla, mutta ap sun kannattaa tosiaan käydä siellä salilla laihduttamassa. Ehkäpä perseesi jossain vaiheessa mahtuu siitä käytäviltä vaikka salilla olisikin muita. Jos sua vituttaa mitä muut tekee ja niitä täytyy kytätä, niin ehkä kannattaa rakennuttaa oma sali. Jos ei oo varaa, niin eipä taida olla varaa valittaakkaan. Eiköhän jokainen saa tehdä salilla mitä parhaaksi näkee
[/quote]
Heh! Taisi osua pahemman kerran omaan nilkkaan :D
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 09:46"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 09:12"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 09:08"]Haha, ap taitaa olla itse niin kankea ettei haarojaan pysty levittelemään :D [/quote] niin taitaa olla, mutta ap sun kannattaa tosiaan käydä siellä salilla laihduttamassa. Ehkäpä perseesi jossain vaiheessa mahtuu siitä käytäviltä vaikka salilla olisikin muita. Jos sua vituttaa mitä muut tekee ja niitä täytyy kytätä, niin ehkä kannattaa rakennuttaa oma sali. Jos ei oo varaa, niin eipä taida olla varaa valittaakkaan. Eiköhän jokainen saa tehdä salilla mitä parhaaksi näkee
[/quote]
Heh! Taisi osua pahemman kerran omaan nilkkaan :D
[/quote]
ei muuten osunut. En käy edes salilla ;) mä osaan muulla tapaa treenata ;) 174cm/54kg
Miksi maksaa kallista salijäsenyyttä jos ei ikinä käytä salin laitteita, ainoastaan lattiaa?
Ja tosiaan salillani käy useampi henkilö, jotka eivät koskaan eksy laitteeseen. Luulisi olevan paljon helpompaa ja kätevämpää tehdä samat harjoitteet kotona. Miksi raahautua salille varta vasten ja maksaa vielä jäsenyydestä?
Ja se on oikeasti ärsyttävää kun liikkumiseen tarkoitetut käytävät on kansoitettu lattialla makaavilla ruhoilla.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 09:50"]
Miksi maksaa kallista salijäsenyyttä jos ei ikinä käytä salin laitteita, ainoastaan lattiaa?
Ja tosiaan salillani käy useampi henkilö, jotka eivät koskaan eksy laitteeseen. Luulisi olevan paljon helpompaa ja kätevämpää tehdä samat harjoitteet kotona. Miksi raahautua salille varta vasten ja maksaa vielä jäsenyydestä?
Ja se on oikeasti ärsyttävää kun liikkumiseen tarkoitetut käytävät on kansoitettu lattialla makaavilla ruhoilla.
[/quote]
No sinä se oot tehnyt kattavaa tutkimusta!
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 09:48"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 09:46"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 09:12"] [quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 09:08"]Haha, ap taitaa olla itse niin kankea ettei haarojaan pysty levittelemään :D [/quote] niin taitaa olla, mutta ap sun kannattaa tosiaan käydä siellä salilla laihduttamassa. Ehkäpä perseesi jossain vaiheessa mahtuu siitä käytäviltä vaikka salilla olisikin muita. Jos sua vituttaa mitä muut tekee ja niitä täytyy kytätä, niin ehkä kannattaa rakennuttaa oma sali. Jos ei oo varaa, niin eipä taida olla varaa valittaakkaan. Eiköhän jokainen saa tehdä salilla mitä parhaaksi näkee [/quote] Heh! Taisi osua pahemman kerran omaan nilkkaan :D [/quote] ei muuten osunut. En käy edes salilla ;) mä osaan muulla tapaa treenata ;) 174cm/54kg
[/quote]
LOL
Miksi ap päästää niitä levittelijöitä riehumaan hänen omalle kuntosalilleen? Laittakoon ovensa lukkoon.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 09:12"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 09:08"]Haha, ap taitaa olla itse niin kankea ettei haarojaan pysty levittelemään :D
[/quote]
niin taitaa olla, mutta ap sun kannattaa tosiaan käydä siellä salilla laihduttamassa. Ehkäpä perseesi jossain vaiheessa mahtuu siitä käytäviltä vaikka salilla olisikin muita. Jos sua vituttaa mitä muut tekee ja niitä täytyy kytätä, niin ehkä kannattaa rakennuttaa oma sali. Jos ei oo varaa, niin eipä taida olla varaa valittaakkaan. Eiköhän jokainen saa tehdä salilla mitä parhaaksi näkee
[/quote]
Saa, mutta siellä on otettava huomioon myös muut eikä tukkia kulkuväyliä. Vai pitääkö muiden kävellä yli? Ohis
Olen samaa mieltä kuin ap. Lattialla kekkuloivat kuuluvat joko kotiin tai salille, jossa oma tila siihen tarkoitukseen.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 09:35"]Ymmärrän itse sen, että treeni tulee tehtyä, kun on mennyt varta vasten salille sitä tekemään.
