Miksi tulet kuntosalille heilumaan ja levittelemään haaroja?
Jos treenisi koostuu pelkästään kehonpainoharjoitteista, etkä käytä ollenkaan kuntosalin laitteita – miksi tulet kuntosalille riehumaan?
Oma kuntosalini on niin pieni, että ärsyttää suunnattomasti kun kulkiessaan pitää väistellä lattialle raivoisasti kieritteleviä ja itseään nolaavia ”treenaajia”. Mikset jää kotiin levittelemään haarojasi? Meidän kuntosalilla ei ole omaa asuntoasi suurempaa tilaa käytössä.
Se hyvä puoli tietenkin on, että saa hyvät naurut katsella toisten huvittavia sätkyilyjä J Mutta mieluummin pitäisin kulkutiet avoimina normaalille liikkumiselle.
Kommentit (47)
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 11:04"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 11:01"]Mee isommalle kuntosalille.
[/quote]
No sehän onkin kaikille niin helppoa! Täälläkin tuppukylässä on peräti yks sali, ja se on todella pieni. Seuraavalle matkaa useampi kymmenen kilsaa.
[/quote]ehkä siksi ne muutkaan ei mene.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 11:26"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 11:04"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 11:01"]Mee isommalle kuntosalille. [/quote] No sehän onkin kaikille niin helppoa! Täälläkin tuppukylässä on peräti yks sali, ja se on todella pieni. Seuraavalle matkaa useampi kymmenen kilsaa. [/quote]ehkä siksi ne muutkaan ei mene.
[/quote]
Mikseivät jää kotiinsa? Tilaa on saman verran ja ihan ilmaista.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 10:10"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 09:04"]En käy kuntosalilla sätkimässä, mutta voin kertoa, että kotona on todella vaikeaa löytää hyvä hetki jumppaamiseen. LÄhden heti kuntosalille, kun mulla on varaa teettää saliohjelma. [/quote] Kirjoita googleen "simple strenght program for beginners." Ole hyvä, tämä ei maksanut mitään.
[/quote]
Mulla on muutama sellainen fyysinen kremppa, jotka tarvitsevat erityishuomiota, ja muutenkin haluan oppia tekemään liikkeet heti oikein, eikä sinne päin. Joten ei kiitos.
Mä teen just niin kuin itse haluan ja käyn salilla vaikka lukemassa lehdet jos siltä tuntuu :)
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 11:46"]
Mä teen just niin kuin itse haluan ja käyn salilla vaikka lukemassa lehdet jos siltä tuntuu :)
[/quote]
Taidat olla niitä, jotka tekevät kerran 20 minuutissa yhden 5 toiston sarjan ja lopun ajan varaavat laitetta turhan takia.
Eniten myötähäpeää aiheuttavat he, jotka tekevät lattialla panoliikkeitä.
Haluan, että joku katselee, saan siitä mielihyvää.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 08:58"]
Haluan, että joku katselee, saan siitä mielihyvää.
[/quote]
Tätä olen arvellutkin, että taustalla on jokin perversio.
En käy kuntosalilla sätkimässä, mutta voin kertoa, että kotona on todella vaikeaa löytää hyvä hetki jumppaamiseen. LÄhden heti kuntosalille, kun mulla on varaa teettää saliohjelma.
Tai sitten syy on, että voi sanoa käyvänsä kuntosalilla. Suurin osa näistä lattialla kierittelevistä tekevät niin surkeita ja vähän kuormittavia liikkeitä, että ainut mikä kehittyy on ehkä vastustuskyky kun imuroi lattialta elimistöönsä pienhiukkasia...
Haha, ap taitaa olla itse niin kankea ettei haarojaan pysty levittelemään :D
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 09:04"]
En käy kuntosalilla sätkimässä, mutta voin kertoa, että kotona on todella vaikeaa löytää hyvä hetki jumppaamiseen. LÄhden heti kuntosalille, kun mulla on varaa teettää saliohjelma.
