Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AUTTAKAA MÄ SEKOAN!!! Lapsi rääkyy tuolla!

Vierailija
19.03.2015 |

Mun 7v lapsi on TODELLA rasittava iltaisin. Ei ole ainokainen. Nyt se karjuu tuolla äitiä sängyssä.

Lapsi sanoo että pelkää että mulle tapahtuu jotain ja sitten hänellä ei ole enää ruokaa. Että joku tulee yöllä ja ampuu minut ja sitten lapsi nääntyy nälkään. Olen vakuuttanut että kukaan ei tule meidän taloon eikä kukaan tapa minua eikä tuollaista tapahdu jne. Vaikka miten puhun rauhallisesti, lohdutan, halaan, lapsi huutaa/rääkyy/ulvoo hysteerisesti lähes joka ilta että ei voi nukkua. EN JAKSA!!!!!!!!

Minä tarvitsen iltaisin hermolomaa kun lapset nukkuvat ja nyt joudun kuunnella tätä huutoa. Lapsi haluaa että pysyn siellä huoneessa koko yön. En pysy!!!!!! Minä haluan olla hetken yksin.

Mitä mä teen? Sanoin jo että vien lapsen kohta lääkäriin jos ei ala uskoa että kukaan ei tule yöllä tappamaan äitiä!

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos mies nukuttaisi välillä..?

Vierailija
2/79 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa oikeesti kiltit av-mammat! Mitä mä teen. Mitä mä sanon tolle lapselle. Miten mä saan sen hiljaiseksi :(

Menen aina välillä lohduttamaan mutta ei se lopeta, huutaa vain kovempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se keksii tuollaisia juttuja? Kattooko liian pelottavia ohjelmia tai pelaa pelottavia pelejä?

Vierailija
4/79 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapsella on tuollaisia pelkoja? Hyvä äiti varmaankin istuisi lapsen vieressä, kunnes tämä nukahtaa.

Vierailija
5/79 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 22:14"]Mitä jos mies nukuttaisi välillä..?
[/quote]

Nukuttaa 7-vuotias? Haloooo!?!?

Vierailija
6/79 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No veisi nukkumaan ja vastaisi jos vastata on pakko. Ääliö.

Vierailija
7/79 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet hankkinut lapsen, jos et halua vastata lapsen tarpeisiin? Ei vanhemmuus ole mitään vuorotyötä, josta pääsee vapaalle tietyllä kellonlyömällä. Se on jatkuva vastuu.

Suosittelen tekemään lapsesta lastensuojeluilmoituksen, niin pääsette avun piiriin.

t. vela

Vierailija
8/79 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole miestä. Ja lapsi on tyttö eikä katso ikinä pelottavia ohjelmia. Eikä tiedä mistään Auereista tms!

Ap

Vierailija
9/79 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene huoneeseen tai samaan sänkyyn lukemaan iltasatuja tai ole muutenvaan huoneessa niin kauan että lapsi nukahtaa

Vierailija
10/79 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen pelko on varmasti ihan aito. Olkaa yhteydessä neuvolan psykologiin, hänellä on varmasti hyviä vinkkejä miten edetä. Älä ainakaan räyhää lapselle, sä olet sille ainoa äiti ja nyt se pelkää menettävänsä sut. Mistähän se pelko voisi kummuta? Tarvitset selvästi uuden lähestymistavan asiaan. Tsemppiä!!!

Vierailija
11/79 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 22:16"]

Miksi lapsella on tuollaisia pelkoja? Hyvä äiti varmaankin istuisi lapsen vieressä, kunnes tämä nukahtaa.

[/quote]

Mäkin ehdottaisin että istu sen vieressä siihen asti että nukahtaa? Jos toi on vaan joku vaihe ja menee ajan kanssa ohi.

Vierailija
12/79 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain lapsen sieltä sängystä tuohon sohvalle pillittämään. En jaksa kuunnella kun "iso" lapsi karjuu ÄÄÄÄÄITIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII ÄÄÄÄÄIITTTTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!

. Sanoo että on niin surullinen kun pelkää että minulle tapahtuu jotain. Tuntuu että lapsella on oikeasti joku "hulluus" kun ei lopeta vain jankuttaa jankuttamistaan. Mitään pahaa ei ole tapahtunut eikä kukaan ole kuollut tms. Mun hermot menee!!!!!!!!!!!!!!!!

Ap

Vierailija
13/79 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin oot eronnut lapsen isästä? Liittyiskö jotenkin siihen että kipuilee eroa.

Vierailija
14/79 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän jotain on katsonut, lukenut tai kuullut. Mene nyt perkele juttelemaan sen lapsen kanssa ja sitten saat sen oman ajan.

Vierailija
15/79 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se oo ihan sama missä huoneessa istut av:ta lukemassa? Mene lapsen sängyn viereen istumaan ja lähde pois, kun on nukahtanut. Lapsen perusturvallisuus on nyt jostain kärsinyt ja pahasti.

Vierailija
16/79 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia, varmasti rasittava tilanne myös lapselle.

Oletko yrittänyt kysyä, että miksi lapsi pelkää? Onko ehkä nähnyt painajaista tms, josta olisi jäänyt pelko päälle. 

Vierailija
17/79 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset pois tuollaisilta, hyi helvetti!

Vierailija
18/79 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkekää yhdessä. Lapsen lopettaessa itkunsa lopeta sinäkin ja anna hali.

Vierailija
19/79 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotko nytkin telkkaria samalla, kun lapsi makaa sohvalla? Sieltä niitä pelottavia juttuja tulee. Kaverit eskarissa tai koulussa on voineet puhua vaikka mitä. Ole lapsesi kanssa, keskustele, juttele, pyydä piirtämään siitä mikä pelottaa. Kyllä se ajan kanssa helpottaa.

Vierailija
20/79 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma ettei kaverit ole koulussa puhuneet Auerista ja aiheuttaneet tuollaista. Tai ovat katsoneet sen dokkarin salaa tai jotain. Joka tapauksessa neuvolaan yhteyden ottaminen voisi olla hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi