Olen noita
Osaan ohjailla tuulta...osaan aiheuttaa ihmisille onnea ja onnettomuutta kun niin haluan. Ei ole provo.
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 12:01"]Varo vaan, etten minä tule teille läpäisemään, jos meidän Akut alkavat löytyvät teidän pöydältä;)
[/quote]
Mitäh?
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 12:10"]Mua on vaivannut yksi asia monta vuotta.
Onko Suomessa vastaavaa koulua noidille ja velhoille kuin Tylypahka vai oletteko kaikki itseoppineita?
[/quote]
Pitäis olla :b
Ap
Olen noitien metsästäjä. Kuulun salaiseen ryhmään joka perustettiin jo 1600-luvulla jonka tehtävä on metsästää ja teloittaa vielä jäljelle jääneitä noitia. Toivon että tapaamme pikapuoliin.
puhalla kulta puhalla!!!!! meri-saukot iskee silmää sulle!!!!
Missä noidat tapaavat toisiaan nykyisin Suomessa?
Voisitko tappaa Rikun Espoosta? Petti mua.
Nään asioita ennalta. Aistin paljon asioita mitä ei näe. Olenko minäkin noita?
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 11:26"]
Osaan ohjailla tuulta...osaan aiheuttaa ihmisille onnea ja onnettomuutta kun niin haluan. Ei ole provo.
[/quote]
laske se aku ankka lehti alas ja läpsäise itseäsi naamaan 37 kertaa. Olethan tarkka, kerrat pitää täsmätä muuten se ei tepsi.
Kerro palstalaisille missä kaupungissa juuri nyt olen?
Onko lääkitys ihan kohdallaan? Suuruuden harhat, vaikuttamisharhat kuuluu tiettyihin diagnooseihin... Sattuman vaikutus ja jälkitulkinta oman toiminnan ja jonkun tapahtuman välillä on se todennäköinen selitys. Toki en kiellä, etteikö voisi olla ihmisiä, joilla tahto voi vaikuttaa materiaan ja olen itsekin jonkin verran perehtynyt wiccaan ja noituuteen mutta en luule omaavani mitään kykyjä, etenkään ilman tietoa ja harjoitusta. Luulen kuitenkin, että 99,99% näistä noidaksi tms. itseään luulevista on herkkäuskoisia, harhautuneita ja sairaita.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 11:28"]Alkaako nimesi s-kirjaimella?
[/quote]
Kyllä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 11:32"]Kerro palstalaisille missä kaupungissa juuri nyt olen?
[/quote]
En ole mikään selvänäkijä -,-
Ap
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 11:28"]Nään asioita ennalta. Aistin paljon asioita mitä ei näe. Olenko minäkin noita?
[/quote]
Onneksi olkoon, taidat olla :)
Ap
Mua on vaivannut yksi asia monta vuotta.
Onko Suomessa vastaavaa koulua noidille ja velhoille kuin Tylypahka vai oletteko kaikki itseoppineita?