Minkä ikäisellä laitteella palstailet?
Mun läppäri on 2.5-vuotias ja Windowsin päivitykset meinaavat aiheuttaa ongelmia mutta muuten kone on toiminut todella hyvin, ei valittamista.
Kommentit (36)
Kuukauden vanha Sony Xperia. Paras puhelimeni ikinä, 500e köyhdytti.
Kaksi vuotta vanhalla samsung tabletilla.
Reilu puoli vuotta vanhalla iPhone5s:llä
Nelisen vuotta vanhalla läppärillä.
13 kk käytössä ollella Samsung Galaxy S4:llä.
kolmisen viikkoa vanhalla puhelimella. niinkuin joku tuossa sanoi, tää palsta on paljo miellyttävämpi puhelimella. :D harvoin tietokoneella täällä olen.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 23:15"]
Oneplus One. 4kk vanha.
[/quote]
Mitäs tykkäät. Onk 16 vai 64 GB?
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 17:43"][quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 23:23"]
Erittäin ljaadukkaalla vasta 25 vjuotta vanhalla Njeuvos... Venjäläisellä hjuippumodernilla tietojenkjäsittelyljaitteella. Sjaimme juuri hjuippunopean tjietovjerkkoyhteyden ja uuden kuvapjutkimonitorin tjänne virka-asunnolleni. Sjiksi olen aktivoitjunut tjäällä palstallanne. T: Putin
[/quote]
Tjäytyykö ljaitetta hehkuttaa ensjin kjaksikymmentä mjinuuttia ja sen jälkeen kjäynnistää hjäkäpönttö?
[/quote]
Njet! Mjikrotjietokjonetjukihjenkilöni kjäynnistävät ljaitteen djieselmjoottorin mjodernilla tjavalla sjytyttämällä ensin njuotion sjen alle ljämmikkeeksi. Sjen jälkeen vjanhan traktorin tjaka-akseli pjyöräyttää ljaitteen kjäyntiin ja pjääsen tjiedon valtavjäylälle!
T: Putin
Padi 3 v, työkone 6 kk , ihan yhtä hyvin pyörii
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 18:44"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 17:43"][quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 23:23"] Erittäin ljaadukkaalla vasta 25 vjuotta vanhalla Njeuvos... Venjäläisellä hjuippumodernilla tietojenkjäsittelyljaitteella. Sjaimme juuri hjuippunopean tjietovjerkkoyhteyden ja uuden kuvapjutkimonitorin tjänne virka-asunnolleni. Sjiksi olen aktivoitjunut tjäällä palstallanne. T: Putin [/quote] Tjäytyykö ljaitetta hehkuttaa ensjin kjaksikymmentä mjinuuttia ja sen jälkeen kjäynnistää hjäkäpönttö? [/quote] Njet! Mjikrotjietokjonetjukihjenkilöni kjäynnistävät ljaitteen djieselmjoottorin mjodernilla tjavalla sjytyttämällä ensin njuotion sjen alle ljämmikkeeksi. Sjen jälkeen vjanhan traktorin tjaka-akseli pjyöräyttää ljaitteen kjäyntiin ja pjääsen tjiedon valtavjäylälle! T: Putin
[/quote]
Kjäytkö kjuinka jusein kjatselemjassa aljastojia njaisia njetissä tjoveri?
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 18:52"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 18:44"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 17:43"][quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 23:23"] Erittäin ljaadukkaalla vasta 25 vjuotta vanhalla Njeuvos... Venjäläisellä hjuippumodernilla tietojenkjäsittelyljaitteella. Sjaimme juuri hjuippunopean tjietovjerkkoyhteyden ja uuden kuvapjutkimonitorin tjänne virka-asunnolleni. Sjiksi olen aktivoitjunut tjäällä palstallanne. T: Putin [/quote] Tjäytyykö ljaitetta hehkuttaa ensjin kjaksikymmentä mjinuuttia ja sen jälkeen kjäynnistää hjäkäpönttö? [/quote] Njet! Mjikrotjietokjonetjukihjenkilöni kjäynnistävät ljaitteen djieselmjoottorin mjodernilla tjavalla sjytyttämällä ensin njuotion sjen alle ljämmikkeeksi. Sjen jälkeen vjanhan traktorin tjaka-akseli pjyöräyttää ljaitteen kjäyntiin ja pjääsen tjiedon valtavjäylälle! T: Putin
[/quote]
Kjäytkö kjuinka jusein kjatselemjassa aljastojia njaisia njetissä tjoveri?
[/quote]
Da da! Kjovin jusein! Kjuumat njaiset ovat kjuumaakin kjuumempia kjaksivärinjäytöltäni kjatsottuna ascjii-mjuodossa! Kjuuma, kjuumempi, vjenäläinen!
T: Putin
tietokone 9kk, puhelin 1v
valmistuspäiviä en tietenkään tiiä mutta noin kauan ollut avattuna paketista ja mulla käytössä
Reilu 6kk vanhalla samsung galaxy s3 4g:llä :)