[/quote]
Jos aikomuksesi on vain jumpata kuntosalilla mihin tarvitset saliohjelmaa? Ja mikset käy jumppaamassa paikoissa, jotka on tarkoitettu siihen? Kuntosaleja ei yleensä ole suunniteltu lattialla jumppaamiseen.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 09:08"]
Haha, ap taitaa olla itse niin kankea ettei haarojaan pysty levittelemään :D
[/quote]
Ap levittelee haaransa jumpan takia ja muissa tarkoituksissa ihan kotona :)
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 09:06"]
Tai sitten syy on, että voi sanoa käyvänsä kuntosalilla. Suurin osa näistä lattialla kierittelevistä tekevät niin surkeita ja vähän kuormittavia liikkeitä, että ainut mikä kehittyy on ehkä vastustuskyky kun imuroi lattialta elimistöönsä pienhiukkasia...
[/quote]
En edelleenkään tiedä, millaisia kierittelyjä he tekevät, mutta meillä liikkujilla taitaa olla hieman erilaisia tavoitteita. Toisilla kehittyminen voi olla peilistä näkyvä tulos, toisilla vaikkapa raskausajan krempoista kuntoutuminen. Oletko sitä mieltä, että minun ei kannattaisi kieritellä kotilattialla, kun en saa siitä sellaisia tuloksia, joita sinä arvostat? (paitsi synnytyksen jälkeen aika pienellä vatsalihstreenillä saa kyllä näkyviäkin tuloksia, mutta siinä se.)
4
No,no.Parempihan se on, että tekee jotakin. Jollekin se voi olla päivän ainoa hetki milloin saa olla rauhassa itekseen. Itse olen vapaapainoharjoittelija ja en kyllä arvostelisi ketään joka ei tee samalla intensiteetillä treenejä. Jokaisella on omat syynsä.
Koska mul on blogi ja tarviin kuvii mun blogiin mis mä vennaan. Oikeest ihmiset on kiinnostunut mun zara-löydöist ja meikkitesteist, mut aina välil tarvii noit vennauskuvii.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 09:06"]
[/quote]
Ja miten se sinun elämääsi haittaa? Eikö siellä kuntosalilla voisi keskittyä vain omaan treenaamiseen eikä muiden suoritusten tuijottamiseen?
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 09:08"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 09:04"]
[/quote]
Jos aikomuksesi on vain jumpata kuntosalilla mihin tarvitset saliohjelmaa? Ja mikset käy jumppaamassa paikoissa, jotka on tarkoitettu siihen? Kuntosaleja ei yleensä ole suunniteltu lattialla jumppaamiseen.
[/quote]
1) Tarkoitukseni on saada kunnollinen, itselleni sopiva saliohjelma - mitähän se sinusta tarkoittaa?
2) En ymmärrä, mitä paikkoja mahdat tarkoittaa. Kotiani ei tosiaan ole varsinaisesti tarkoitettu jumppaamiseen, mutta voihan sitäkin siellä tehdä. Kyllä me kerran viikossa käyn tuossa kylätalollakin jumpassa, mutta vähän vaikea tällä hetkellä ehtiä useampaa kertaa viikossa säännölliseen harrastukseen.
4
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 09:08"]Haha, ap taitaa olla itse niin kankea ettei haarojaan pysty levittelemään :D
[/quote]
niin taitaa olla, mutta ap sun kannattaa tosiaan käydä siellä salilla laihduttamassa. Ehkäpä perseesi jossain vaiheessa mahtuu siitä käytäviltä vaikka salilla olisikin muita. Jos sua vituttaa mitä muut tekee ja niitä täytyy kytätä, niin ehkä kannattaa rakennuttaa oma sali. Jos ei oo varaa, niin eipä taida olla varaa valittaakkaan. Eiköhän jokainen saa tehdä salilla mitä parhaaksi näkee
Jos et ap ole sen salin omistaja tai pitäjä, asia ei kuulu sulle pätkääkään. Itse teen molempia salilla, sekä painoilla ja laitteilla että lattialla esim vatsoja.