Mutta minunkin on vaikea ymmärtää sitä, miksi jotkut naiset tulevat salille asti tekemään "koira pissaa" -liikettä, ettei vaan tulis ne isot lihakset. Puhumattakaan muista liikkeistä, joita jaksaa helposti tehdä vaikka sata kerrallaan. Ettei vaan tulis ne isot lihakset.
[/quote]
Mä harrastan tanssia ja siellä tehdään toisinaan ihan tunnilla tuollaisia koira pissaa liikkeen tyylisiä. Ne on todella tehokkaita kunhan ne tekee oikein. Lihakset niillä ei toki kasva, mutta tanssissa tarvittava koordinaatio, kestävyys ja voima kylläkin.
Välillä saatan tehdä niitä salillakin, koska kotona treenatessa en saa keskityttyä kunnolla. En myöskään ymmärrä että jos olen tehnyt salilla treenin, niin miksi jättäisin ilman välineitä tehtävät liikkeet kotiin.
Ihmisillä on erilaisia tavoitteita ja siksi myös erilaisia tapoja treenata. Ehkäpä niillä pelkkien oman kehon liikkeen tekijöillä ei ole varaa saliin, jossa on erillinen tila laitteille ja jumppaliikkeille. Tai jos nykyinen sali on sijainniltaan täydellinen. hyvä kuitenkin että liikkuvat!
Jotku tekee noita omapainotreenejä vain sen takia, että se on trendikästä. Samat tyypit, jotka ei syö gluteenia, koska se trendikästä.
Samasta syystä kuin menen lukemaan kirjastoon (vaikka kotonakin voisin lukea). Menen salille koska siellä oikeasti teen ja keskityn toisin kuin kotona.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 09:04"]En käy kuntosalilla sätkimässä, mutta voin kertoa, että kotona on todella vaikeaa löytää hyvä hetki jumppaamiseen. LÄhden heti kuntosalille, kun mulla on varaa teettää saliohjelma.
[/quote]
Kirjoita googleen "simple strenght program for beginners." Ole hyvä, tämä ei maksanut mitään.
Vinkki ap:lle
Seuraavan kerran sun juomapullosta lirahtaa "vahingossa" vettä lattialla pyörivän naamalle tai ehkä hikipyyhe :D
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 09:57"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 09:12"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 09:08"]Haha, ap taitaa olla itse niin kankea ettei haarojaan pysty levittelemään :D
[/quote]
niin taitaa olla, mutta ap sun kannattaa tosiaan käydä siellä salilla laihduttamassa. Ehkäpä perseesi jossain vaiheessa mahtuu siitä käytäviltä vaikka salilla olisikin muita. Jos sua vituttaa mitä muut tekee ja niitä täytyy kytätä, niin ehkä kannattaa rakennuttaa oma sali. Jos ei oo varaa, niin eipä taida olla varaa valittaakkaan. Eiköhän jokainen saa tehdä salilla mitä parhaaksi näkee
[/quote]
Saa, mutta siellä on otettava huomioon myös muut eikä tukkia kulkuväyliä. Vai pitääkö muiden kävellä yli? Ohis
[/quote]
voihan sitä sitten vaikka pyytää henkilöä siirtymään tai väistymään. Auttaa varmaan enemmän kuin av:lla aukominen
Pointti onkin se, että jos ei käytä kuntosalia sen varsinaiseen tarkoitukseen. Miksei mene heilumaan muualle? Tai hankkiudu sellaisen salin jäseneksi, jossa on oma tila varattu lattialla mönkimiseen?